Tis dat ik de normale al heb nu, anders had ik em wel gehaald, I'm a sucker voor L.E's. Maar damn, hoe lang heb je em en had je niet beter eerst reviews kunnen lezen voordat je em kocht?quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[TK] Perfect Dark Zero Limited Edition (Xbox 360)
voorspelbaarquote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Chocobo het volgende:
De reviews zijn best goedquote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tis dat ik de normale al heb nu, anders had ik em wel gehaald, I'm a sucker voor L.E's. Maar damn, hoe lang heb je em en had je niet beter eerst reviews kunnen lezen voordat je em kocht?
Wat jij met Kameo hebt heb ik met dit spel !quote:
Dan heb ik de toppers als ik die zou kopenquote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef =HellFire= het volgende:
CoD2 is vet. SP zeker, MP nog niet echt geprobeerd maar valt ook wel te pruimen geloof ik.
PGR3, Kameo, CoD2 en Condemned zijn de toppers geloof ik. Ja, PDZ is ook wel aardig (mits je er van houdt).
Ho ho, don't get me wrong mate! De witte (retail) Xbox 360 mag ik houden, die is volledig van mij nu!quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef Fillipe het volgende:
En Hellfire, wel klote als je nog wat spullen moet kopen voor je X360 en niet zeker weet of je hem kunt houden. Toch?
Oehquote:Op maandag 19 december 2005 01:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die debug is trouwens zwart, best wel vet om te zien.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Chocobo het volgende:
Ja ok, maar dat ding van mij staat momenteel ook stof te verzamelen. Ik wacht eigenlijk nog steeds op DoA4, en ik wil mss nog PGR3 gaan halen. Maar ik ga eerst mijn WoW abo uitspelen. (Kom voor de grap eens online deze vrijdag avond, mits ik niets beters te doen hebt kunnen we een hele snelle DM run doen gezien mijn huidige lvl)quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WoW is wel een ander soort spel dan PDZen de reden waarom je me niet ziet is omdat de 360 uit is
Als je het doet moet je het wel goed doen inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
schattig hoe iedereen wel de portemonnee trekt voor een HDready TV, maar negen van de tien keer wel gewoon een TV die kleiner is dan 60CM...
Als je voor HD gaat idd trek hem dan door naar 82 breedquote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
schattig hoe iedereen wel de portemonnee trekt voor een HDready TV, maar negen van de tien keer wel gewoon een TV die kleiner is dan 60CM...
Kameo had dat idd ook bij mij. Ik heb nu ook condemned, pgr3 en Kameo maar wil vanmiddag eigeblijk nog CoD2 kopen :$quote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef zatoichi het volgende:
Vrijdag werd ik om 18:30 in de trein naar Utrecht gebeld dat ze hem voor me hadden liggen. Ben gelijk naar drgames gefietst (is godzijdank tot 20:00 open) en heb hem gekocht samen met een extra draadloze controller, play and charge kit, Kameo en PG3. Hele weekend eigenlijk niets meer gedaan dan gamen
Ding zit echt goed in elkaar! Ik vind het beeld bij PG3 alleen nog wat onrustig op mijn gewone TV, maar een advanced scart cable zal misschien helpen. En het intro filmpje van Kameo schokt bij mij, maar ach het spel doet het prima. Ik wil nog Condemned en CoD2 kopen, en dan heb ik denk ik wel de leuke spellen die er nu zijn.
Hey ik mis een gamer-smiley hier op Fok! Nou ja deze dekt ook wel de lading: [afbeelding](alleen bij mij ligt de Xbox op zijn kant)
zet hem eens op pal-60quote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef zatoichi het volgende:
Vrijdag werd ik om 18:30 in de trein naar Utrecht gebeld dat ze hem voor me hadden liggen. Ben gelijk naar drgames gefietst (is godzijdank tot 20:00 open) en heb hem gekocht samen met een extra draadloze controller, play and charge kit, Kameo en PG3. Hele weekend eigenlijk niets meer gedaan dan gamen
Ding zit echt goed in elkaar! Ik vind het beeld bij PG3 alleen nog wat onrustig op mijn gewone TV, maar een advanced scart cable zal misschien helpen. En het intro filmpje van Kameo schokt bij mij, maar ach het spel doet het prima. Ik wil nog Condemned en CoD2 kopen, en dan heb ik denk ik wel de leuke spellen die er nu zijn.
Hey ik mis een gamer-smiley hier op Fok! Nou ja deze dekt ook wel de lading: [afbeelding](alleen bij mij ligt de Xbox op zijn kant)
Snap toch niks van dat stotteren... met Kameo nooit gehad maar intro van CoD2 stottert echt wel.quote:Op maandag 19 december 2005 10:24 schreef kepler het volgende:
[..]
zet hem eens op pal-60
ik heb namelijk nergens last van .
Nergens last van hierquote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap toch niks van dat stotteren... met Kameo nooit gehad maar intro van CoD2 stottert echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |