abonnement Unibet Coolblue
pi_33313421
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]

Een warme thuiskomst voor Liesje vanavond
Je kent haar persoonlijk?
  donderdag 22 december 2005 @ 17:48:48 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_33315052
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:52 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Je kent haar persoonlijk?
OUders zijn bijna buren van de mijne
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 december 2005 @ 18:42:24 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33316308
Het is toch wel een mooi meisje om te zien
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33324393
mensen die bb kijken
pi_33326026
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:42 schreef buzzer het volgende:
Het is toch wel een mooi meisje om te zien
Nu nog wachten op de playboy
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 23 december 2005 @ 01:09:12 #31
135584 H.Finkers
Leefde is ampart
pi_33332013
Heeft iemand hier foto's van Lieske in bikini enzo? :U
pi_33332306
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Sakura het volgende:

[..]

Nu nog wachten op de playboy
|
Playboy?? Dat kind heb ik godverdomme al 1000 keer in haar volle glorie voorbij zien komen?? Of ben jij zo'n liefhebber van mooie foto's. HOMOOOO

Nee maar die BB mensen hoef ik allemaal niet in playboy te zien. Te vaak al naakt voorzien wandelen. Doe mij maar Bridget daar valt nog wat te raden en dat is een BN'er.
  vrijdag 23 december 2005 @ 01:47:10 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33333365
Ik zou een Playboy reportage van de laatst ge-exite dames niet versmaden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 december 2005 @ 02:22:43 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_33334086
Er is nog niemand thuis bij Lieske
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33338249
Die slapen allemaal eerst in een hotelkamer
pi_33340387
haha Lieske ging gister weer zo nepjanken!!! Wat een vertoning :S Netzoals vorige week met dat bellen.
Maar wel grappig om te zien, ik had nog nooit zoiets gezien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:24:45 #37
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33348796
Zucht... Liefke...raar trutje maar ik zal je missen. Mooie meid.
'Beam me up Scotty'
pi_33424334
Ben een weekje weg geen nieuwe lieske caps meer schande
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:17:42 #39
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33427673
Regenworm, je kunt nog wat Lieske caps vinden in de BB5 Afterparty thread.
pi_33427691
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je bent de eerste die hier over loopt te zeiken, dus ik ga lekker door
nr 2?
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:36:26 #41
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33428170
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef outcast_within het volgende:
nr 2?
stfu. Ik maak slechtere caps.

En dit zijn de allerlaatste caps die ik van Lieske heb kunnen maken tijdens de finale.

De tweede tussenstand...


De terugblik op het moment dat Lieske de geheime opdracht krijgt...




Een terugblik op iets waar Lieske altijd erg goed in was...


En Lieske die - zwaaiend, uiteraard - uit het huis komt...




pi_33429344
Gestolen bij de Mediawatchers buren.

'Big Brother was echt onbetaalbaar’
Door Yildiz Huinink

Ze had het zwaar in het begin, kreeg naam als ‘dat kind dat de hele tijd stond te janken’. Ze miste haar familie en de groep had geen aandacht voor de verhalen van de studente. Toch stond Lieske Stokkers (19) donderdag in de finale van Big Brother. ‘Ik zei tegen mezelf: Lies, je laat je niet wegpesten.’


Big Brother in een woord? Dat moet dan wel verveling zijn. Saaiheid, doelloosheid, nietsdoen en lange, lange dagen. ‘Ik heb me zo verveeld, dat wil je niet weten!’ Lieske Stokkers trekt grote ogen en veegt haar blonde haar naar achteren. Ze ziet er stralend uit, tot in de puntjes verzorgd en met een kleurige gehaakte poncho om haar schouders. Vader Gerrit en moeder Jo zitten aan weerszijden van hun dochter. Eindelijk is ze thuis, 121 dagen lang zagen ze hun jongste alleen op een beeldscherm.
‘Ik heb me zo verveeld dat ik de raarste dingen heb gedaan. Kastjes schoonmaken, me eindeloos opmaken, gaten stoppen in de kleren van de jongens, sjaals breien. Maar weer een uur in bad zitten.’ Ze grijnst. ‘Echt, nu snap ik rijke vrouwen die toch ongelukkig zijn. Je kunt alle luxe van de wereld hebben, maar als je niets te doen hebt, is het leven niets waard.’
Het is niet de enige levensles die de 19-jarige studente heeft geleerd in het Big Brotherhuis. Het Talpa-programma heeft haar gehard, volwassen gemaakt en leren ‘dealen’ met confrontaties. ‘Ik ben zo dankbaar voor deze ervaring’, spreekt Lieske wijs. ‘Ik heb hier zoveel profijt van. Weet je, je bent echt all alone out there. Hier heb je vrienden of je ouders om je te helpen, maar daar moet je helemaal vertrouwen op je eigen sociale waarden en normen enzo. Vechten voor dat plekje in de groep. Dat is zo eng.’
Haar vader knikt ernstig. Nee, veranderd is zijn dochter niet. ‘Maar Lieske is een stuk evenwichtiger geworden.’ Lieske grijpt ondertussen in een automatisme naar haar nek. De zender? ‘Oh wat erg, ik mis gewoon m’n zender! En dan die stem die door het huis schalde.’ Ze bromt met lage stem: ‘Wil Lies-ke haar zen-der check-en.’ Ze schatert.

Donderdagavond moest ze uiteindelijk, vlak voor het einde, het huis verlaten. De kijkers stemden haar weg in plaats van Roel en winnaar Joost. Vier maanden van haar leven doorgebracht in een televisiehuis, na al die ups en downs en de doorstane nominaties van de andere bewoners toch de finale bereikt. En dan nog met lege handen staan. Lieske vindt het niet erg. ‘De ervaring is onbetaalbaar. Ik zou het zo weer doen, ook als ik alles al wist. Ik kom er op een andere manier wel. Nee echt, ik ben er niet rouwig om.’
Haar hartsvriendin Ingrid verliet het huis wel met een pak geld. Voor 37.500 euro vertrok ze vrijwillig. Allevier de finalisten werd de keuze voorgelegd om met een deel van de eindsom te vertrekken. Er mocht er maar een gebruik van maken. Lieske hapte niet toe. Stom, achteraf? ‘Nee, nee. Ik heb gezegd: ik ga wel voor vijftigduizend. Maar Ingrid was zo vastberaden, die had sowieso volgehouden tot het gaatje. Toen heb ik verder niet meer echt deelgenomen aan de discussie. Ik dacht: dan speel ik het spelletje maar uit. Het kon me eigenlijk niks meer schelen, ik dacht: ik zie straks mijn ouders en mijn zus en dat is al prijs genoeg.’
En Ingrid heeft het wel verdiend, die wil er ‘iets voor apen’ mee gaan doen, gaat ze verder. ‘Ingrid is echt mijn meisje. Ze heeft me er zo doorheen gesleept.’
Moeder Jo lacht trots. Ook zij heeft een pittige tijd achter de rug. Want je dochter, die al een tijdje in Groningen op kamers woont en daar haar eigen leven leidt, opeens met al haar sores volgen op tv, da’s niet gezond. De internetsite, die 24 uur per dag live BB uitzond, was ‘behang’ in de keuken van de familie Stokkers. ‘Helemaal niet goed’, bijt Jo op haar lip. ‘Wij hebben dag en nacht met haar geleefd. Ik zag haar slapen, verdriet hebben, alles. Je bent de hele dag met niets anders dan je kind bezig.’
Toch heeft de familie niets dan lof over de programmamakers. Die waren zeer integer en betrokken. ‘Toen Lieske het zo moeilijk had, hadden we intensief contact met Hummie van de Tonnekreek. Ze namen ons heel serieus.’ Van gesjoemel rond de uitzending hebben Lieske en haar familie niets gemerkt. Lieske: ‘Ik heb gehoord dat er zelfs Kamervragen zijn gesteld? Raar hoor.’
Voor de Haaksbergse begint het echte leven weer. Ze pakt na de zomer het studeren opnieuw op misschien economie, misschien iets anders. Ze ziet wel wat er op haar pad komt. Terug naar een anoniem leven in ieder geval. Zonder voortdurend gezoem van camera’s. ‘Toch, met het gebrek aan privacy had ik geen moeite hoor. Daar stoorde ik me niet aan.’ Moeder Jo: ‘Dat had je als klein meisje al, dat je graag uit ging logeren, weet je nog? Je bent altijd een uithuizig type geweest.’ Lieske: ‘Maar het is wel zo: die camera’s vergeet je alleen op de momenten dat je er juist wel aan zou moeten denken.’


Bron: Dagblad Tubantia
Onderschriftloos
pi_33432692
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef bhs het volgende:
Regenworm, je kunt nog wat Lieske caps vinden in de BB5 Afterparty thread.
thanks

heb ze bekeken was een leuk feestje
pi_33432712
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef outcast_within het volgende:

[..]

nr 2?
2 op 300.000 views
pi_33432787
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

2 op 300.000 views
Je poste er nogal ziekelijk veel. Dat vond ik gewoon. En dat ik de 2de ben bij al 300.000 views.. good for you.
pi_33433708
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Je poste er nogal ziekelijk veel. Dat vond ik gewoon. En dat ik de 2de ben bij al 300.000 views.. good for you.
Daar is het Lieske topic voor bestemd.
pi_33437128
Kwantiteit maakt nog geen kwaliteit
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:29:52 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_33439453
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef outcast_within het volgende:
Kwantiteit maakt nog geen kwaliteit
In het geval van Lieske wel
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_33441031
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef outcast_within het volgende:
Kwantiteit maakt nog geen kwaliteit
pi_33441043
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In het geval van Lieske wel
Zeker weten Lieske was is oke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')