Mij net eentje met 39 welquote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef gr8w8 het volgende:
Bah, lukt me niet eens om een simpel level 1 met 27 minuten te gaan uit jail te halen.
Ajoh... de abduction is pas over 2 uur.... tijd zat nogquote:
In het leger?quote:Op maandag 19 december 2005 18:17 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je je Manual labour kunt opkrikken?
Waar die punten nou voor zijn heb ik ook geen idee vanquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
In het leger?
En wat kan ik nu in godsnaam met mn punten doen.
En daar kom ik nu pas achterquote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Deep het volgende:
Zet ze neer voor $5000 per stuk en ze zijn binnen een paar seconden weg
Welke punten?quote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef washandje het volgende:
[..]
Waar die punten nou voor zijn heb ik ook geen idee van
quote:1. You buy the recordable CDs needed to record the music on to and hop on to your PC.
2. You begin recording the CDs you are going to sell at the local market.
3. You set up the stall and wait for customers.
Result: You manage to sell 3 rock CDs earning you $10
quote:You get onto the trampoline and begin jumping.
You complete a couple of moves that your trainer taught you.
You have gained 1.1158 more dexterity by doing 4 set(s) of moves.
You now have 38.2577 dexterity and 0 energy left.
Iedereen ook al een hondje? De mijne is bijna 30 dagen en die van Paxlie ook, dan gaan we ze eens even bnij elkaar zetten en kijken wat er gebeurd.quote:Frederik does not seem to feel like going for a walk.
Koop ik net een Saint Bernard / Rottweiler voor 25.000, maar is hij unhealthyquote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Iedereen ook al een hondje? De mijne is bijna 30 dagen en die van Paxlie ook, dan gaan we ze eens even bnij elkaar zetten en kijken wat er gebeurd.Biertje erbij, gezelli. En daarna laten vechten, dat schijnt ook wel flink te beuren, mist je wint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |