abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 00:13:57 #1
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33178897
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je een woord zegt, typt of schrijft dat je helemaal niet bedoelt? Ik heb het best wel vaak en het komt vaak ook raar over, vaak zie ik het zelf nog op tijd om te editen.

Net nog in een topic zeg ik magnetron ipv frituur, waar het vandaan komt, geen idee. Ik heb ook vaak dat ik aan woorden begin en een heel ander woord ga typen wat hetzelfde begin heb, met handmatig schrijven heb ik zelfs dat ik de eerste letter verkeerd doe omdat bepaalde letters de zelfde beginbeweging ehbben. .

Ik denk dat dat met die woordne komt omdat ik mijn post sneller bedenk dan ik ze type en dan type ik vaak hetw oord wat ik erna moet typen omdat ik dat net gedacht heb, zo sla ik soms weleens tussenwoorden over. En als ik bv net gesproken heb over of gedacht aan een magnetron zoals in het voorbeeld.

WIe heeft dit nog meer en wie heeft een idee waar dit nou eigenlijk vandaan komt?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  zondag 18 december 2005 @ 00:21:12 #2
136830 Nenootje
severely detached
pi_33179132
Ik heb vaak dat ik iets verander wat ik schrijf maar dan een woordje laat staan wat er niet tussen past. Of dat ik iets hoor en dat opschrijf in plaats van wat ik echt wou schrijven.

Waardoor het komt? Tja, afleiding misschien?
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 00:26:09 #3
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33179247
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef Nenootje het volgende:
Ik heb vaak dat ik iets verander wat ik schrijf maar dan een woordje laat staan wat er niet tussen past. Of dat ik iets hoor en dat opschrijf in plaats van wat ik echt wou schrijven.

Waardoor het komt? Tja, afleiding misschien?
Ja dat heb ik ook, dan schrijf je iets en dan pas je het aan maar laat je bepaalde woorden staan waardoor de zin helemaal niet meer klopt. En dat anders ook dat ik opschrijf wat ik hoor. Soms lees ik een post en de post eronder tegelijk en combineer ik die dan klopt er vaak niks meer van of het betekend iets anders. .

Afleiding is idd een goede oplossing...
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 01:08:08 #4
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33180296
Ik heb vaak dat wat ik wil typen anders overkomt dan wanneer ik het zou zeggen.
Dan komt het bijvoorbeeld veel groffer over of juist weer niet.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 01:22:11 #5
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33180624
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb vaak dat wat ik wil typen anders overkomt dan wanneer ik het zou zeggen.
Dan komt het bijvoorbeeld veel groffer over of juist weer niet.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Dat is niet jouw fout omdat je zegt wat je ook bedoelt.
pi_33180842
Komt me bekend voor ja. Doe ik als ik praat vaak genoeg en als ik schrijf ook wel. Wat ik ook vaak doe als ik praat is 2 woorden voor de helft door elkaar halen . Dus als ik bijvoorbeeld patat wil zeggen maar ook aan 'friet' denk wordt het patiet ofzo, en zo krijg je wel meer vage combinaties .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')