abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 20:27:58 #1
128220 Peter6000
pi_33170110
Hier dan de definitieve Poll

Maar weer beginnen met mezelf te verdedigen.
Ja, er loopt al een andere Poll, maar de vraagstelling daar is: wie wint BB2005.
Dan krijg je antwoorden als: ik DENK Joost, maar ik HOOP Ingrid
Kortom wat mij betreft hier de definitieve Poll

Poll: Wie mag van jou BB 2005 winnen
  • Ingrid
  • Joost
  • Lieske
  • Roel
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 20:29:42 #2
    128220 Peter6000
    pi_33170142
    Ik stem zelf pas begin volgende week, heel misschien verandert mijn mening nog.
    Al denk ik het eigenlijk niet.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:34:14 #3
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_33172482
    Ik weet het ook dus nog steeds niet . Misschien dat ik het outsider Ingrid gun!
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_33194844
    Lieske, meest consistente factor...
    pi_33194973
    Ik heb toch een lichte voorkeur voor Ingrid, maar eigenlijk maakt het me niet veel uit wie wint.
      zondag 18 december 2005 @ 17:24:46 #6
    1464 ART
    FOK!member
    pi_33195110
    Roel
    Het is het Gesprek waar het om draait
    pi_33195111
    Ik heb op Lieske gestemd... ik vind dat die als personage het meest zichzelf heeft neergezet. Inclusief het incasseren van de weerstand die ze heeft gehad.

    Ingrid en Joost hebben het wat mij betreft te makkelijk gehad. redelijk meegelift. Roel is wat mij betreft om die reden een prima tweede
    Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
    Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
    pi_33195230
    Roel moet er als eerste UIT! UIT! UIT!
    pi_33195618
    Hmm, moeilijk.

    Het boeit me eigenlijk weinig, maar Roel hoeft van mij sowieso niet te winnen. Sja, dan bijven er drie over.

    Ik ben er nog niet uit.
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
    pi_33195763
    Ik vind dat Roel BB een beetje spanning heeft gegeven. Dido ,Linda verhaal onder andere.
    Ingrid begin ik wel steeds leuker te vinden maar zij deed mee met het groepje Chantal, Lieske,Rob Mennootje pesten.Dat ben ik nog niet vergeten hoe vies zij toen deed. Lieske vind ik ontzettend irritant grietje. Als Joost wint kan ik er ook wel vrede mee hebben.
      zondag 18 december 2005 @ 17:48:48 #11
    16976 Fling
    Fan o' man
    pi_33195801
    Zo lang Roel maar niet wint, vind ik het best
    Heads I win, tails you lose
    Out of my way, I'm coming through
    pi_33199018
    ik ga voor Joost. Maar als Ingrid wint ben ik ook tevreden. Alsjeblieft niet Lieske, ik irriteer me mateloos aan haar.
    pi_33201593
    Joost en anders Roel, die 2 doze gun ik het echt niet.
    hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
      zondag 18 december 2005 @ 22:46:18 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_33204822
    Moeilijk, ik vind alle finalisten wel sympathiek. Al met al gun ik Joost en Lieske de pot het meest, maar de marge is klein.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 18 december 2005 @ 22:50:38 #15
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_33204987
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      maandag 19 december 2005 @ 01:47:45 #16
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_33209593
    Zolang Lieske maar niet wint vind ik alles best.

    Ik gun het Joost het meeste. Daarna Ingrid.
    Roel als het tussen hem en Lieske zou gaan...
    If you believe in yourself enough,
    And know what you want,
    You're gonna make it happen...
      † In Memoriam † maandag 19 december 2005 @ 11:29:54 #17
    128220 Peter6000
    pi_33213295
    Zit nog wat te twijfelen tussen Ingrid en Joost.
    Ingrid is vaak wat botter en soms ronduit kwetsend, maar dat correcte keurige Joost-gebabbel is misschien wat te makkelijk.
    Lieske en Roel gun ik het eigenlijk niet meer, terwijl ze over de hele editie genomen wel meer mijn favoriet zijn geweest.

    Opvallend wel, dat Lieske in de tussenstand hier onderaan staat nu.
      maandag 19 december 2005 @ 11:34:45 #18
    134727 VirtualPOM
    Arrogance diminishes wisdom
    pi_33213384
    Roel!!!
    pi_33215520
    Lieske of Ingrid
    pi_33226178
    Ja: Ingrid of Joost
    Nee: Roel of Lieske
    pi_33227939
    Joost
    Viper 4 life
    pi_33228016
    Idols? Is dat weer op dan?
    Wie is een beetje lekker
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_33228247
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef Kluupkluup het volgende:
    Idols? Is dat weer op dan?
    Wie is een beetje lekker
    Beetje scheel?

    Kssjjjt!
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:15:57 #24
    128220 Peter6000
    pi_33238293
    Heb gedurende BB favolijstjes bijgehouden. Hier volgt mijn eindlijstje, waarbij ik telkens de nummer 1 tien punten, de nummer 2 negen punten etc gegeven. Twee lijstjes van september, die ik erg kort na de vorige had gepubliceerd, heb ik niet meegeteld.

    01 Lieske 109
    02 Roel 87
    03 Joost 85
    04 Ingrid 78

    Gedurende de gehele editie, en mijn verspreide voorkeuren daarin, zou ik dus op Lieske moeten stemmen. Maar zo werkt het toch niet, merk ik.
    Ik vind haar de laatste weken onvolwassen en drammerig worden, teveel haar zin door willen drijven, en te weinig haar ongelijk kunnen toegeven. Gedurende de editie was het een lekker uhhh ding, mooi om te zien. En ze had een schattigheidsfactor.
    Roel stond de eerste 2 en halve maand constant in mijn top 3. Dat hij een studie psychologie zo goed als afgerond heeft, zijn muziekprodukties, reizen, en dingen beleven. Wel het leven dat ik had willen leiden. Maar ook hier geldt: te vroeg gepiekt. De reden dat hij op zo`n afstand van Lieske staat, in mijn eindlijstje, is dat hij de laatste maand bij mij constant onderaan stond. Het groepje Dido-Roel-Nath riep afkeer op, hij blijkt èn een kort lontje te hebben, en toch ook wel een passieve drugsgebruiker zonder drugs te zijn. Ondanks zijn bijna afgeronde studie een exponent van een scene, die bij nader inzien ook wel afkeer bij me oproept. De laatste dagen begin ik hem weer iets symphatieker te vinden, maar met de geldpot in zicht, zal hij zich ongetwijfeld ook net iets anders opstellen nu.

    Dan kies ik Joost of Ingrid.
    Joost de entertainer, die eigenlijk voornamelijk in de middenmoot van mijn favolijstjes gestaan heeft. Wel goed ontwikkeld voor iemand van 21, en hij durft ook zijn emoties te tonen.
    Ingrid heeft een hele onzekere kwetsbare kant, die ze durft te tonen. En ook een absurd humoristische kant, die leuk is.

    Ik kies voor Joost als eindwinnaar. Ik hecht waarde aan emphatie, en ik denk dat Joost emphatischer is dan Ingrid.

    Eigenlijk heb ik niemand in huis, die ik het echt erg gun, waar ik me mee kan identificeren.
    Maar best of the rest enzo....
    pi_33238358
    Ingrid of Lieske gun ik het het meest.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      dinsdag 20 december 2005 @ 10:21:35 #26
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_33238392
    Lieske
    pi_33265701
    Zoals Lieske in het begin over probeerde te komen klopte niet met wie ze werkellijk was
    zoals ze op het moment dat Chantal het BB huis verliet ineens is veranderd zegt veel naar mijn idee.
    Ze heeft zichzelf laten zien en daar kan ik niet van zeggen dat het me nog aanstaat
    Ze gedraagt zich grof,hard,bitcherig,verwend,drammerig en wil over alles graag het laatste woord hebben en kan ontzettend uitwijden over van alles en nog wat,erg zeurderig.
    Ze is naar mijn idee erg verwend en verdient het zeker niet met de prijzenpot naar huis te gaan.

    [ Bericht 1% gewijzigd door riri op 21-12-2005 16:10:47 ]
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
      woensdag 21 december 2005 @ 07:00:14 #28
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_33265905
    Wat doet Ingid op 1???
    1. Joost
    2. Roel
    3. Ingrid
    4. Lieske (omdat ze zo sympathiek is )
    pi_33266763
    Joost of Ingrid
    pi_33268302
    Gelukkig heeft die Roel het wel moeilijk gehad in het Huis pffff....als er één iemand op zijn sloffen is doorgekomen is het die halfgare pinda wel. Joost had het ook niet moeilijk, maar die had zich gewoon voorgenomen van elk moment te genieten. En dat heeft hij oprecht gedaan. Roel zou het liefst de hele dag in zijn krakende bed willen liggen stinken. Is daarnaast nog asociaal, gewelddadig, betweterig en een sukkel...OPROTTEN met dat soort figuren uit deze maatschappij! Dat hij koningin Dido maar fijn mee de afgrond intrekt later...
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
    pi_33273378
    joost
      woensdag 21 december 2005 @ 14:00:42 #32
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_33273447
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 03:47 schreef riri het volgende:
    Zoals Lieske in het begin over probeerde te komen klopte niet met wie ze werkellijk was
    zoals ze op het moment dat Chantal het BB huis verliet ineens is veranderd zegt veel naar mijn idee.
    Ze heeft zichzelf laten zien en daar kan ik niet van zeggen dat het me nog aanstaat
    Ze gedraagt zich grof,hard,bitcherig,verwend,drammerig en wil overal over graag het laatste woord en kan ontzettend uitwijden over van alles en nog wat,erg zeurderig.
    Ze is naar mijn idee erg verwend en verdient het zeker niet met de prijzenpot naar huis te gaan.
    helemaal mee eens!
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_33285010
    Nah, ik ben een Belg, dus zal ik door het merendeel van de Fokkers weer als "dom" omschreven worden. :-)
    Ik volg deze BB via de blog en af en toe via de streams (voor enkele minuten) want Talpa is hier helemaal niet te ontvangen. Gelukkig maar zou ik zeggen. Ik begrijp de kritiek niet van de reaguurders op de deelnemers. Deze mensen zitten in een heeeeeel aparte situatie. Niemand is zichzelf. Ze nemen gewoon deel aan één groot rollenspel.
    En Talpa laat alles zien zoals het zelf wil. Manipulatie troef dus. Zelfs de streams worden met enige vertraging uitgezonden (dit is heel goed te merken als je via de site Volkomenkut alle 4 streams tegelijk volgt)zodat men kan ingrijpen als er iets niet mag gezien worden. Ik dacht nu toch echt wel dat jullie als nuchtere Nederlanders doorhadden dat dit gewoon één groot "rad voor de ogen draaien spel" is.
    Ik ben er ook zeker dat indien jullie de bewoners in hun normale leefomgeving zouden spreken, jullie een heel ander beeld van ze zouden krijgen. Maar ja, The show must go on en dus geloven we Talpa en geven we nog wat x-tra ongefundeerde kritiek. Zie het zo: Als je op sollicitatiegesprek gaat, vertel je ook enkel wat het bedrijf graag wil horen. Net zo met deze BB. Iedereen wil winnen, met of zonder rollenspel.
    Enfin, genoeg gezeurd. Stemmen maar of sms-en!

    Ik persoonlijk (alhoewel Belgen dat niet kunnen) stem op Lieske. Ik kan me enkel baseren op wat Talpa wil uitzenden.
    Misschien hebben jullie gelijk dat ze een een beetje kan zeuren, maar ze is ook nog maar 19 en moet het opnemen tegen mensen ouder zijn, meer levenservaring hebben en die blijkbaar veel intelligenter zijn dan haar. Ze is dus een beetje de underdog. Stel nu eens voor dat zij je zusje was. Zou je dan niet voor haar opkomen? Ik wel. En Dido, ik DENK dat die door Talpa enorm negatief is neergezet. Je zag enkel haar "buitenkant" : Ice queen Dido. Je merkte gewoon dat ze haar karakter niet helemaal bloot wilde geven. Eventjes viel de muur die ze om haar heen gebouwd had neer: tijdens de "relatie" met Roel. Dido verwoorde heel dikwijls haar angsten en verwachtingen. Ik vind ze één van de meest eerlijke deelneemsters qua het uiten van gevoelens. Ik vind Dido en Roel NU niet precies bij elkaar passen, maar ik denk dat er na de uitzendingen toch een mooie relatie inzit.

    Gegroet,

    Een Belg, De dappersten onder de Galliers volgens Julius Caesar

    Groet,

    Crocodiledundee, Belgie
    pi_33285122
    Wat staat die Roel hoog.
      woensdag 21 december 2005 @ 20:37:04 #35
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_33286539
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef CrocodileDundee het volgende:

    [papperlepap]
    Leuke post!

    Het is ook zeker waar. Maar ik denk dat je met de streams toch wel een redelijk beeld krijgt van hoe iemand zich in het huis gedraagt. Conversaties en zo worden gewoon in het geheel weergegeven.

    Ik ben zelf altijd Lieske en Joost fan geweest, maar Roel en Ingrid vind ik ook wel relaxed. Het is moeilijk. Ik ga denk ik toch maar een SMS sturen voor Joost..
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_33292658
    Jep LIESKE
      woensdag 21 december 2005 @ 23:23:53 #37
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_33293170
    Ik twijfelde tussen Lieske en Ingrid. Heb voor Ingrid gekozen.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_33294739
    Wat ziet iedereen toch in die Ingrid?
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_33295022
    Ingrid is leuk!!!!!!!!!!!!!!
    Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
    pi_33304089
    Als het Roel maar niet is...god wat erger ik me aan dat figuur zeg
    wat een rebel zeg!
    dat kraakt en blowt..zozo jaja, stoer hoor jongen!
    > Be Yourself; everyone else is taken <
      donderdag 22 december 2005 @ 12:13:53 #41
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_33304132
    Ik gun het Ingrid gewoon het meest.
    Leukste persoon wat mij betreft, leuke humor ook. Denk ook wel dat zo'n overwinning háár het meest goed zou doen .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      donderdag 22 december 2005 @ 14:20:02 #42
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_33308373
    Ingrid of Joost (heb in de poll op Ingrid gestemd)
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_33308422
    Joost
    pi_33310069
    Ingrid of Roel.
      donderdag 22 december 2005 @ 15:47:58 #45
    17960 trpetine
    Poing Poing...
    pi_33311378
    Uit de Telegraaf:

    Deelnemers tv-programma weten het zeker:

    „Joost wint Big Brother!”


    Het tv-programma Big Brother kent vanavond de grote ontknoping. Finalisten Ingrid (27), Roel (26), Joost (21) en Lieske (19) maken kans op de hoofdprijs van minimaal 250.000 euro. Maar Joost gaat er met de pot vandoor. Tenminste, dat denken zijn ex-medebewoners van het beroemde huis in Aalsmeer. Dat hij hun nummer 1 is, staat vast. „Zonder Joost zou het nóg saaier zijn geweest!”

    N.B.: Ex-bewoner Ralph kon zijn favoriet niet kenbaar maken wegens vakantie.


    Dido (24) had in het BB huis een liefdesrelatie met Roel (26)
    De verpleegster in opleiding moest twee weken geleden afscheid nemen van haar prille geliefde. „Mijn gevoel voor Roel is veel dieper dan ik dacht. We dachten dat het misschien een soort vakantieliefde was. Maar je voelt pas hoe veel je om iemand geeft als die persoon niet meer bij je is. In het huis twijfelde ik. Maar ik denk dat het goed zit.” Met een liefdevolle blik: „Als hij ook het huis uit is dan wil ik het echt wel een kans geven. Ik hóóp natuurlijk dat hij wint! Maar op internetpolls is Joost het populairst. Daarom denk ik dat hij er met de hoofdprijs vandoor gaat.”



    Linda (25) werd neergezet als feestbeest
    De roodharige vamp was één van de ’feestbeesten’ in het huis. „Zo werd ik in ieder geval neergezet. Je zag het feesten, de alcohol, maar er gebeurde natuurlijk veel meer. Iedereen wordt een typetje.” Ze had een kortstondige affaire met Roel. Dido kwam pas later achter alle feiten, en was daar niet blij mee. „Toen Dido ook het huis had verlaten heb ik haar meteen ge’sms’t. Ze belde me en inmiddels hebben we het uitgepraat.” De Roosendaalse barvrouw denkt dat Joost gaat winnen. „En dat hoop ik ook. Of Ingrid. Maar ik hoop in ieder geval dat de kijker stemt op échte mensen. Joost is altijd zichzelf geweest. Ook voor het publiek is hij het leukst. Hij houdt het zootje bij elkaar. Hij bedenkt continu spellen. Anders zou het nóg saaier zijn geweest in het huis.”


    Menno (26) voelde zich buiten de groep geplaatst
    „Ik denk dat Joost gaat winnen en dat hoop ik ook. Hij heeft het echt verdiend omdat iedereen dankzij hem een leuke tijd heeft gehad.” Zelf is BB hem nogal tegengevallen. „Ik stond, nadat ik de opdracht kreeg me voor te doen als homoseksueel, ontzettend buiten de groep. Ze zeiden ’er zijn twee Menno’s’. Het is lastig als de rest tegen je is. Ik ben enorm aan mezelf gaan twijfelen… Ik heb een winnersmentaliteit en baalde toen ik eruit moest. Maar de saaiheid mis ik niet. Ik ben een doener en verveel me nogal snel. Expeditie Robinson is meer een programma voor mij. Ik ga me volgend jaar zeker aanmelden.”



    Rob (44), de oudste bewoner van het huis, had willen winnen
    De ondernemer: „Ik dacht in eerste instantie dat ík zou gaan winnen. Ik zou ook goed tussen de finalisten passen. Maar ja, eruit is eruit. No hard feelings. En ik denk dat kijkers op een jongere finalist zouden stemmen.” Resoluut: „Joost gaat naar mijn idee winnen. Hij is altijd het sociaalst met de groep omgegaan. Vanuit mijn visie als bewoner heeft hij het recht om te winnen. Hij heeft het meest betekend voor iedereen in het huis. Ook voor mij ja, we hadden een goede band. Mensen op straat zeggen tegen mij ook dat ze het hem gunnen.”



    Rikkert (26) was na 22 dagen de eerste bewoner die werd weggestemd
    „Natuurlijk wilde ik niet als eerste weg. Maar terug wilde ik ook niet. Ik vond het saai. Ik ging bijna met mijn hoofd tegen de muur slaan.” Rikkert glimlacht: „Joost is de enige bewoner die het verdient om te winnen. Hij blijft maar leuke dingen verzinnen. Maar Roel is meer mijn type. Toen ik eruit ging mocht ik nog iemand nomineren. Dat ik toen voor Roel koos, heb ik alleen maar gedaan omdat ik altijd heb gedacht dat hij er toch wel in zou blijven.”



    Chantal (40) is de uitzondering
    De vrolijke krullenbol: „Ik heb altijd gedacht dat Joost zou gaan winnen, maar nu denk ik Ingrid. Haar positieve kanten komen steeds meer naar voren. Op straat hoor ik ook dat ze goed ligt bij het publiek. Degene die het meest zichzelf is gebleven, verdient de hoofdprijs. Maar je karakter kun je na vier maanden niet meer verbergen. Voor mij zijn ze allemaal winnaars!” Ze verklapt ook dat er plannen zijn om oud en nieuw met alle ex-bewoners te gaan vieren. „Maar vanavond hebben we al, na de laatste live-uitzending, de eerste reünie.”


    Tanja (27), de moeder van ’s werelds eerste BB-baby Joscelyn, verliet vrijwillig het huis
    „Nadat Jos was geboren, had ik wel verder willen komen in het programma. Maar de arbeidsinspectie liet dat niet toe. Met ons gaat het echt hartstikke goed. Als Jos wakker wordt met een glimlach, kan mijn dag al niet meer stuk. Vanavond zijn we aanwezig bij de finale. Veel zin heb ik er niet in. Ik heb de banden teruggezien en weet nu hoe de bewoners over mij praatten… Dat heeft me echt gekwetst.” De Groningse: „Ik denk dat Joost gaat winnen. Hij is erg populair. Tenminste, dat hoor ik van mensen om mij heen. Maar ik hoop dat Lieske de pot wint. Ze is ontzettend gegroeid in het huis. Ach, we zullen het allemaal vanavond wel zien…”


    Nathalie (26) verliet vorige week het huis
    „Het is jammer dat ik een week voor de finale ben weggestemd. Maar ik denk toch niet dat ik had gewonnen. Als ik er toch uit moest, dan liever nu. Ik heb voor vanavond een mooie jurk gekocht en kan nog leuk een live-uitzending meemaken.”
    Nathalie is stellig in wie zij denkt dat de hoofdprijs pakt: „Voor mij is Joost de winnaar. Vanaf dag een is hij al mijn matje en hij heeft voor het meeste plezier gezorgd in het huis.” Haar ex Ralph werd ook nog in het huis geplaatst door Big Brother. „Er was geen vonk. Bepaalde beelden kunnen op tv heel anders overkomen dan hoe mijn gevoel was. Daar stond ik echt van te kijken.”

    Bron: Telegraaf.





    De truc is dansen op de gulden middenweg
      donderdag 22 december 2005 @ 16:42:34 #46
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_33313108
    Go Ingrid
    Maar eigenlijk kan het mij nu nog bar weinig schelen wie er met de pot weggaat. Heb er bij alle vier wel vrede mee.
    pi_33319482
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef trpetine het volgende:
    Uit de Telegraaf:


    Tanja (27),
    „ Vanavond zijn we aanwezig bij de finale. Veel zin heb ik er niet in. Ik heb de banden teruggezien en weet nu hoe de bewoners over mij praatten…
    Begint het gemelk weer Dan kom je toch lekker niet
    If you believe in yourself enough,
    And know what you want,
    You're gonna make it happen...
    pi_33339458
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef -Delta- het volgende:

    [..]

    Begint het gemelk weer Dan kom je toch lekker niet
    Inderdaad...en dan in de Live-show gisteren tegen Ruud doodleuk vertellen dat ze het zo weer zou doen!

    Stomme trien...
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
      dinsdag 27 december 2005 @ 13:31:29 #49
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_33437608
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
    Wat staat die Roel hoog.
    Hey Strawberry blijf jij wèl hier posten? Goedzo, leuk! Groeten aan paps!
    'Beam me up Scotty'
      dinsdag 27 december 2005 @ 14:11:37 #50
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_33438853
    Toch maar op Ing gestemd.. ze had moeten winnen
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')