Dat lost binnenkort allemaal op !quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag hier door de stad, erg druk en ook veel sluierbevolking![]()
Hangt hij aan t wasrek buiten met wasknijpers aan zn orenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gossie, het is gewoon fokking genant zoals die goser achter z'n lul aan loopt te hijgen, het schaamrood stijgt je naar de kaken. maarja, je weet wel waar ie uithangt. Die goser dan . .![]()
Denk t ook niquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tja ik denk niet dat ik het ooit nog eens mee ga maken dat hij me echt een wereldschimp geeft...![]()
En daar loop je al gauw types als ChantalC tegen het aanbiddellijke lijf!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tja de één na de andere tippelzone word gesloten, dan gaat ie maar ergens anders rond hangen!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef demins het volgende:
En daar loop je al gauw types als ChantalC tegen het aanbiddellijke lijf!![]()
Als je dit echt meent heb je weer verkeerd gelezen. Er staat toch niet dat ik op de tippelzone types als jij tegenkomt?quote:
Hoe bedoelde je het dan wel?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:05 schreef demins het volgende:
Als je dit echt meent heb je weer verkeerd gelezen. Er staat toch niet dat ik op de tippelzone types als jij tegenkomt?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan wel?![]()
Lama muntje is al gevallen
quote:
Ga spelen joh!quote:
quote:versabommie - donderdag 22 december 2005 @ 00:33
Streamjunk
JEZUS FUCKING HO HO HO CHRIST!!!!!!!!!!!!!
Dit topic staat al de hele dag op pagina 5 LOL!!!!
Help dan mee met posten eikol! Wel kritiek geven, maar niet meewerken... Bij deze krijg jij van mij de loser award van de dag...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
JEZUS FUCKING HO HO HO CHRIST!!!!!!!!!!!!!
Dit topic staat al de hele dag op pagina 5 LOL!!!!
Ach, als die jongen het nou naar zijn zin heeft. .quote:Op donderdag 22 december 2005 08:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Help dan mee met posten eikol! Wel kritiek geven, maar niet meewerken... Bij deze krijg jij van mij de loser award van de dag...
[afbeelding]
Wat mooi!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef PH52 het volgende: -knip-
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef PH52 het volgende:
Opdoemend uit het donker van de nacht,
de grauwe werkelijkheid van allle dag.
[..]
Tijd om afscheid te gaan nemen, niet van die sukkels in dat huis,
.......
....
Virtuele Vrienden, tot ziens ergens op Fok.
Mooi gesproken PH 52!! Wil je misschien ook op mijn crematie spreken? Zal wel na de kerst worden...quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef PH52 het volgende:
Opdoemend uit het donker van de nacht,
de grauwe werkelijkheid van allle dag.
[..]
Time and place, I'll be there.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:58 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi gesproken PH 52!! Wil je misschien ook op mijn crematie spreken? Zal wel na de kerst worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |