als je dit serieus meent en geen kutkloon bent dan ben je ontzettend belazerd...quote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef zonderbij het volgende:
Ik werk al twee jaar als grafisch vormgever binnen een reclamebureau.
Wegens gedoe met administratie heeft de baas besloten ons als �uitzendkrachten� via MF-Horeca te laten inschrijven.
Ik sta daar op de Pay-roll als Uitzendkracht. Met een verwijzing naar de CAO voor uitzendkrachten 2004.
Er zijn echter afspraken gemaakt met werkgever en MF-Horeca dat bepaalde punten in onze CAO geschrapt zijn. (150% na 18.00 uur en 200% op feest- en zondagen zijn niet van toepassing)
Ik durf eigelijk niet meer informatie te geven. Maar ik was benieuwd of er iemand is die weet of ik wel eerlijk wordt behandeld of dat ik ontzettend onderbetaald ben met een minumloon van 4,04...
Horeca uitzendkracht is toch niet van toepassing op een grafisch ontwerper?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
als je dit serieus meent en geen kutkloon bent dan ben je ontzettend belazerd...![]()
simpel; nee het mag niet. En als afwasser verdien je misschien nog wel meer.quote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef okcep het volgende:
[..]
om maar te zwijgen over het feit of het uberhaupt mag wat je "baas" heeft gedaan. Je moet er niet raar van staan te kijken dat je gewoon als afwashulp bent ingeschreven i.p.v. grafisch mannetje.
Verder neem ik aan, gezien je functie, dat die ¤ 4,04 een typfoutje is, toch....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |