ga naar de supermarkt en kijk in het kruidenschap, op de aziatische afdeling, etc.. loop verschillende supermarkten af en je hebt al een handje vol.quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
bedankt!
Ik wil graag weten welke andere concurrenten van silvo er nog zijn, dus welke merken kruiden (potjes/zakjes enz) zijn er nog meer
Het gaat toch over kruiden en dat lijkt mij op z´n plaats in Culinesse.quote:Op zondag 18 december 2005 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Voor dit soort schoolonderzoeken hebben we School & Studie
En schopje daarnaar toe dus.
Zoals hierboven al staat heb ik dit dus al gedaan en kwam ik niet verder dan Silvo, Verstegen, Picado en daarom mijn vraag naar meerquote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef releaze het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt en kijk in het kruidenschap, op de aziatische afdeling, etc.. loop verschillende supermarkten af en je hebt al een handje vol.
Ja voor je schoolopdracht en schoolopdrachten horen in SESquote:Op zondag 18 december 2005 13:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het gaat toch over kruiden en dat lijkt mij op z´n plaats in Culinesse.
Zou een mod het topic weer terug kunnen zetten.
Als de OP gelezen was dan was gewoon duidelijk dat ik op zoek ben naar verschillende merken kruiden!!!
quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik had een vraagje,
Ik ben op school bezig met een onderzoek naar Silvo. Nu moeten we nog de concurrenten beschrijven van silvo.
Ja maar als ik dan toch soorten kruiden moet hebben kan ik toch beter in C zitten omdat daar de mensen komen die hier veel mee bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja voor je schoolopdracht en schoolopdrachten horen in SES
[..]
Is dat beleid veranderd? Vroeger hoorden dat soort dingen juist NIET in SES, het lijkt me ook nogal onzinnig om het daarheen te verplaatsen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[..]
kan t zijn dat die niet meer op de site te bekijken is?quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is een aflevering van keuringsdienst van waren over Silvo. www.kvw.tv
Verder zou het handig zijn als je je vraag goed definieert zodat men weet wat je wilt weten.
Is toch dezequote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
kan t zijn dat die niet meer op de site te bekijken is?
bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder heb je nog Improba, Conimex, Toko Lien, fuchs, Ostmann, Alba, maggie, knorr, McCormick, Baukje, Nestle, Vergeer, Piramide, Euroherb, Joustra, terrasana, Jona, Pad, Extraco, Erasco, Devos..
Uiteraard neem ik niet alles blind over en ben ik nu natuurlijk al bezig met het uitzoeken van de concurrenten.quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat zijn andere merken/handelaren in kruiden, wil niet zeggen dat het concurenten zijn. Dat moet je eerst nog uitvinden, schat. Piramide is geen concurent bv omdat een andere markt bestrijkt.
quote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[..]
Toch jammer dat dit modje gewoon te beroerd is om toe te geven dat ie fout zit en het topic weer in CUL te plaatsenquote:Op zondag 18 december 2005 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dat beleid veranderd? Vroeger hoorden dat soort dingen juist NIET in SES, het lijkt me ook nogal onzinnig om het daarheen te verplaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |