Je hebt ook Boemerang - Tiroler Holzhacker Bub'n (of iets in die richting, het lijkt wel of iedereen het anders schrijft)quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Noem jij er eens 'n paar dan.![]()
Hoe heet dat Oostenrijkse carnavalsmuziekje eigenlijk dat altijd bij Somertijd op Radio Veronica wordt gespeeld?
Zou dat nou wat worden?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef linebear het volgende:
Adje is nu op tv... wel grappig. Heb zelf niks met carnaval
Ja die heb ik. Die is nog beter zelfs dan Zum Blauwer Blocks.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:24 schreef Stefo het volgende:
[..]
Je hebt ook Boemerang - Tiroler Holzhacker Bub'n (of iets in die richting, het lijkt wel of iedereen het anders schrijft)
Het klonk wel leuk, maar ik weet niet of het kraker gaat worden als de Adje-hype wat is afgezwakt.quote:
Die plaat van Vader Abraham vond ik ook leuk. Dan Zingen We 1,2,3quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef ginod het volgende:
Vader Abraham had vorig jaar nog een leuke plaat vond ik, maar sloeg niet heel erg aan hiero.....
Die carnavalsplaat van enkele jaren terug, waarin Paul, Ruud uit Big Brother I nadoet is wel humorquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul, heeft geen carnavalsplaat gemaakt !
Niet dat ik weet![]()
Klopt, nu weet ik het weer !quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
Die carnavalsplaat van enkele jaren terug, waarin Paul, Ruud uit Big Brother I nadoet is wel humor
"Je bent m'n maatje, tot aan het gaatje....er is meer en daar bedoel ik echt niks mee"
Weer een apres-ski nummerquote:Nieuwe single Double DJ's!
Afgelopen jaar is een geweldig jaar geweest voor The Double Dj's. Ze scoorde samen met Denans een hit met de single "De gedachten aan jou" en kwamen met dit nummer zelfs in de mega top 100 en Nederlandstalige top 20 te staan. Deze maand zal hun nieuwe feest/carnavals single'' DE BENEN" uitkomen en ditmaal bij Berkmusic. Het nummer is wederom geschreven door The Double Dj's i.s.m Dj Goldfinger,en dit belooft natuurlijk weer heel wat!
Er is gekozen voor een echt feestnummer wat niet alleen met carnaval maar het gehele jaar door op menig feesten en partijen de voetjes op de vloer zal krijgen. Dus een echte aanrader die je niet mag missen!! Ook voor diegene die wil weten wat The Double Dj's gaan doen in 2006, nodigen wij uit om op hun site te gaan kijken, waar momenteel ook geluidsfragmenten staan van denieuwe feestsingle.
Ja, een lekkere ouderwetse carnavalsplaatquote:Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weer een apres-ski nummerIk wil weer eens een ouderwetse leuke echte carnavalsplaat
Pas waren de Enge buren bij Somertijd, deden dat muziekje ff live, klonk grappigquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thanks, Wimmel_1.Dat is dat muziekje van Somertijd met die moppen inderdaad.
Braun, wat voor muziek draai je dan zoal?
Dat heb ik gemist helaas. Het blijft een leuk muziekje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Pas waren de Enge buren bij Somertijd, deden dat muziekje ff live, klonk grappig![]()
Dat is al jaren zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Doopey het volgende:
Zijn er maar zo weinig carnavalsnr.s uitgebracht op 't moment???
Vorige jaar waren er nog wel wat leuke uitgebracht, dit jaar lijkt er helemaal geen gang in te zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Doopey het volgende:
Zijn er maar zo weinig carnavalsnr.s uitgebracht op 't moment???
Wacht maar tot het LVK (Limburgs Vasteloavends Konkoer) en het PLK ( Parksjtad Leedjes Konkoer) daar zitten altijd wel artiesten bij die toch weer een leuke plaat weten te fabriceren. Zoals vorig jaar Wat Zaeter ( van wie weet ik niet, maar had iig LVK 2005 gewonnen), Kartoesj - Veer hubbe de Prins in de sjtraot, Hans Nubort - Meh me Lepke en natuurlijk de Parkstad Jodler.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige jaar waren er nog wel wat leuke uitgebracht, dit jaar lijkt er helemaal geen gang in te zitten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |