En weer wat geld onder de brug gevonden!!!quote:
While trying to bust your friend out, you were caught and put in jail yourself, maybe that will teach you to try break out your friends!quote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef kastanova het volgende:
Mên, al 16 lui uit de bak gehaald en bij illegale cd's verkopen staat al een vinkje, maar nog steeds level 1.
Wie komt me trouwens ff uit de bak halen?.
*check*quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
While trying to bust your friend out, you were caught and put in jail yourself, maybe that will teach you to try break out your friends!
quote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef kastanova het volgende:
Mên, al 16 lui uit de bak gehaald en bij illegale cd's verkopen staat al een vinkje, maar nog steeds level 1.
Wie komt me trouwens ff uit de bak halen?.
quote:
While trying to bust your friend out, you were caught and put in jail yourself, maybe that will teach you to try break out your friends!quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
While trying to bust your friend out, you were caught and put in jail yourself, maybe that will teach you to try break out your friends!
En jij komt er weer gezellig bij zitten zie ikquote:Op maandag 19 december 2005 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..].
Wow, LF en Ceased zitten 1,5 uur vast door mij.
Eens ff kijken of ik ze er uit krijg als ik weer energie heb...
Och, het gaat vaker goed dan verkeerdquote:Op maandag 19 december 2005 00:32 schreef Paxlie het volgende:
mensen stop eens met proberen te busten
dat lukt jullie toch niet (en anders heb je ontzettend veel mazzel)
het enige wat je ermee doet is ervoor zorgen dat je level-up een stuk langer duurt.....
Deep verklaarde net ook dat je bij een mislukte bust minder xp kost dan een mislukte crime..quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, het gaat vaker goed dan verkeerd.
You made a wise choice young padawanquote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie is de onderhandelingen ingedoken met de oude hoofd-faction van gr8w8 en hemzelf
hun zijn GROOT
als hun ons willen dekken dan zitten we voorlopig wel veilig met betrekking tot oorlogen, zal nog wel even duren voor ze het goedkeuren omdat ze het absoluut niet tof vonden dat gr8w8 en ik weg gingen bij hun
quote:Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Abduct someone
Time: 18/12/05
10:01 PM
Result:
1. The team waits around the corner of the conference building for the limo containing the target.
2. The limo finaly pulls up, MrsFarberstyle gives the signal and the team runs in to snatch the target.
3. MrsFarberstyle grabs the target and begins dragging him to the van.
4. The target is thrown into the van. The team drives to the factions building.
5. KastaNova ties the target to the chair, blind folds him and covers his mouth with tape.
6. MrsFarberstyle contacts the targets loved ones and demands $20,000 ransom.
7. Two hours later, the exchange is made successfuly.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $20,000 Respect gained: 1
Die heb je niet nodig Pax, je hebt al protection door ons:quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef Paxlie het volgende:
http://www.torncity.com/factions.php?step=userlist&ID=321
een van hun grootste en machtigste factions
quote:Op maandag 19 december 2005 10:06 schreef gr8w8 het volgende:
Fuck. Russisch roulette missie verloren.
Opsparen.quote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb een merit point gekregen, wat kan ik daar het beste mee doen??
hun of zij?quote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie is de onderhandelingen ingedoken met de oude hoofd-faction van gr8w8 en hemzelf
hun zijn GROOT
Hmmm heb er pas 5 verspilt danquote:Op maandag 19 december 2005 10:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Opsparen.
Zodra je er 10 hebt: Yasukuni sword. Dat schijnt het beste melee wapen te zijn dat er bestaat.
Ik hoorde het ook te laat en heb al wat merits verkloot, vraag me af of ik de 10 nog wel bij elkaar krijg.
quote:In jail for 17 minutes
Was caught trying to sell copied reggae music CDs.
Criminal Statistics
Offences: 30
Busted: 25 people
Jailed: 23 times
Maar hé, ik kreeg net wel mail van Kitten dat ze me zou busten en anders wel ff het zeepje op wilde rapenquote:Op maandag 19 december 2005 16:20 schreef gr8w8 het volgende:
Gaat ie lekker Kasta:
[..]![]()
Doe alleen crimes als he "Happiness" helemaal vol is, misschien is het dat!
You busted DjMark out of jail.quote:
in de 'Torn Super Store' toch in de East Side?quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb net een pack of blank CDs gejat, kan ze alleen niet verkopen
quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb net een pack of blank CDs gejat, kan ze alleen niet verkopen
En mij lukte het vervolgens weer niet om jou er uit te krijgenquote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef gr8w8 het volgende:
Bah, lukt me niet eens om een simpel level 1 met 27 minuten te gaan uit jail te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |