Ik geloof het welquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjonge, je bent niet als een roel uit de test gekomen begrijp ik?![]()
nou dan heb je veel geleerd de laatste tijd, dat je je door mij laat vertellen dat je niet meer objectief bent en dat je het nog toegeeft ook??quote:
helemaal zelf bedachtquote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Mabelle het volgende:
Wat zie ik nu? .... is de buurvrouw nu al kerstkribbig.... (haha wat een woord)
Goedenmiddag ... ja er is weer leven!quote:
He, wereldreizigerquote:
Nou ja de reis heb ik idd overleefd maar wel met een aantal hordesquote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, wereldreiziger![]()
Heb je het leuk gehad gisteren? De reis heb je in ieder geval overleefd![]()
Een hele hoop mensen vinden een joint geen drugs.......heb ik ook nog nooit begrepen eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Dus Roel & Ing hebben nog nooit drugs gebruikt...
ik zuip én blow erg graag, maar ik voel me niet aangevallen...Gaat dus niet aaaaaltijd op...quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef robster16 het volgende:
echt t is ON-GE-LO-FE-LIJK, en zo is t aaaaaltijd, mensen die NIET meegaan in drugs of pillen of zuipen worden met de nek aangekeken en mensen die wel iets gebruiken of een borrel drinken voelen zich aaaaaltijd aangevallen als je alleen maar zegt dat je zelf niet drinkt of gebruikt, om wat voor reden dan ook. ONTZETTEND bekrompen!
Roel is bang dat hij als junk gezien wordt!quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hele hoop mensen vinden een joint geen drugs.......heb ik ook nog nooit begrepen eigenlijkOk, het zijn softdrugs, maar het blijven drugs
![]()
Het waaide, heh, daar kunnen ze niet tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |