Maar op mijn 32" HD-LCD zie ik dus wel écht verschil met composiet.quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net trouwens de HD VGA kabel geprobeerd met mijn TFT monitor. Het ziet er allemaal wel strakker uit, maar ik hou het nog lekker bij mijn normale TV. Zo wereldschokkend vond ik het verschil niet.
Ja uiteraard zie je verschil. Maar ik speel liever op mijn SDTV breedbeeld dan op een kelin 4:3 TFT schermpje dat een hogere resolutie aankan.quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef EvilWasp het volgende:
TT = Só True.
[..]
Maar op mijn 32" HD-LCD zie ik dus wel écht verschil met composiet.
Ik heb er een keer eentje ergens op een muur gevonden in het eerste level. Daarna heb ik er nooit meer een gezien.quote:Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
In Condemned kan je naast birds ook metal pieces vinden. Maar daarvan heb ik er nog nooit een gevonden.
Waar kan je die dingen vinden?
Welquote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt helemaal niet op Kingpin.
Het is een survival horror-game met FPS controls. Het is vooral slaan en blokken en niet zoveel schieten. Als je al een keer een pistool vindt zitten er meestal maar 4 of 5 kogels in waar je dus heel spaarzaam mee om moet gaan.
Tja, dan begrijp ik het. Als ik keuze had tussen een HD 15" lcd, of een 16:9 SDTV, zou ik natuurlijk voor de 16:9 gaanquote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja uiteraard zie je verschil. Maar ik speel liever op mijn SDTV breedbeeld dan op een kelin 4:3 TFT schermpje dat een hogere resolutie aankan.
Drogredenatie IMO, want die TV gaat langer mee dan je kamer denk ik zo... Mijn kamer is niet veel groter, ik zit 2 meter van mijn scherm maximaal, maar een scherm van tot anderhalve meter breed is toch zeker welkom hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wel, ik heb een kamer van 20 m2 en ik zit vanaf de bank nog geeneens een meter van m'n tv vandaan. Voor mij zou het dus zinloos zijn om zo'n grote hd tv te kopen. En als de specificaties exact* hetzelfde zijn als de grotere...
* behalve kg en afmetingen
Alleen zit ik hier nog wel een aantal jaar totdat ik volledig afgestudeerd ben. En ik zie (als ik afgestudeerd ben c.q verhuist) over een aantal jaar wel weer wat de technologie me op dat moment te bieden heeft.quote:Op maandag 19 december 2005 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Drogredenatie IMO, want die TV gaat langer mee dan je kamer denk ik zo... Mijn kamer is niet veel groter, ik zit 2 meter van mijn scherm maximaal, maar een scherm van tot anderhalve meter breed is toch zeker welkom hoor...
Meen je.quote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
kan gewoon, je kan alleen niet meer muten of het geluid veranderen met je headset zelf. Je kan de plug gewoon in de controller stoppen
Wat voor ding van 80 Euro.quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef Ipho het volgende:
Iemand een idee om de pijn tot woensdag/Donderdag te verzachten.
En ik twijfel eigenlijk voor live. Ik moet dan weer zo'n ding kopen van 80 euro.
het is handiger om een 2e netwerkkaart erin te prikkenquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zit te denken om een xbox 360 te kopen, mag ik aan jullie vragen waar je op moet letten dan?
Hoe kan je bijvoorbeeld op internet gamen? Ik heb hier een computer op me kamer die aangesloten is op adsl, kan ik die kabel gewoon aansluiten op me xbox en dan doet ie het?
Verder nog bruikbare tips?
Hoor het graag.
Ben ik nu te laat?quote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef Heintje het volgende:
Iemand hier toevallig zin om met / tegen mij PGR3 te spelen. Voeg me ff toe op live: Heintje1
Dat draadloos ding.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat voor ding van 80 Euro.
Live is voor mij wel een must lekker chatten met vrienden en natuurlijk online spelen.
Nee hoorquote:
dankjewel! goede tip!quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
het is handiger om een 2e netwerkkaart erin te prikkenzo gepiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |