Ja, maar da's niet zo leuk als een FOK factie natuurlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Je kon toch ook in die oude blijven of niet?
Die na het geldzoeken natuurlijk want dat is 1 stapje omhoog. cd's verkopen dus.quote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Met welke crime moet ik beginnen denk je?
Dat dacht ik al, maar dir gouden ringen zijn zo aanlokkelijk...quote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef Deep het volgende:
Maar larceny geeft heel erg slechte crime exp, je kan beter pickpocket blijven doen tot dat je de sweetshop kan
naja, als je er niet geheel blij mee bentquote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet zo leuk als een FOK factie natuurlijk!
Ik begon met geld zoeken, daar staat een vinkje bij, maar probeer zo af en toe ook wat cd's te verhandelen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Met welke crime moet ik beginnen denk je?
Nouja, iemand moet Paxlie toch onder de duim houden?quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef anoukforza het volgende:
[..]
naja, als je er niet geheel blij mee bentnu lijkt het net alsof je gedwongen bent in die factie te komen
Als je lid bent van de factie, kun je daaraan deelnemen! Zie "My Faction" en dan Organized Crimes"quote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef Lyssa het volgende:
hoe doe je orginized crime?
ik heb een job in grocery store als bagboy,
doe nu een basic computer course
ik heb een hammer en een ravenMP25 met ammo
moet je dan tegen de tijd dat de crime is ook nog een bepaalde hoeveelheid nerve hebben? nu is t midden in de nacht zal ik wel de max nerve hebben, maar gewoon ter info..quote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Als je lid bent van de factie, kun je daaraan deelnemen! Zie "My Faction" en dan Organized Crimes"
Nope, dat maakt voor OC niks uit.quote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
moet je dan tegen de tijd dat de crime is ook nog een bepaalde hoeveelheid nerve hebben? nu is t midden in de nacht zal ik wel de max nerve hebben, maar gewoon ter info..
Je bent misschien beter in drugs transporterenquote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef HAL9000S het volgende:
()*&)(* weer in Jail voor het kopieren van cd's
ik ben echt een amateur
*applied*quote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef gr8w8 het volgende:
Gewoon vast applien, zodra er iemand wegvalt, schuift het gewoon op. Of zodra er geld genoeg is voor een upgrade en we 15 man kunnen huisvesten!
Pass mij even 1300 voor een pctje danquote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef Deep het volgende:
Of stealth virus![]()
1. You switch on your computer and put the stealth virus disk into your CD drive.
2. You begin transfering the virus to Ted Ellis 's bank account.
3. The virus sends you Ted 's account number and you begin transfering the funds from theirs to yours.
Result: You cheer as the funds in your account rise by $4131
Naar mijn idee de beste crime omdat je niet naar jail of hospital kan gaan
Hoeveel geld hebben we het over?quote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef gr8w8 het volgende:
Gewoon vast applien, zodra er iemand wegvalt, schuift het gewoon op. Of zodra er geld genoeg is voor een upgrade en we 15 man kunnen huisvesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |