Oh parijs-dakar is mooi, maar daar willen ze nog wel eens door echt woestijnzand ploegen ipv over perfect egaal plastic-nepzand te rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
Duidelijk geen parijs-dakar liefhebbers hier
Die 2e reactiequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef kepler het volgende:
er is allang een trailer van dat spel
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7954
Tsja licentieprobleem gok ik, ach lijkt me wel een grappige game meer niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:24 schreef Heintje het volgende:
Een spel waar ze van DAF, DNF maken moet je als je een beetje Nederlandse trots hebt laten liggen...
Trailer is wel weer okay, maar lijkt me echt zo'n game die 69% ofzo haalt op gamerankings uiteindelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tsja licentieprobleem gok ik, ach lijkt me wel een grappige game meer niet.
Wel een topgame voor jou, beetje beuken en scheurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Trailer is wel weer okay, maar lijkt me echt zo'n game die 69% ofzo haalt op gamerankings uiteindelijk
Ik wil Death Rally 3D, van de originele makers, tot die tijd volstaat Full Auto ws. welquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wel een topgame voor jou, beetje beuken en scheuren
Voor dergelijke games heb ik een X360quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef wc-eend het volgende:
Vind je twisted metal vast ook wel leuk
Gezien je nick zou ik voor PGR3 gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef carfreak_01 het volgende:
hehe Ik heb ook eindelijk een Xbox gekocht.met Memory Card
Het is een Core maarja ik moest hem voor zondag hebben.
Straks even een spel kopen![]()
TOP![]()
![]()
Bedankt en natuurlijk komt PGR als eerste ..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gezien je nick zou ik voor PGR3 gaan.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef carfreak_01 het volgende:
[..]
Bedankt en natuurlijk komt PGR als eerste ..![]()
Is NFS veel mooier op de 360 dan Ps2 ?
Eerste stuk dat je op het strand "valt" is idd een indrukwekkend stukje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:10 schreef Game_Error het volgende:
duhuh,
Wat is Point du hoc trouwens een ubergruwlijke missie, ook al moest ik hem tig keer overnieuw doen, omdat ie best wel moeilijk is![]()
Beetje "Been there, done that"-gevoel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:36 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eerste stuk dat je op het strand "valt" is idd een indrukwekkend stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |