Roel die iets in de huishouding doetquote:Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
En we gaan weer door...
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
Goede middag
gewoon weer even nutteloos zwaaien
Een nutteloze zwaai terugquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
Goede middag
gewoon weer even nutteloos zwaaien
Ingrid zei net... ik wil gauw afwassen... voordat Joost dat allemaal weer gaat doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel die iets in de huishouding doet![]()
![]()
zeker ook gekocht bij de kijkshopquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
De kamera's blijven piepen en kraken hoeveel onderhoud is er al niet geweest aan die dingen.
Een sopje maken is veel zuiniger je verbruikt veel minder warm water.quote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ingrid wast net zo af als ik.
Een constant lopende kraan zonder sopje, itt tot mensen die eerst een sopje maken en daar dan alles in gooien.
Vannacht draaide die gangcamera 180 graden mee met iemand... wat een pokkegeluid kwam daar bij zeg.... PIEPPPPP KRAAAKKKKK... Ook de camera's hebben het gehad na 117 dagenquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
De kamera's blijven piepen en kraken hoeveel onderhoud is er al niet geweest aan die dingen.
Behalve de kamera's in de badkamer.quote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht draaide die gangcamera 180 graden mee met iemand... wat een pokkegeluid kwam daar bij zeg.... PIEPPPPP KRAAAKKKKK... Ook de camera's hebben het gehad na 117 dagen
Alleen lieske ligt nog in bed ingrid en roel hebben het al over drankquote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef M-en-A het volgende:
pfffffff........ topdrukte ineens. Joost is ook zijn bed al uit
Dat wordt altijd gezegd tegen me maar ik vind het zo vies, alles in het zelfde sopje.quote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een sopje maken is veel zuiniger je verbruikt veel minder warm water.
Oh je dit wordt een sanctie want ze mogen het niet over hebben van BBquote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef bunnyma het volgende:
Er is gisteren wat geopperd over het delen van de geldprijs.
Volgens mij is dat toch wel moeilijk. De prijswinnaar betaalt allereerst al 25% belasting over dat bedrag en als hij het dan nog gaat verdelen krijg je te maken met schenkingsrecht.Ent dat % ligt hoog omdat je aan vreemden schenkt.
Maar ik kan begrijpen dat men in een situatie zoals gisteren ( samen afzien) op het idee komt om te delen.
Ze kregen dan ook meteen een waarschuwing.quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh je dit wordt een sanctie want ze mogen het niet over hebben van BB
Iedereen zijn manierquote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd tegen me maar ik vind het zo vies, alles in het zelfde sopje.
En ik ben met niets zuinig dus ook niet met water.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |