abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33196339
Misschien beetje domme vraag, maar heb m'n haar gister geverfd, zou mahoniebruin moeten zijn, maar het is bijna zwart uitgevallen, en ik wilde juist dat het wat lichter zou worden.

Heb namelijk van mezelf donker haar.. maar heeft iemand ervaring met het direct een andere kleur erin gooien? Wil het dus echt wat lichter bruin, hazelnoot ofzo..

het zal wel niet heel goed zijn voor je haar, maar het gaat na 2x verven in 1 week toch niet afvallen oid? ervaringen/tips?
Strawberry Flavour..
pi_33196554
Ik verf mijn haren altijd meerdere keren achter elkaar, en het is nog nooit fout gegaan.
Ik heb het zelfs nu op dit moment 3 keer geblondeerd.

Wat je kan doen is een dagje wachten, en dan je haar een haarmasker geven, zodat het iets kan "herstellen" en dan weer verven en dan weer een maskertje.

Wat ik je wel kan zeggen is dat het niet altijd zal pakken als je het snel achter elkaar doet. Verf brengt een laagje om je haar heen, als je het dezelfde dag, of de dag erna gelijk weer verfd zal het niet zo goed pakken, omdat het laagje te dik word, dus was je het er zo weer uit.

Als je een goed resultaat wil kan je het beste een weekje wachten
Maar je haar zal er niet van uitvallen. Zo heel slecht is haarverf niet. Het enigste wat schade kan veroorzaken is blonderingsmiddel.

Ik heb kappersopleiding gedaan en heb geleerd dat het allemaal zo slecht niet is. Tegenwoordig zitten er allerlij voedingsmiddelen in haarverf en vitaminen die het allemaal in evenwicht houden.
Je hoef niet ziek te zijn om beter te worden !
pi_33197155
okay thanks, dat is nou goede info

maar ik denk dat ik inderdaad even een weekje wacht. Verf ik het volgende week wel weer wat lichter.. (daar zit toch wel een soort blonderingsmiddel in? want het maakt m'n haar lichter..)
Strawberry Flavour..
pi_33197240
Ja er zit ongeveer de zelfde stof in je, dus is het verstandig om een weekje te wachten
Je hoef niet ziek te zijn om beter te worden !
pi_33201813
Je haar een stuk lichter verven dan t nu is, zal vrij moeilijk gaan... dan moet je echt wel iets met waterstofperioxide gebruiken...

je kan ook ff flink je haar wassen met head and shoulders.. door vervaagt de kleur meestal wel van, dus je hebt kans dat het hele donkere er wat af gaat..
als ik mn haar verf en de volgende keer gewoon normaal was met gewone shampoo komt er altijd nog wel wat verf af en wordt t ietsie lichter dan t was...
pi_33206350
okay! ik ga morgen heel hard wassen..

hoef t ook niet een heel stuk lichter, maar heb van mezelf donkerbruin haar, en wil het liever iets lichter bruin.. maakt m'n gezicht wat minder hard, dan nu..
Strawberry Flavour..
pi_33216410
Anti-roos shampoo: dag verf!

pi_33227210
nou, ik heb de l'oreal lijn gebeld. Ik heb het dus volgens hun te lang in laten zitten, waardoor het een stuk donkerder is uitgevallen. Dus de tip: zo vaak mogelijk shampoo in droog haar doen, in laten werken 15 min en dan uitwassen.. dus ik ga zo maar beginnen ermee
Strawberry Flavour..
pi_33228707
weet je wat ook leuk is en meteen effect geeft coupe soleil
dus lichtere strengen door je haar geeft een natuurlijk effect
Salsa Espaņola
  maandag 19 december 2005 @ 22:14:06 #10
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_33228906
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:09 schreef Salsagirl het volgende:
weet je wat ook leuk is en meteen effect geeft coupe soleil
dus lichtere strengen door je haar geeft een natuurlijk effect
Dit heb ik ook gedaan toen mn haarkleur te donker uitviel
had van kruidvat eigen merk middenbruin erin maar dat was echt donkerbruin-zwart geworden, toen heb ik met zon mutsje allemaal lichte streepjes in mn haar gemaakt met vision colour effect van l'oreal en meteen leek mijn haar veel lichter
pi_33229183

dan krijg je zeg maar zoiets..vind ik persoonlijk wel mooi
Salsa Espaņola
pi_33231356
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding]

dan krijg je zeg maar zoiets..vind ik persoonlijk wel mooi
super mooi idd.. maar nu ik van de loreallijn heb gehoord dat het nog lichter kan worden wacht ik maar even. Had ook al aan highlights gedacht. Maar is ook weer zo veel geld

maar lovegrrl, waarschijnlijk heb jij de verf ook te lang in laten zitten.. hoe langer je het laat zitten hoe meer de kleurpigmenten in het haar gaan.. vandaar dat het dan snel te donker wordt.
Strawberry Flavour..
pi_33237174
Ik heb wel eens gehoord dat de meeste haarverven er vanuit gaan dat je grijs haar wil verbergen, en dat als je niet grijs bent je altijd een tint lichter moet kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')