quote:Op zondag 18 december 2005 14:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Op oudejaarsavond krijgen we visite maar deze houden niet van oliebollen en appelbeignets dus wat voor bijzonders zou ik dan op tafel kunnen zetten?
Wil het graag wel feestelijk houden dus wel iets anders dan de "standaard" verjaardag hapjes.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Het wordt een soort buffetje met:
Warm
Kippenvlees in Kerriesaus
Eigen gemaakte Varkens saté
Gehaktballetjes in Pangang saus
Witte rijst
Koud
Koude schotel
Gevulde eieren
Asperges in ham
Stokbrood met Kruidenboter
Kon wel iets beters verzinnen heb alleen de gasten gepeild die komen en dit past het beste bij hun smaak.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Kon je nou niets aparters n.a.v je OP verzinnen Martijn![]()
Er staat zoveel lekkers tussen de ideeën, en dan kom je met dit
Tsja, het zijn hele gezellige lieve mensen, maar wel mensen die zoiets hebben van "Doe maar gewoon, dat is al goed genoeg"quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kon wel iets beters verzinnen heb alleen de gasten gepeild die komen en dit past het beste bij hun smaak.
Dan houden ze ook gewoon van oliebollenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Tsja, het zijn hele gezellige lieve mensen, maar wel mensen die zoiets hebben van "Doe maar gewoon, dat is al goed genoeg"
Dát wilde ik ff horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar ik zal verschillende gerechten wel in overweging nemen voor mijn verjaardag van volgende week
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Net al even een flesje sekt gedronken..
*Hips*
Zo is nu naar beneden met het fototoestelquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Foto's van de gerechten/schotels kan je nu alvast maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |