Wacht even, dat ga ik doen, ik heb nog nooit een poll gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef essie05 het volgende:
Ik voel een poll aankomen: wie mag de 1000ste openen?
Dank je welquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt er zoveel aangemaakt, dus dan vind ik dat jij de eer verdient.
Gaat het over openen van een topic of over het aantal wat gepost is?quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt er zoveel aangemaakt, dus dan vind ik dat jij de eer verdient.
Nee is niet nodig joh. Ik mag hem openen!quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht even, dat ga ik doen, ik heb nog nooit een poll gemaakt![]()
Eens moet de eerste keer zijn,ben benieuwd.quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
he wickedangel, hoe kom je aan die link naar SC 100?quote:Op maandag 19 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... verdomd als 't niet waar is.
Commentaren op de Livestreams - deel 100
Ik dus! Dankjewel!quote:Op maandag 19 december 2005 00:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslagen![]()
Gun hem aan diegene met de meeste posts op dat moment.![]()
![]()
Vergeet dan M&A niet erbij te doen, met al die streamverslagen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morwen: 1.25quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik geef alleen een tijd wat ze draaien maakt dan niks uit meer![]()
Fok heeft een zoekfunctie om naar topics te zoekenquote:Op maandag 19 december 2005 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
he wickedangel, hoe kom je aan die link naar SC 100?
heb je die ook naar bijvoorbeeld deel 130?
2 uurquote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Morwen: 1.25
Bartoli: 1.30
Game on, doe mee iedereen!
Wanneer stopt de muziek, om het even welke muziek![]()
Openen van een topic, FB heeft allerlei willekeurige aantallen geopend, waarom niet de 1000, en dan komt er zo'n zeurmuts tussendoor fietsen die te lui is geweest om ooit een SC te openen. Dat zal lekker worden, zeg.quote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaat het over openen van een topic of over het aantal wat gepost is?
Ze heeft iets te veel gedronken.quote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Wat zit Lieske door te zagen zeg. Ik had nooit gedacht dat ik een (lichte) hekel aan haar zou krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |