abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33169820
In het kader niet geschoten is altijd mis ... ik ben op zoek naar speelgoed van deze tekenfilm serie, misschien dat hier nog mensen zitten die mij er aan kunnen helpen voor een redelijke prijs.

- Items moeten compleet zijn, goed functioneren en in redelijke/goede staat zijn (bespeeld mag uiteraard, maar er zijn gradaties ...)
- Item moet in doos zijn, ik zoek geen gesealde items aangezien ik voertuigen graag wil neer zetten (of de prijs voor een geseald exemplaar moet ok zijn ). Doos moet wel in een fatsoenlijke staat verkeren (dus geen met tape bij elkaar gehouden verkleurde doos, binnendoos die ontbreekt is geen ramp). Losse figuren wel op kaart.

Voor diegenen die niet weten waar het over gaat maar misschien nog wel wat op zolder hebben liggen:

Heb eventueel een slimline PS2 + Gran Turismo 4 (zgan in doos) te ruil voor echt interessante dingen. Ook nog een klein beetje retro spelcomputer spul aanwezig.
!
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:36:07 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33170393
geniale serie, maar waarom een Thundercats logo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33171046
ik heb nog hele doos vol met dat spul alleen geen ddosjes erbij he
heb ook nog die thuisbasis van mask met die vulkaan
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:26:19 #4
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_33174497
Ik heb nog wel wat liggen, mag je voor 30,- overnemen

Of eventueel ruilen tegen Transformers
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_33175199
@ Prowl; Transformers kan ik je helaas niet aan helpen, mail me aub met wat je hebt rob.terpelle [AT] gmail.com (reageer ws morgenavond ivm werk).

@ Juns; zoek met doos, anders kan ik alles 2x kopen, of je moet er echt goedkoop af willen dat ik het als reserve onderdelen kan gebruiken, maar dat zal wel niet

@One ... ; Thundercats logo = clan logo vandaar
!
  zondag 18 december 2005 @ 01:57:10 #6
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33181291
Volgens mij heb ik ook nog wel wat liggen incl. doos, maar ook wat excl. doos....
Heb ergens zelfs een MASK speldje liggen

Maar wat wil je ong. geven per voertuig, of is dat weer verschillend ?
Ik heb ook wat zut van een latere MASK generatie... bijv. een Dragracer die een straaljager kan worden ofzo... die goede oude tijd.. mooi man
pi_33183839
Het verschilt per voertuig wat ik er voor over heb, maar misschien heb je +/- een bedrag in gedachten, dat maakt het een stuk makkelijker. Ook afhankelijk van of je per stuk verkoopt of enkel interesse hebt om alles kwijt te raken (ivm voertuigen die ik al heb).
Mail me anders op rob.terpelle [AT] gmail.com
!
  zondag 18 december 2005 @ 11:48:31 #8
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_33185595
Heb je ook interesse in Thundercats want daar heb ik ook nog een aantal van
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_33185644
Ik heb de tune van M.A.S.K. wel liggen hier; als iemand wat uploadspace heeft
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_33187125
Maak is moooiere foto van je collectie joh!

* Tom-my @ retro mood
Cooky
pi_33195569
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:48 schreef Prowl het volgende:
Heb je ook interesse in Thundercats want daar heb ik ook nog een aantal van
Nope, enkel MASK, heb je even een mail gestuurd

En wat betreft die foto, http://www.albertpenello.com/mask/ daar staan ze allemaal ... m'n telefoon is gewoon slecht met foto's binnenshuis en de powershot zit zonder accu's
!
pi_33203224
mms://66.98.238.16/retro/media/18bqyswhprt/themes/mask-intro.wmv

Ik heb thuis ook dat speelgoed, maar toendertijd gooiden wij de dozen weg
Ik heb die motor/helicopter, corvette/vleigtuig, lambo/helicopter/vliegtuig Stiletto, iguana, de rhino en bulldoze. Had ook nog een straaljager die een raketwerper Meteo en Vandal.
Namen zou ik niet weten, maar nogmaals alles zonder doos.

jeugdsentiment

[ Bericht 3% gewijzigd door Sc0rPi0n op 18-12-2005 22:12:26 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_33210836
ook ik heb dit speelgoed , + dvd van deze serie... weet iemand of de BOX al in het engels te verkrijgen is ? naar mijn weten alleen frans nagesproken dit geld ook voor Jayce and the wheeled warriors ... ook hier heb ik maar 1 engelse dvd van..... de box.. zelfde verhaal... frans
  maandag 19 december 2005 @ 08:25:35 #14
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_33210957
Heb het speelgoed liggen, ook de basis ( berg met pompstation ) nog in redelijke staat, ik heb er flink mee gespeeld, alleen geen dozen meer, mocht je interesse hebben hoor ik het wel
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_33216659
Volgens mij heb ik op zolder nog wel Rhino (rode truck met rackketbommewerper) en Raven (zwarte Corvette met vleugels etc.) liggen. Of ik de dozen erbij heb, weet ik niet meer, maar als je geinteresseerd bent dan hoor ik het wel...
Ik heb ook nog ander (kleiner) Mask speelgoed, maar ik weet uit het blote hoofd niet meer wat dat allemaal zal zijn.
pi_33226086
van jayce is idd een engels gesproken versie, heb ik laatst op amazon mee geplukt top dvd .
Cooky
pi_33226275
"Vroeger" maakten ze tenminste nog kwaliteits-tekenfilms. Mask, Thundercats, He-Man.

Mooi was die tijd!
  maandag 19 december 2005 @ 21:19:33 #18
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_33226641
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Roellio het volgende:
"Vroeger" maakten ze tenminste nog kwaliteits-tekenfilms. Mask, Thundercats, He-Man.

Mooi was die tijd!
Vergeet Transformers niet
pi_33226894
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Vergeet Transformers niet
  maandag 19 december 2005 @ 21:44:58 #20
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33227672
Het spul ligt ergens bij m'n moeder op zolder...

- Gator (waarschijnlijk met doos)
- Volcano (geen doos, volgens mij konden hier ook batterijen in?)
- Vampire (vast wel doosje ergens)
- Manta (ook met doos geloof ik nog)
- Pitstop Catapult (deze is van mn broer, moet kijken of hij dit wel kwijt wil)

Uit de serie met de klonen (Mask Split Seconds ofzo???)

- Skybolt (met doos,originele poppetje is opgevreten door de hond van een vriend waar ik 'm aan uitleende )
- Afterburner (geloof met doos nog)

- Mask speldje/pin , maar waar die ligt????? Moet ik heel goed zoeken.

Wat het bij elkaar waard is (en per stuk) moet ik even uitzoeken door een beetje
te vergelijken met wat er op internet aangeboden wordt.

Maar jongens... Raven, Outlaw, Thunderhawk.. wat een gave bakken, had ze helaas niet.
Heb wel vroeger met de Raven en Thunderhawk gespeeld
  maandag 19 december 2005 @ 21:46:44 #21
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33227745
Mijn broertje heeft zijn shit net verkocht
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33229091
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef JK het volgende:

...
Heb je ff een reply gestuurd op je mail, ben iig benieuwd naar de spullen! Jammer dat je Outlaw niet hebt ... die is idd zeer indrukwekkend

En nog bedankt voor het aanbod aan losse spullen, vooralsnog zoek ik echter voornamelijk spullen in doos.
!
pi_33236955
Cool!!

Outlaw zou ik ook nog wel willen hebben! En ook thunderhawk en en Switchblade zou ik graag nog willen hebben

Als iemand die nog heeft liggen... Zonder doos e.d. is geen probleem!
pi_33237179
Die motor/helicopter had ik ook, damn wat was dat ding gaaf
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:45:56 #25
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_33237817
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:23 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Cool!!

Outlaw zou ik ook nog wel willen hebben! En ook thunderhawk en en Switchblade zou ik graag nog willen hebben

Als iemand die nog heeft liggen... Zonder doos e.d. is geen probleem!
Dus geen interesse in:

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')