SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film krijgt van mij een 9.5pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Dat verhaal waar ze wespen moeten vangen om de komkommerkever te vernietigen ( zo ongeveer ) bedoel je zekerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:43 schreef McCarthy het volgende:
die dino scenes inclusief de haastige uittocht door het ravein deden me aan een donald duck verhaal denken
'Gevuld met overbodige scènes wel'. Goed, verklaar je nader en vertel eens welke scènes er dan uitgeknipt hadden moeten worden zonder de film qua tijdsduur korter te maken.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Te lang is hij niet...gevuld met overbodige scenes wel..
Vanavond geweest en WETA mag wat mij betreft nog even wat lesjes BlueScreen snijden nemen...
vind je het als ik me daar morgen uitgebreid aan waag en nu Firefly ga kijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef Ceriel het volgende:
[..]
'Gevuld met overbodige scènes wel'. Goed, verklaar je nader en vertel eens welke scènes er dan uitgeknipt hadden moeten worden.
mooi verhaal was dat! met die varkengastquote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dat verhaal waar ze wespen moeten vangen om de komkommerkever te vernietigen ( zo ongeveer ) bedoel je zeker![]()
Nu ja, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vind je het als ik me daar morgen uitgebreid aan waag en nu Firefly ga kijken?
Op dezelde manier als ze B.A. meenamen in een vliegtuig.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef 2609 het volgende:
jongens ik snap iets niet: hoe hebben die boys die king kong nou naar amerika meegenomen
Stuur een briefquote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef 2609 het volgende:
weet ik maar dan zitten ze toch met een logistiek probleem hoe kunnen ze nou zo een grote aap meenemen want opd e boot past hij nooit
Daar hadden ze toch dat apparaat van Willy Wonka voor.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef 2609 het volgende:
weet ik maar dan zitten ze toch met een logistiek probleem hoe kunnen ze nou zo een grote aap meenemen want opd e boot past hij nooit
en adres dan? of email adres is nog makkelijkerquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stuur een brief
Peter Jackson
Hollywood, California
United States of America.
maar je snapt wel hoe zo'n klein eilandje propvol met carnivoren in een ecologisch evenwicht kan leven?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef 2609 het volgende:
jongens ik snap iets niet: hoe hebben die boys die king kong nou naar amerika meegenomen
Lieten ze niet skeletten van de andere apen zien oid?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:17 schreef kriele het volgende:
De film was teveel van het goede. Het verhaal blijft slecht. De FX varieerden van zeer goed tot matig. Vooral toen ze met een sloep naar het eiland voeren, zag er slecht uit. De dino's teveel geanimeerd. Misschien was het goed geweest om ook eens iets van Kong's achtergrond te laten zien. Hoe kan het dat hij de enige aap op het eiland was? Wat is er gebeurd met de andere apen?
Jups een hele hoop in zijn lair.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lieten ze niet skeletten van de andere apen zien oid?
dude wat is carnivoren en ecologisch evenwichtquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:30 schreef Herald het volgende:
[..]
maar je snapt wel hoe zo'n klein eilandje propvol met carnivoren in een ecologisch evenwicht kan leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |