Ja, en er zijn er nog meer.quote:
Nee hoor... maar voor hetzelfde geld had iedereen over mij heengevallen.quote:
En bij mij moet je kleren niet uittrekkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je geen gekke bekken gaat trekken hoef je voor Muerte niet bang te zijn denk ik![]()
Ik, en dizzy-lizzy, steunen jou, mocht je je eens moeten verdedigen voor die foto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... dat is gelukkig de algemene reactie die ik lees. Daar ben ik wel blij om
We krijgen BB trekjes.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt nooit eens per ongeluk wind mee...
is zwaar hoor...
waarom zijn ze nu zo blij, of ga ik nu ook al dingen horen???
nou, mijn steun heb je ook hoor.... jemig ze wist waar ze was of niet....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... dat is gelukkig de algemene reactie die ik lees. Daar ben ik wel blij om
Of doortraptquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook dom van haar om zo te gaan liggen zonder ondergoed aan.
[nieuwsgierigmode]vanwaar dan 'Rooie3'?[/nieuwsgierigmode]quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben maar gewoon alledaags hoor en nee ik heb geen rood haar.
Thx... maar ik verwacht er geen problemen van hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik, en dizzy-lizzy, steunen jou, mocht je je eens moeten verdedigen voor die foto.
Je bent top![]()
Vond het een erge foto maar ewel logisch dat je die maakt dan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... maar voor hetzelfde geld had iedereen over mij heengevallen.
Op stream 1 is het duidelijker te horen maar het is net te zacht om te kunnen verstaan wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
heeeelllllllll zachtjes hoor ik op stream 2 steeds gepraat. Maar het is zo zachtjes dat er geen touw aan vast te knopen is. Maar het klinkt wel alsof ze erg ontspannen zijn nu.![]()
Het heet niet voor niets BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, en er zijn er nog meer.
Vroeger hoefde je alleen maar rekening te houden met Scanman maar tegenwoordig blijft niets ongezien.![]()
Ja, je hoort ze lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
heeeelllllllll zachtjes hoor ik op stream 2 steeds gepraat. Maar het is zo zachtjes dat er geen touw aan vast te knopen is. Maar het klinkt wel alsof ze erg ontspannen zijn nu.![]()
Mijn drie kids hebben rood haar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
[nieuwsgierigmode]vanwaar dan 'Rooie3'?[/nieuwsgierigmode]![]()
Joh gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... maar voor hetzelfde geld had iedereen over mij heengevallen.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh gek![]()
Naat lag er echt bij van.......take me, come on, take that shot, en jij was de gelukkige![]()
![]()
Nee, die telt zijn miljarden eurootjes, van hem moet je niets verwachten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef ART het volgende:
Zou John ze 30.000 gunnen, omdat ze tot de (ruim) 30 uur zijn gekomen?
Ik ook niet, maar is volgens mij wel leuk om van meerdere mensen te horen dat ze je steunenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... maar ik verwacht er geen problemen van hoor![]()
Zeker weten,wat hebben we meegezweet met ze.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef farceman het volgende:
Flauw zeg dat we geen beelden uit DBK krijgen, zouden we toch wel verdienen....
Dat hebben ze dan ook echt wel verdiend...en BB wijkt zo vaak van de regels af dat deze niet tussen alle afwijkingen op zou vallen.Kom maar op met die poen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef melke het volgende:
Niet zo zeiken over een applaus en trots enzo, geef ze gewoon 25.000 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |