Hebben jullie dat ook weleens? Dat je een woord zegt, typt of schrijft dat je helemaal niet bedoelt? Ik heb het best wel vaak en het komt vaak ook raar over, vaak zie ik het zelf nog op tijd om te editen.
Net nog in een topic zeg ik magnetron ipv frituur, waar het vandaan komt, geen idee. Ik heb ook vaak dat ik aan woorden begin en een heel ander woord ga typen wat hetzelfde begin heb, met handmatig schrijven heb ik zelfs dat ik de eerste letter verkeerd doe omdat bepaalde letters de zelfde beginbeweging ehbben.
![]()
.
Ik denk dat dat met die woordne komt omdat ik mijn post sneller bedenk dan ik ze type en dan type ik vaak hetw oord wat ik erna moet typen omdat ik dat net gedacht heb, zo sla ik soms weleens tussenwoorden over. En als ik bv net gesproken heb over of gedacht aan een magnetron zoals in het voorbeeld.
WIe heeft dit nog meer en wie heeft een idee waar dit nou eigenlijk vandaan komt?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/