Raar hoor,... die intro dat de camera langs dat eerste huis zweeft.... allemaal schokjes.... meeste kennissen van me hebben het ookquote:
Geen idee,.... gebruik de HD component kabel en uiteraard 60 Hrz,... PAL instelling heb ik niet gevonden op de xboxquote:Op maandag 19 december 2005 10:31 schreef Retuobak het volgende:
PAL-60, Adv. SCART kabel ook gewoon Chocobo?
ik zag het bij Roy ook op die test-console een paar weken terug, maar ik heb nergens last van... (Kameo dan, CoD2 heb ik niet0)quote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap toch niks van dat stotteren... met Kameo nooit gehad maar intro van CoD2 stottert echt wel.
Wel, ik heb een kamer van 20 m2 en ik zit vanaf de bank nog geeneens een meter van m'n tv vandaan. Voor mij zou het dus zinloos zijn om zo'n grote hd tv te kopen. En als de specificaties exact* hetzelfde zijn als de grotere...quote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
schattig hoe iedereen wel de portemonnee trekt voor een HDready TV, maar negen van de tien keer wel gewoon een TV die kleiner is dan 60CM...
kan gewoon, je kan alleen niet meer muten of het geluid veranderen met je headset zelf. Je kan de plug gewoon in de controller stoppenquote:Op maandag 19 december 2005 10:47 schreef marhoog het volgende:
Ben al een tijdje winkels aan het afstruinen naar een headset voor een 360 (ja ik had de core ed. gekocht begin deze maand) maar is gewoon niet aan te komen.. Nu vertelde een gozer in zo'n winkel mij dat je ook de headset van een oude xbox kan aansluiten op de 360... Heeft iemand daar ervaring mee ??
Ik heb hem al een paar keer gezien (en 1x gekocht) dus met wat zoeken moet je hem wel tegenkomen. Heb hem in Lisse bij de Dynabyte gezien en in Haarlem bij de Dixonsquote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Antonieau het volgende:
Nog steeds geen HD verkrijgbaar, heil Microsoft! (had ik nou maar gewacht op die premium edition)
Waarom zou het me niet interesseren?quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessant artikel: http://www.edge-online.co.uk/archives/2005/12/awe_have_the_be.php
Voor zover de mensen dat hier interesseert
Eng maar goedquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Hoe bevalt Condemned mensen?
woensdag heb ik em als het goed is,quote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Jezus, die reacties daaronderquote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessant artikel: http://www.edge-online.co.uk/archives/2005/12/awe_have_the_be.php
Voor zover de mensen dat hier interesseert
Het is een geniaal spel! Enorm veel sfeer, prachtige graphics en goede gameplay. Wel erg weinig replayability.quote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |