Oh en kun je die aanwijzen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Met Lip wordt hier het velgbed bedoeld
Ah ik snap het! Dank voor de uitleg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
http://www.filefarmer.com/cherzra/supra/supra_pics/IMG_0718.JPG
http://www.vipimports.com/images/carsforsale/97Auto_JK/008.jpg
Deze velgen hebben bv een lip, achter een grotere dan voor. De spaken raken niet de buitenkant van de velg, maar een deel van de binnenkant. Vanaf dat punt tot aan de buitenkant heb je een glimmende 'rand'. Veel brede velgen hebben dat omdat de spaken anders zo raar naar buiten komen.De BMW M6 velgen bv hebben geen lip en daar zie je die spaken naar buiten komen.
dus als je met je auto totall loss crasht zijn je velgen nog oke, maar ben je er nog geld aan kwijt omdat ze optische schade hebben..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef evil_genius het volgende:
Iemand het het hier over replica's van de Volk TE-37. Er zit een wezelijk verschil in deze velgen. Beide zijn ze lichtgewicht alleen de ROTA velgen zijn van magnesium en de Volk TE-37's zijn van gesmeed magnesium. Wat ze echt uber sterk maakt, je stuurinrichting zal eerder krom zijn als de velg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |