Maar nog nooit zo tof, dus totally worth itquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Beetje "Been there, done that"-gevoel als je het mij vraagt
Gaat het over CoD2?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Retuobak het volgende:
Maar nog nooit zo tof, dus totally worth it!
Op Veteran is het wel een enorm heftige missie! Ik ben er net en ik viel bijna van mijn stoel zo intens is hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Beetje "Been there, done that"-gevoel als je het mij vraagt
CoD2 heeft geen storende AI, saaie en veel te makkelijke physics puzzels, stukken die te lang duren en al helemaal niet supervaak laadtijdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gaat het over CoD2?
En jij vind HL2 matigCoD2 is saai
![]()
Alles met auto's, guns en explosies heeft per definitie een briljant conceptquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Full Auto gaat echt tof worden!
Concept is iig briljant!
En dan ook nog es in een MMORPG jasjequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alles met auto's, guns en explosies heeft per definitie een briljant concept.
Beetje GTA goes live toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Full Auto gaat echt tof worden!
Concept is iig briljant!
Ja duhuh dat snap ik ook nog welquote:
Wat is er mooier dan magisch-witquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef carfreak_01 het volgende:
[..]
Net PGR gehaald .. is een faceplate over de xbox mooi ?![]()
Nee duh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef Retuobak het volgende:
CoD2 heeft geen storende AI, saaie en veel te makkelijke physics puzzels, stukken die te lang duren en al helemaal niet supervaak laadtijden.
De AI is sowieso al beter dan in HL2, daar gingen je teamgenoten recht voor je staan midden tijdens vuurgevechtenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee duh.
De mannetjes rennen gewoon of staan op je te wachten.
Puzzels én physics zitten er überhaupt niet in
Maar het is zo saai om de hele tijd alleen maar te rennen en te knallen
Alvast bedankt!quote:Bijenkorf
Dixons
Free Record Shop
Intertoys
Kijkshop
Van Leest
The Music Store - 64.99
Wehkamp - 64.99
3 Japanse RPG's die door een dreamteam worden ontwikkeld.quote:Gisteren kwam reeds via een Japanse krant aan het licht dat ontwikkelaar Mistwalker bezig is met een spel genaamd Cry On. Vandaag is het spel door uitgever Artistic Quality in Tokio officiëel aangekondigd. Cry On wordt een actie-RPG waarvan de personages worden ontworpen door Kimihiko Fujisaka (Drakengard 2). De muziek wordt gecomponeerd door Nobuo Uematsu, bekend van de Final Fantasy games. Naast Mistwalker werkt ook Cavia mee aan het spel, dat vooralsnog enkel voor de Xbox 360 zal verschijnen. Wanneer is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
En nummer 3 van. Mistwalkers
. is aangekondigd.
[afbeelding]
[..]
3 Japanse RPG's die door een dreamteam worden ontwikkeld.
WOW!
Ja en straks krijgt J Allard weer haarquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef H.Flick het volgende:
Straks wordt de Xbox360 nog een echte RPG console.
Dick Advocaat heeft ook weer haar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en straks krijgt J Allard weer haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |