Nou...vertel dat waxxer maar.quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan doe KP zingt mee op de plee holadiee ect ect![]()
Dat was Creno toch?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan doe KP zingt mee op de plee holadiee ect ect![]()
Hee.. deed jij vorig jaar ook niet Orientatie televisie en populaire cultuur bij Meuzelaarquote:Op maandag 19 december 2005 15:40 schreef Sai het volgende:
Wat heb ik toch een fabuleus gevoel voor timing.
Geen idee....je komt tijdens dit topic uit de kast?quote:Op maandag 19 december 2005 15:40 schreef Sai het volgende:
Wat heb ik toch een fabuleus gevoel voor timing.
Ja! Tjees! Wereld! Klein! Met mijn geweldige paper over homoseksuele subteksen in gangstarapper-videoclips!quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hee.. deed jij vorig jaar ook niet Orientatie televisie en populaire cultuur bij Meuzelaar![]()
![]()
En heb je je niet eens even aan hem voor gesteld toen Wiz? Valt me weer tegen van jequote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hee.. deed jij vorig jaar ook niet Orientatie televisie en populaire cultuur bij Meuzelaar![]()
![]()
Vast iets arabisch ofzow.quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Die deed andere dingen op de plee.
Wat rijmt er trouwens op AnGabhar?
Werkgroep 18quote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja! Tjees! Wereld! Klein!
Wie ben je?.
Dat klinkt wel interessant... wat was je conclusie daarvan?quote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja! Tjees! Wereld! Klein! Met mijn geweldige paper over homoseksuele subteksen in gangstarapper-videoclips!
Wie ben je?.
Dat ze er niet zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant... wat was je conclusie daarvan?
Ik vond hem zo al geweldigquote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef Waxxer het volgende:
Whoops, lied is uitgebreid![]()
Heb hem gisteren ff snel-snel-snel gedaanHet was laat.
Nou....het is dus duidelijk dat je in het juiste topic post.....welcome tot het meest briljante nietzeggende topic op het internet.quote:Op maandag 19 december 2005 15:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Meest briljant nietszeggend paper dat ik ooit heb geschreven..
Klinkt best geniaalquote:Op maandag 19 december 2005 15:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat ze er niet zijn..
Ik had een acht. Meest briljant nietszeggend paper dat ik ooit heb geschreven..
AnGabhar rijmt niet op karquote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef Waxxer het volgende:
Whoops, lied is uitgebreid![]()
Heb hem gisteren ff snel-snel-snel gedaanHet was laat.
Spreek je het dan als 'aar' uit? Nou, baar, taar, daar, gaar...quote:Op maandag 19 december 2005 16:02 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
AnGabhar rijmt niet op kar.
Maar ik neem het je niet kwalijk hoor![]()
de abha is één lettergreep en wordt in het Iers als een au uitgesproken. Zie (beluister) http://www.jarre-de-the.n(...)nciation/vowels.html.quote:Op maandag 19 december 2005 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spreek je het dan als 'aar' uit? Nou, baar, taar, daar, gaar...
Het rijmt halfen je staat er iig in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |