abonnement Unibet Coolblue
pi_166990
Dit onderwerp zal wel vaker besproken zijn, maar als newbie wil ik er toch over beginnen.
Het zit namelijk zo, mijn ex heeft een keer met een andere jongen gezoend terwijl ik op vakantie was, maar ze had er erg spijt van en heeft het me meteen verteld. Het is toen helemaal goed gekomen tussen ons, en ik was wel blij dat ze zo eerlijk was. We hebben dit tegen niemand verteld, maar ik vermoed dat er wel mensen zijn geweest die het gezien hebben (het gebeurde in de kroeg). Niemand heeft er echter ooit iets van gezegd, en ik bedacht me laatst, dat als zij het niet had verteld, dan had ik het nooit geweten...

Ik ben dus benieuwd wat anderen hiervan vinden. Ten eerste, als je het zelf hebt gedaan, zou je het zeggen? Maar nog moeilijker, als je weet dat een vriend of vriendin het doet, zeg je het dan tegen diegene, of zelfs tegen de partner? Je zet misschien een vriendschap op het spel, maar je helpt misschien wel die partner. Of kunnen sommige dingen maar beter verborgen blijven.

Ik weet dat bijna iedereen dit weleens in zijn omgeving tegenkomt, ik ken ook vrienden die vreemdgegaan zijn, waarvan de vriendin van niks weet. Maar ik zeg dan niks, en dat zit me af en toe dwars. Maar is dat niet hun eigen zaak???

pi_166991
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat ik nooit meer vreemd zou gaan. Ik had net een maand verkering met een jongen toen ik vreemd ging met een ex van mij. Op het moment zelf had ik zoiets van: "Wat maakt het uit." De dag erna was dat wel anders, god wat voelde ik me klote. En dat was maar goed ook!

Ik zou het zeker willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan, alleen is daarna direct exit vriend! Het is dan inderdaad wel duidelijk dat er wat mis is, maar ik ben dan niet meer van plan om het goed te gaan maken.

* Isje1 moet wel eerlijk toegeven dat ze dat vriendje het ook niet heeft verteld....

pi_166992
quote:
op 03-14-2000 om 08:51 PM schreef Isje1 het volgende:

*Isje1 moet wel eerlijk toegeven dat ze dat vriendje het ook niet heeft verteld...



Dat bedoel ik nou juist, natuurlijk wil iedereen het weten als de partner vreemd gaat, maar als je het zelf niet zegt, waarom zou die partner het dan wel zeggen? Zolang niemand het tegen je zegt zal je het nooit te weten komen. Onderzoek wijst uit dat zo'n driekwart van de bevolking vreemd gaat. Dat vind ik nogal wat, en dan vraag ik me af hoeveel mensen daarvan zijn nog bij elkaar, waarvan de partner van niks weet?

  dinsdag 14 maart 2000 @ 21:50:00 #4
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_166993
Als ik ooit vreemd zou gaan..wat niet de bedoeling is laat ik dat even duidelijk stellen..

zou ik moeten afwegen..

Optie 1 : Je hebt er spijt van. veel spijt. en je wilt door met je vriendin..Tja dan zou ik nixs zeggen maar dan moet het echt bij die ene keer blijven. Ik bedoel als jet het zeker weet moet je haar ook niet kwetsen

Optie 2 : Gewoon eerlijk vertellen. Eerlijkheid duurt het langs maar dan kun je je relatie wel schudden.Als je dat niet wilt kies dan optie 1. Maarja misschien kun je het vertellen en het dan goed proberen te maken of proberen vrienden te blijven.

Optie 3 : Wat je ook kunt doen. Is nixs zeggen. En het uitmaken en goede vrienden blijven. Dan kwetst je haar wel door het uit te maken maar dan zal ze toch het vertrouwen houden in haar volgende vriend. zal ze toch ooit nog een goede relatie kunnen opbouwen en iemand vertrouwen kunnen geven.

Maarja ik wil niet vreemdgaan en diegene die het gedaan hebben en geen spijt hebben. ik hoop dat het dan nog komt en dat jullie eens goed nadenken hoeveel pijn je je geliefde er mee doet.
En denk verder...als je door het vreemdgaan aids ofzo hebt opgelopen loopt je geliefde nu ook het risico.... think..think....en think..

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:51:00 #5
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_166994
ik zou het in ieder geval wel vertellen.
heb het nog nooit gedaan maar denk niet dat ik tegen mijn vriend zou kunnen liegen of zelfs in zijn ogen zou kunnen kijken......
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 23:10:00 #6
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_166995
COMPLEET OFF-TOPIC

Volgens punks is het moeilijk om te laten merken via internet dat je van iemand houdt.

Lieve schat, Ik houdt van je. Je bent niet voor nixs mijn verloofde

XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

sorry..moest toch ff een poging wagen.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_166996
quote:
op 03-14-2000 om 09:03 PM schreef Sigmund het volgende:
Dat bedoel ik nou juist, natuurlijk wil iedereen het weten als de partner vreemd gaat, maar als je het zelf niet zegt, waarom zou die partner het dan wel zeggen? Zolang niemand het tegen je zegt zal je het nooit te weten komen. Onderzoek wijst uit dat zo'n driekwart van de bevolking vreemd gaat. Dat vind ik nogal wat, en dan vraag ik me af hoeveel mensen daarvan zijn nog bij elkaar, waarvan de partner van niks weet?


O.k. Daar heb je gelijk in, ik heb het zelf moeten ervaren om erachter te komen dat ik het nooit meer zou doen. Het is al met al een kwestie van vertrouwen. Die gok moet je altijd nemen als je aan een relatie begint.

pi_166997
Mijn vorige vriendje ging vreemd, wat me onder andere een keer door een vriendin verteld werd. Ik dacht dat ik doodging toen, en ondanks dat de relatie nog 2 jaar heeft geduurd is het nooit echt meer goed gekomen, omdat ik hem niet vertrouwde (achteraf terecht zo bleek). Sindsdien heb ik besloten dat als mijn huidige vriendje vreemdgaat binnen de perken, dus niet verliefd is of dat soort dingen, maar het "kan gebeuren" vreemdgaan, ik het absoluut niet wil weten, en hij daarom ook moet zorgen dat anderen het niet zien, die het aan mij zouden kunnen vertellen. Omdat het vreemdgaan zoveel meer voor de ander kapotmaakt dan het werkelijk betekent heeft. Dus als je het weet moet je aktie ondernemen en er mee stoppen of iemand zeer veel wantrouwen. Het enige nadeel is dat je zelf bedongen hebt dat hij niet eerlijk hoeft te zijn, dus je ook nooit weet of hij wel eens wat doet.
pi_166998
Vertellen

Eerlijkheid duurt het langst
meer heb ik er niet aan toe te voegen

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_166999
Het is het eerlijkste om het te vertellen.. maar aan de andere kant moet je je ook afvragen WAAROM jij of je vriend(in) vreemd gaat.. er is altijd een reden voor lijkt me..
pi_167000
Gewoon niet vreemdgaan...
Als in: nooit.

timorG

pi_167001
als je de kans hebt doen en niet vertellen man dat is toch geweldig!!!!


--------------------------------------------
je bent een rund als je met vrouwen stunt

One word can say it all.<P>
pi_167002
quote:
op 03-15-2000 om 01:12 PM schreef billy the kid het volgende:
als je de kans hebt doen en niet vertellen man dat is toch geweldig!!!!

je bent een rund als je met vrouwen stunt


Deze reactie en dan zo'n signature eronder??? Ach, het is nog maar een kind...


------------------
'Stilte is het element waarin grote dingen zichzelf verwezenlijken'
Thomas Carlyle

[Dit bericht is gewijzigd door Isje1 (Datum 15 Maart 2000).]

pi_167003
Het is mij nooit overkomen, maar ik denk dat als je zelf vreemd gaat en je hebt er geen spijit van, dan zit er toch iets goed fout. Mijn vriendin kon het gewoon niet verborgen houden, ik zag gewoon direct aan haar dat er iets mis was. En zo hoort het ook, als het goed is. Of is iemand het hier niet mee eens?

  woensdag 15 maart 2000 @ 14:15:00 #15
2432 Nimue
keep your magic
pi_167004
Mijn idee is altijd geweest: als het niks voorstelt en in een dronken bui is gebeurd dan hoef ik het niet te weten. Anders wel graag, want dan kunnen we tenminste iets aan de relatie doen. Maar ik vraag me wel af hoe vaak vreemdgaan echt helemaal niets te betekenen heeft. Want als het toch door iets in de relatie komt, dan weet ik het liever wel, want dan kan ik er of nog iets aan proberen te veranderen of mijn conclusies trekken en de relatie proberen te redden.
Voor mezelf: in een dronken bui zal niet gebeuren want ik drink niet. Ik hoop dat als de behoefte zich ooit openbaart ik daar dan mijn conclusies uit trek en of aan de relatie ga werken of eruit stap.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
  woensdag 15 maart 2000 @ 15:21:00 #16
2881 Jaap ( of Dirk?)
bi???? neuhhh Straight ??? ja!
pi_167005
quote:
op 03-15-2000 om 01:12 PM schreef billy the kid het volgende:
als je de kans hebt doen en niet vertellen man dat is toch geweldig!!!!


toppie billy

* Jaap ( of Dirk?) is schizo... schi .... ehhh schizo freen.

pi_167006
Nog zo'n mannetje die niet waar die het over heeft...
pi_167007
quote:
op 03-15-2000 om 01:12 PM schreef billy the kid het volgende:
als je de kans hebt doen en niet vertellen man dat is toch geweldig!!!!

Dat zeggen sommige zogenaamde vrienden van mij dus ook, ze hebben er dan ook echt geen spijt van! Dan heb ik echt heel erg de neiging om het tegen de partner te vertellen, maar ik doe het niet, omdat ik me er niet mee wil bemoeien...

  woensdag 15 maart 2000 @ 16:08:00 #19
1542 Ludo
Still YF&S
pi_167008
Mensen die vreemdgaan zijn niet te vertrouwen, tenzij je er afspraken over hebt gemaakt ofzow.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 15 maart 2000 @ 16:26:00 #20
2881 Jaap ( of Dirk?)
bi???? neuhhh Straight ??? ja!
pi_167009
quote:
op 03-15-2000 om 04:08 PM schreef Ludo het volgende:
Mensen die vreemdgaan zijn niet te vertrouwen, tenzij je er afspraken over hebt gemaakt ofzow.

dan is het niet vreemd meer toch?


------------------
* Jaap ( of Dirk?) is schizo... schi .... ehhh schizo freen.


[Dit bericht is gewijzigd door Jaap ( of Dirk?) (Datum 15 Maart 2000).]

* Jaap ( of Dirk?) is schizo... schi .... ehhh schizo freen.

  woensdag 15 maart 2000 @ 16:28:00 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_167010
quote:
op 03-15-2000 om 04:26 PM schreef Jaap ( of Dirk?) het volgende:
dan is het niet vreem meer toch?

ach, volgens mij is het nooit vreem

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_167011
Helemaal mee eens Ludo. Zoals de meeste inmiddels waarschijnlijk wel weten, gaan wij heel vrij met sex om. Maar ook in onze relatie is eerlijkheid de spil van onze relatie. En of je nu net als ons met vele anderen sex hebt, of puur monogaam bent, dat blijft het belangrijkste binnen je relatie, eerlijk zijn naar elkaar toe.
Nu ben ik er zelf van overtuigd dat niemand echt monogaam is, maar zich alleen monogaam zijn oplegt, maar dat bepaald gelukkig ieder voor zich.
Ik prijs mijzelf in ieder geval gelukkig dat wij er zo vrij mee om kunnen gaan. Zodoende kennen wij bovenstaand probleem van vreemdgaad dus eigenlijk niet.
Maar nogmaals, als je niet eerlijk kan zijn tegenover je parnter, dan zit er iets heel erg mis binnen je relatie, en ik denk dat het dan ook wijs is om eens te overwegen om die te beeindigen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_167012
Ga je vreemd is er iets goed fout in de relatie, anders heb je de neiging om vreemd te gaan niet!
pi_167013
vreem(d)gaan kan iedereen gebeuren!
pi_167014
Vertel het altijd en laat je partner beslissen over jullie relatie, het is uiteindelijk ook je eigen schuld toch ?

Sakura, met alle respect maar waarom denk je dat iedereen van nature NIET monogaam zou zijn ? Misschien is het wel omgedraait, dat de mensen door de rotte samenleving juist sneller verleid worden om buiten de deur te gaan eten ...

En ik weet niet hoe andere mensen er over denken maar als je een beetje mannelijkheid bezit bescherm je van nature je vrouw, dus doet het je pijn als deze met een ander aan de slag gaat ... ik denk eerder dat mensen zoals jij de jalozie van zich afpraten door het dan maar met anderen te doen. (verbeter me maar als ik het mis heb ok ?)

Vreemdgaan vind ik de hoogste vorm van VERRAAD.

Vreemdgaan kan iedereen gebeuren ? Wat een onzin, is hetzelfde als "ik was dronken DUS kon ik er niets aan doen ?".
Je bent er altijd nog zelf bij en iedereen kan NEE zeggen ook in zulke situaties !

[AANGEPAST: Ik heb de tekst maar wat aangepast omdat een vrouwelijk persoon onder ons zich ernstig in de hoek gedreven vond en waarschijnlijk daardoor te weinig aandacht kreeg .. nou, bij deze dan ]

[Dit bericht is gewijzigd door §erum (Datum 16 Maart 2000).]

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')