Rustig aan met die crimes!quote:
1300? Niks, gewoon jatten! Zodra ik weer nerve genoeg heb, doe ik wel even larceny appartment, dat is meteen raak.quote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pass mij even 1300 voor een pctje dan.
Ik had dus al meerdere series groene met deze crimequote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Rustig aan met die crimes!
Gewoon pas na een serie groene een stapje hoger proberen. Al sje daar twee keer bruin achter elkaar krijgt, even een stapje terug doen. Langzaam opbouwen!
Hoe zit het met het xp dat je er van krijgt? Loont het?quote:Op zondag 18 december 2005 21:49 schreef Deep het volgende:
Ja, hoe langer en hoe hoger het level hoe moeilijker het is
Veul, 700.000 $ ...quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb besloten om tot morgen geld te blijven zoeken... m'n cd-handel wilt maar niet opschieten
Je bent me toch niet stiekem aan het uitlachen he???quote:
Wow, wat een cariereboost!!!quote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben maar geld van zwervers aan het jatten. Al ben ik daar ook nog vrij kansloos in.
145 minuten red ik echt nietquote:
jou lukt het op zeker nietquote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef HAL9000S het volgende:
Dan zal het voor mij ook geen zin hebben om te proberen?
Ik vat ook niet waarom het nu opeens zo veel is. Kleren jatten scheelt een uur met snoep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |