abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 00:10:49 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33207637
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33207717
quote:
Tis dat ik de normale al heb nu, anders had ik em wel gehaald, I'm a sucker voor L.E's. Maar damn, hoe lang heb je em en had je niet beter eerst reviews kunnen lezen voordat je em kocht?
pi_33207805
quote:
voorspelbaar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 19 december 2005 @ 00:22:30 #29
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33207948
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Tis dat ik de normale al heb nu, anders had ik em wel gehaald, I'm a sucker voor L.E's. Maar damn, hoe lang heb je em en had je niet beter eerst reviews kunnen lezen voordat je em kocht?
De reviews zijn best goed
  maandag 19 december 2005 @ 00:22:52 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33207955
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

voorspelbaar
Wat jij met Kameo hebt heb ik met dit spel !
pi_33208394
Damn zit te twijfelen

Zal ik morgen nou CoD2 kopen of niet
Is die mooi online? Of is die singleplayer mooier?

[ Bericht 25% gewijzigd door oldenzaaltjuh op 19-12-2005 00:45:02 ]
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33208540
CoD2 is vet . SP zeker, MP nog niet echt geprobeerd maar valt ook wel te pruimen geloof ik.

PGR3, Kameo, CoD2 en Condemned zijn de toppers geloof ik. Ja, PDZ is ook wel aardig (mits je er van houdt).
pi_33208571
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef =HellFire= het volgende:
CoD2 is vet . SP zeker, MP nog niet echt geprobeerd maar valt ook wel te pruimen geloof ik.

PGR3, Kameo, CoD2 en Condemned zijn de toppers geloof ik. Ja, PDZ is ook wel aardig (mits je er van houdt).
Dan heb ik de toppers als ik die zou kopen PDZ lijkt me minder

Ach ik ga er nog een paar uur over slapen en dan zie ik het morgen wel
Trusten
pi_33208644
PDZ is voornamelijk tof online (naar mijn mening). SP is ook wel grappig maar de AI is erg belabberd. Nadeel van Condemned is weer dat het vrij eentonig begint te worden na een tijdje en dat je er niet mee online kunt. Dat over Condemned maak ik op uit de reviews

PDZ viel mij trouwens erg tegen qua graphics op m'n oude tv'tje. Shaders en belichting e.d is wel mooi, maar het is vrij kartelig. Naja als ik binnenkort m'n hd tv binnen heb zal dat ook verholpen zijn.

En Hellfire, wel klote als je nog wat spullen moet kopen voor je X360 en niet zeker weet of je hem kunt houden. Toch?

pi_33208693
Ik vind Condemned de verrassing van de launchgames.

Erg sfeervolle en stoere game.
pi_33209080
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef Fillipe het volgende:

En Hellfire, wel klote als je nog wat spullen moet kopen voor je X360 en niet zeker weet of je hem kunt houden. Toch?

Ho ho, don't get me wrong mate! De witte (retail) Xbox 360 mag ik houden, die is volledig van mij nu! . Inclusief de negen games (alle games behalve EA rommel dus) en de benodigde randapparatuur (kabels, adapter, controllers etc...). Voor deze schaf ik nog wel een Advanced Scart kabel + VGA kabel aan denk ik... en een nieuwe betere headset. Plus wat er verder nog komt, dat krijg ik denk ik niet van Gamer.nl. En terecht, heb al genoeg gehad toch?

De debug is bruikleen, maar ook die mag ik gewoon wel houden, totdat ik er mee stop, naar andere site/magazine ga of het loodje leg in RL. Zooi aanschaffen voor dat ding is zinloos ja, zoveel kan je er nou ook niet mee.

Beide zijn premiums trouwens (gelukkig maar). Die debug is trouwens zwart, best wel vet om te zien.
pi_33209815
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:16 schreef =HellFire= het volgende:

[..]
Die debug is trouwens zwart, best wel vet om te zien.
Oeh pics!
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 19 december 2005 @ 07:40:05 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33210738
The truth was in here.
  maandag 19 december 2005 @ 08:09:58 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33210856
schattig hoe iedereen wel de portemonnee trekt voor een HDready TV, maar negen van de tien keer wel gewoon een TV die kleiner is dan 60CM...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_33211039
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

WoW is wel een ander soort spel dan PDZ en de reden waarom je me niet ziet is omdat de 360 uit is
Ja ok, maar dat ding van mij staat momenteel ook stof te verzamelen. Ik wacht eigenlijk nog steeds op DoA4, en ik wil mss nog PGR3 gaan halen. Maar ik ga eerst mijn WoW abo uitspelen. (Kom voor de grap eens online deze vrijdag avond, mits ik niets beters te doen hebt kunnen we een hele snelle DM run doen gezien mijn huidige lvl)

Naja, DoA4 was eigenlijk de reden dat ik een 360 kocht ook. Samen met games als RE5, die andere survival horror game van Capcom (ben naam kwijt), Halo 3 natuurlijk (geen top game, maar ik wil het verhaal gezien hebben)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 19 december 2005 @ 08:47:19 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33211094
quote:
Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
schattig hoe iedereen wel de portemonnee trekt voor een HDready TV, maar negen van de tien keer wel gewoon een TV die kleiner is dan 60CM...
Als je het doet moet je het wel goed doen inderdaad.
The truth was in here.
  maandag 19 december 2005 @ 08:50:13 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33211121
quote:
Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je voor HD gaat idd trek hem dan door naar 82 breed

of verder....
pi_33211415
hopelijk komt tie vandaag binnen
pi_33211595
Vrijdag werd ik om 18:30 in de trein naar Utrecht gebeld dat ze hem voor me hadden liggen. Ben gelijk naar drgames gefietst (is godzijdank tot 20:00 open) en heb hem gekocht samen met een extra draadloze controller, play and charge kit, Kameo en PG3. Hele weekend eigenlijk niets meer gedaan dan gamen

Ding zit echt goed in elkaar! Ik vind het beeld bij PG3 alleen nog wat onrustig op mijn gewone TV, maar een advanced scart cable zal misschien helpen. En het intro filmpje van Kameo schokt bij mij, maar ach het spel doet het prima. Ik wil nog Condemned en CoD2 kopen, en dan heb ik denk ik wel de leuke spellen die er nu zijn.

Hey ik mis een gamer-smiley hier op Fok! Nou ja deze dekt ook wel de lading: (alleen bij mij ligt de Xbox op zijn kant)
pi_33211756
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef zatoichi het volgende:
Vrijdag werd ik om 18:30 in de trein naar Utrecht gebeld dat ze hem voor me hadden liggen. Ben gelijk naar drgames gefietst (is godzijdank tot 20:00 open) en heb hem gekocht samen met een extra draadloze controller, play and charge kit, Kameo en PG3. Hele weekend eigenlijk niets meer gedaan dan gamen

Ding zit echt goed in elkaar! Ik vind het beeld bij PG3 alleen nog wat onrustig op mijn gewone TV, maar een advanced scart cable zal misschien helpen. En het intro filmpje van Kameo schokt bij mij, maar ach het spel doet het prima. Ik wil nog Condemned en CoD2 kopen, en dan heb ik denk ik wel de leuke spellen die er nu zijn.

Hey ik mis een gamer-smiley hier op Fok! Nou ja deze dekt ook wel de lading: [afbeelding](alleen bij mij ligt de Xbox op zijn kant)
Kameo had dat idd ook bij mij. Ik heb nu ook condemned, pgr3 en Kameo maar wil vanmiddag eigeblijk nog CoD2 kopen :$

Damn december is echt een dure maand voor mij
pi_33211936
Als nog meer mensen van hun scart kabel af willen
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  maandag 19 december 2005 @ 10:12:22 #47
35662 Heintje
Gears of War.
pi_33212068
TT is zo waar. Gisteren tot half 2 geprobeerd wat te winnen op live met PGR3. Maar iedere keer dat ik eerste lag lag ik daarna meteen in de vangrail. (en dat op een recht stuk).
Maar ja, vandaag nog maar een paar keer proberen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 19 december 2005 @ 10:24:18 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33212219
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef zatoichi het volgende:

Hey ik mis een gamer-smiley hier op Fok! Nou ja deze dekt ook wel de lading: [afbeelding](alleen bij mij ligt de Xbox op zijn kant)
zet hem eens op pal-60
ik heb namelijk nergens last van
The line is a dot to you!
  maandag 19 december 2005 @ 10:27:15 #49
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33212274
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:24 schreef kepler het volgende:

[..]

zet hem eens op pal-60
ik heb namelijk nergens last van .
Snap toch niks van dat stotteren... met Kameo nooit gehad maar intro van CoD2 stottert echt wel.
pi_33212302
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Snap toch niks van dat stotteren... met Kameo nooit gehad maar intro van CoD2 stottert echt wel.
Nergens last van hier .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')