Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.quote:
Denk ik ook niet...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.
My badquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.
zeker wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef melke het volgende:
Dit is wel goede fiets muziek!
tot morgen 17 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef bitwizard het volgende:
weet iemand tot wanneer ze dit nog moeten volhouden?
Nog iets van 20 uur gok ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef bitwizard het volgende:
weet iemand tot wanneer ze dit nog moeten volhouden?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
PERSBERICHT
POLITIE DOET INVAL IN BIG BROTHER HUIS
Diverse misstanden geconstateerd, identiteit "Joost" en "Roel" nog in onderzoek
De politie van Aalsmeer is vanavond het Big Brother-huis binnengevallen. De politie constateerde diverse snelheidsovertredingen in het huis. Woordvoerder K. Billemans: "We zaten op bureau de streams te volgen, en we constateerden een te hoge snelheid binnen de bebouwde kom. We kunnen in dit geval toch spreken van een woonerf, en dan is een snelheid hoger dan 30 kilometer verboden".
Billemans benadrukte voorts dat de bewoners geen legitimatie bij zich droegen. "Iedereen kan natuurlijk wel zeggen dat hij Roel of Joost is. Maar voor hetzelfde geld heten deze figuren Freek of Henk." aldus Billemans.
De politie zoekt eerst deze feiten uit voordat men overgaat tot verdere actie."We willen voorkomen dat de volgers van Big Brother voor het spreekwoordelijke lapje zijn gehouden"zegt Billemans. Over wat er gebeurt als Big Brother valsheid in geschrifte heeft gepleegd is Billemans resoluut: "Dan gaat het huis onmiddelijk dicht".
Hummy van de Tonnekreek reageerde luchtig op de inval. "Ik heb in ieder geval toegezegd dat ik meewerk bij een eventuele sluiting. Ik heb de heer Billemans verzekerd dat het technisch onmogelijk is het huis vóór 22 december te sluiten. Met een sluiting van 23 december gaat de politie akkoord".
huh? dat redden ze toch never nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog iets van 20 uur gok ik...
Alleen als de snelheid terug gaat naar rond de 20 km / uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef bitwizard het volgende:
[..]
huh? dat redden ze toch never nooit![]()
Ze moeten nu volgens mij constant boven de 32 km/uur gaan. Schermpje laten ze niet meer zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
Hoe zwaar staat die fiets nou eigenlijk, ik mis dat schermpje met de snelheid![]()
Staat volgens mij niet zwaar, maar ze moeten gewoon een minimale snelheid fietsen van 28 km/h schat ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
Hoe zwaar staat die fiets nou eigenlijk, ik mis dat schermpje met de snelheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |