quote:Geachte meneer, mevrouw,
Bij mijn tele2 abonnement kreeg ik een gratis toestel. Dit toestel is na ca. 14 maanden overleden. Bij navraag (per email) bij tele2 had ik recht op een nieuw toestel bij verlenging van het abonnement. Dit zou ik telefonisch aan kunnen vragen, en dat ging ik ook doen voor beide abonnementen die ik heb lopen bij tele2.
Na een half uurtje in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische helpdesk, kreeg ik te horen dat ik te weinig kosten had gemaakt, om recht te hebben op een nieuw toestel. Ik heb de mevrouw van de helpdesk toen verwezen naar de door mij ontvangen email. Daarop vertelde de mevrouw mij dat ik recht had op een nieuw toestel door die toezegging, maar dit zou ik per email moeten regelen. Dit zou komen doordat de emails door een ander bedrijf worden afgehandeld, en dit bedrijf had mij niet deze toezegging mogen doen. Dat bedrijf zou mij nu de twee toestellen (één per abonnement) moeten leveren.
Nadat ik weer een emailtje had gestuurd, werd ik gebeld (in eerste instantie op mijn defecte toestel) met hun excuses, maar ik zou geen nieuw toestel krijgen.
Ik heb toen geprobeerd per email mijn abonnement op te zeggen, hier kreeg ik enkel een standaard mailtje op terug waarin stond dat ik contact op moest nemen met de telefonische helpdesk, a 10 cent per minuut.
Zojuist heb ik van tele2 wel de telefoonrekening ontvangen voor beide toestellen, terwijl ik niet van de diensten gebruik heb kunnen maken. Ik heb enkel smsjes kunnen sturen.
Het leek mij ook niet meer dan logisch, dat ik alleen de kosten voor de SMSjes hoef te betalen. De meneer van de helpdesk dacht hier echter anders over.
Die vertelde mij dat ik alleen over zou kunnen stappen op een ander (voor mij veel duurder) abonnement, of het abonnement op kon zeggen. Hier zit wel even een opzeg termijn van een maand aan vast.
Ik hoop dat jullie nog een oplossing weten voor mijn conflict met tele2.
Ik wacht jullie reactie af,
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Omdat je daar normaal gesproken recht op hebt, bij verlenging van een abonnement. (ik neem dan als het ware een 'nieuw' abonnement, en tele2 geeft mij een nieuw toestel).quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Rapaille het volgende:
Het is toch jouw telefoon die kapot is? Waarom moet tele2 een nieuwe regelen.. alleen vanwege dat mailtje?
Foutje in de verwerking. Als je die ' fijne' klantenservice belt, dan leggen ze je dat op het bandje al in een minuut uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Ik krijg 10 euro klantenservice erbij op mijn rekening deze maand snap er niets van.![]()
Ten eerste ik heb er niet naar gebeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Foutje in de verwerking. Als je die ' fijne' klantenservice belt, dan leggen ze je dat op het bandje al in een minuut uit.3 keer
![]()
Dan ga ik ook maar even bellen binnenkort.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, de maandelijkse abonnementskosten zijn verkeerd gemeld op de rekening![]()
Maar om dat aan te horen, heb ik net wel 30 cent moeten betalen![]()
Nou het bedrijf moet aan jou verdienen en niet andersom. Ik vind hun reacties volkomen terecht. Zij kunnen er niks aan doen dat jou toestel stuk is. Er is ook nog zoiets als een raparatieprocedure. Mensen moeten tegenwoordig alles meteen nieuw hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben beide een tele2 abonnement. Dan kunnen we elkaar gratis (alleen starttarief) bellen![]()
Blijkbaar wil tele2 dat ik dat wat vaker doeMijn toestel is namelijk stuk, en ze weigeren mij een nieuw toestel te geven, omdat mijn maandelijkse kosten te laag zijn
![]()
Onderstaand mailtje heb ik gestuurd naar Kassa's belbus en naar Stichting de ombudsman:
[..]kut tele2.
Meer mensen soort gelijk gedonder met tele2 ?
Waarom moet je dan nog bellen? De abonnementskosten van November zijn per ongeluk als `Klantenservice` op de nota gezet. Verkeerde omschrijving, goede bedragquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar even bellen binnenkort.
Ow, op die manier dan snap ik het weer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog bellen? De abonnementskosten van November zijn per ongeluk als `Klantenservice` op de nota gezet. Verkeerde omschrijving, goede bedrag
En verlengingen zijn geen recht, maar een gunst. Alhoewel dat mailtje je wel anders zou doen vermoeden...
Ik heb 2 abonnementen daar. Ieder toestel 20 tot 23 euro per maand, goed voor om de maand een rekening.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Duna het volgende:
[..]
Nou het bedrijf moet aan jou verdienen en niet andersom. Ik vind hun reacties volkomen terecht. Zij kunnen er niks aan doen dat jou toestel stuk is. Er is ook nog zoiets als een raparatieprocedure. Mensen moeten tegenwoordig alles meteen nieuw hebben.
Ik werk zelf bij een mobiele telefoon provider en je wil niet weten hoeveel mensen denken dat ze heel wat te eisen hebben alleen maar omdat ze voor een paar euro's bellen. Die klanten kunnen gemist worden als kiespijn, want het kost alleen maar.
Voorbeeld : Klant belt voor 10 euro in de maand, wil zijn contract 'nog wel' een jaartje bij ons verlengen. Wil vervolgens 1 van de duurste toestellen erbij (D600 ofzo). En dan boos worden als je zegt dat 'ie moet bijbetalen!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
En verlengingen zijn geen recht, maar een gunst. Alhoewel dat mailtje je wel anders zou doen vermoeden...
En toen was een nieuw toestel ineens wel een rechtquote:Geachte heer Van Wisse,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Op uw toestel zit een jaar fabrieksgarantie. Dit betekent dat, wanneer uw
toestel defect is, u contact met de fabrikant van het toestel dient op te
nemen. De garantie van het toestel behorende bij het nummer 06-40xxxxx9 is
echter per 6 juli jl. verlopen.
Wanneer u echter uw huidige mobiele abonnement laat verlengen voor opnieuw
6 of 12 maanden heeft u wel de mogelijkheid opnieuw een gratis toestel te
bestellen. Wanneer u uw abonnement niet laat verlengen, is het wel mogelijk
een los toestel te bestellen. Hier betaalt u dan echter wel de prijs voor
welke wij berekenen voor wanneer klanten een toestel bestellen in
combinatie met Tele2 Mobiel beltegoed. Voor een overzicht van al onze
leverbare toestellen verwijzen wij u graag door naar onze website
www.tele2.nl.
Wanneer u uw abonnement wenst te verlengen of u wenst een los toestel te
bestellen, willen wij u vriendelijk verzoeken hiervoor contact op te nemen
met onze telefonische klantenservice.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice
opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 ( 10ct/pm ), wij zijn maandag t/m
zaterdag geopend van 08:00 tot 20:00 uur. Voor algemene informatie over
Tele2 kunt u terecht op onze website www.tele2.nl
Met vriendelijke groet,
Irene Bos
Tele2 Nederland BV
Dude, je 06 nummer staat in de tekstquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
En toen was een nieuw toestel ineens wel een rechtAls ik toen direct een nee had ontvangen, had ik mijn abonnementen direct opgezegt
![]()
Maar tele2 heeft liever dat ik per maand 10 euro betaal voor iets waar ik niks mee kan
Ik kan toch niet bellenquote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, je 06 nummer staat in de tekst![]()
De reden om het abbo bij Tele2 te nemen, en niet bij telfort, is dat ik gemiddeld 40 a 45 minuten per dag bel, in het daltarief. Dit kost mij bij tele2 7 cent per gesprek + 10 euro per maand. Bij telfort kost mij dit 7,50 per maand + 5 euro voor 500 minuten bundel + 22 cent per minuut dat ik er overheen ga.quote:Op maandag 19 december 2005 11:57 schreef Biogarde het volgende:
Hoor over het algemeen maar weinig ellende van bedrijven als Vodafone, KPN etc etc![]()
Wat is je reden geweest, een abbo bij Tele2 af te sluiten![]()
Bij Telfort bel je onderling voor nada, noppes en je hebt niks gezeik en geen uren durende klantenservice.
TIP: zoeken op het internet naar goedkope aanbiedingen!quote:Op maandag 19 december 2005 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reden om het abbo bij Tele2 te nemen, en niet bij telfort, is dat ik gemiddeld 40 a 45 minuten per dag bel, in het daltarief. Dit kost mij bij tele2 7 cent per gesprek + 10 euro per maand. Bij telfort kost mij dit 7,50 per maand + 5 euro voor 500 minuten bundel + 22 cent per minuut dat ik er overheen ga.
Dat kost ietwat meer![]()
quote:Jeroen van Wisse
Straatnaam 123
0000AB, Leusden
06 00000000
email@adres.nl
Leusden, 7 januari 2006,
Tele2 Nederland BV.
TAV. Afdeling Afmelden Tele2mobiel, Klantenservice Tele2 Mobiel
Postbus 70041
9704AA, Groningen
Betreft: Problemen toestel, en de nasleep daarvan
Geachte meneer, mevrouw,
Circa 1,5 jaar geleden heb ik bij Tele2 twee abonnementen afgesloten, en daar ook twee toestellen bijgeleverd gekregen.
Echter, na zeer korte tijd (< 6 maanden) begon één van de toestellen (horende bij nummer 06 000 00 000) kuren te vertonen: Stof onder het scherm, en de status knop (enige mogelijkheid om gespreksvolume aan te passen) was defect. Tele2 bood geen oplossing hiervoor: ik moest zelf maar contact met Sony Ericsson opnemen. Ik heb toen deze problemen maar voor lief genomen.
Toen mijn toestel ca. 14 maanden oud was, begon echter ook de microfoon kuren te krijgen. Ik kon geen gesprekken meer voeren. Eerst haperde dit af en toe wat, maar uiteindelijk is hij er helemaal mee opgehouden. Ik heb direct contact opgenomen met Tele2, en heb per email schriftelijk toegezegd gekregen dat ik een nieuw toestel zou ontvangen, bij het verlengen van het abonnement. Dit zou ik dan telefonisch moeten regelen.
Ik ben gelijk gaan bellen, echter, in dit gesprek bleek het niet mogelijk te zijn omdat ik een paar euro per maand te weinig aan kosten maakte. Dit was mij bij de eerdere toezegging niet vermeld. De mevrouw van jullie klantenservice was het met mij eens dat ik nu wel recht had op een nieuw toestel: Maar dit zou geleverd moeten worden door het externe bedrijf dat jullie klantenservice per email uitvoert. Deze zijn hier niet serieus op ingegaan.
Wel heb ik telefonisch de toezegging gekregen dat ik 5 euro korting zou krijgen op mijn rekening, aangezien jullie mij laten betalen voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken, en zelfs hogere kosten maak door extra te moeten sms’en.
Inmiddels heb ik de rekening van jullie ontvangen, maar geen nieuw toestel. Ook was de korting niet in rekening gebracht.
Ik wilde van het bovengenoemde nummer het in rekening gebrachte bedrag laten storneren, echter, door saldo tekort op mijn betaalrekening heeft de ABN-AMRO de andere rekening al gestorneerd. Uiteraard ben ik bereid voor het nummer 06 000 000 00 het volledige bedrag minus de afgesproken 5 euro per maand te betalen. Voor het andere (bovenstaand( nummer wil ik alleen betalen voor de diensten waar ik daadwerkelijk gebruik van heb kunnen maken, namelijk de kosten voor de SMS’jes. Dus geen evt. gesprekskosten (aangezien ik geen gesprek heb kunnen voeren) en ook geen abonnementskosten, aangezien ik niet van het gratis bellen gebruik heb kunnen maken.
Indien U nog bereid bent de gemaakte afspraken na te komen (levering van 2 nieuwe toestellen door mij uit te kiezen uit jullie aanbod bij mijn huidige abonnementsvorm, en beide abonnementen verlengen), ben ik bereid mijn abonnement te behouden.
Indien U niet bereid bent akkoord te gaan, dan zal ik kijken met mijn rechtsbijstandsverzekering in hoeverre we actie gaan ondernemen. Ik zal alle komende rekeningen van Tele2 met directe ingang laten storneren, en de toestellen ook niet meer gebruiken.
Hierbij wil ik nog toevoegen dat het ook bepaald niet klantvriendelijk is adres gegevens niet op de site te melden, mensen dwingen per brief af te melden, en het adres ook niet via het gratis 0800 nummer (wat overigens ook niet op de site genoemd staat!!) te vermelden. Hierdoor zal men 2 keer met het betaalde nummer bellen: éénmaal waarbij het gratis nummer vermeld wordt, en een 2e keer na de ontdekking dat het gratis nummer alleen de info geeft die ook op de site staat.
Ik wacht uw antwoord af,
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Behalve dan dat ze je telefoonnummer doorverkopen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:57 schreef Biogarde het volgende:
Hoor over het algemeen maar weinig ellende van bedrijven als Vodafone
Offtopic:quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Offtopic: Alleen de publieke kunnen in nederland breedbeeld uitzenden. De commerciele kunnen echter wel het beeld vervormen, zodat het min of meer op een breedbeeldscherm past. Dus:
Kassa, het nieuws, en een aantal andere programma's waar je het niet van verwacht worden breedbeeld uitgezonden. Lost niet.
De OPTA maakt openbaar bekend welke nummerranges aan welke telecomproviders zijn toegewezen, en voor welk soort dienst het nummer wordt gebruikt (prepaid, abo, etc.). Omdat het aantal nummers beperkt is, worden ze dus intensief gebruikt (en heel snel hergebruikt, je kent vast wel iemand die op z'n nieuwe gsm platgebeld wordt door vreemde mensen die voor een ander bellen) en krijgt een callcenter dat gewoon het hele rijtje af gaat zo'n 8 van de 10 keer gewoon iemand aan de lijn. Jouw huidige provider heeft je nummer dus vrijwel zeker niet doorverkocht; niemand betaalt voor gegevens die je zo makkelijk zelf kan vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef m021 het volgende:
Behalve dan dat ze je telefoonnummer doorverkopen.
[...]
"Ja hallo, met ... van KPN, u heeft Vodafone prepaid?"
[...]
Het fatsoen.De vraag hoe ze aan m'n nummer kwamen is blijkbaar te lastig, dus snel ophangen.
Kennelijk wel ja (of in ieder geval: zo goed als).quote:Op maandag 19 december 2005 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ben ik de enige met moeilijkheden met tele2?![]()
![]()
![]()
Ik denk eerder dat ik al nummer 100.000 ben, en iedereen de kuren van tele2 zo'n beetje al kentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja (of in ieder geval: zo goed als).
Vervelend, he?![]()
Dit gaat niet meer op, aangezien mensen hun nummer mee kunnen verhuizenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef intoxicated het volgende:
[..]
De OPTA maakt openbaar bekend welke nummerranges aan welke telecomproviders zijn toegewezen, en voor welk soort dienst het nummer wordt gebruikt (prepaid, abo, etc.). Omdat het aantal nummers beperkt is, worden ze dus intensief gebruikt (en heel snel hergebruikt, je kent vast wel iemand die op z'n nieuwe gsm platgebeld wordt door vreemde mensen die voor een ander bellen) en krijgt een callcenter dat gewoon het hele rijtje af gaat zo'n 8 van de 10 keer gewoon iemand aan de lijn. Jouw huidige provider heeft je nummer dus vrijwel zeker niet doorverkocht; niemand betaalt voor gegevens die je zo makkelijk zelf kan vinden.
'k Kan je vertellen dat volgens de cijfers van een bepaalde telecomprovider maar ongeveer duizend op een miljoen actieve klanten dat jaarlijks doen, dus dat telt niet echt meequote:Op maandag 16 januari 2006 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer op, aangezien mensen hun nummer mee kunnen verhuizen![]()
Waarom zeg je niet gewoon 1 op 1000?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
'k Kan je vertellen dat volgens de cijfers van een bepaalde telecomprovider maar ongeveer duizend op een miljoen actieve klanten dat jaarlijks doen, dus dat telt niet echt mee![]()
reactie daarop van tele2:quote:Geachte meneer, mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik U een brief gestuurd over mijn problemen met tele2, en de reden dat ik niet betaald heb. Mijn brief heeft waarschijnlijk jullie dreigbrief gekruist (een herinnering kon ik het niet noemen).
Graag wil ik weten wanneer ik van jullie een schriftelijk antwoord kan verwachten. Ik ga er vanuit dat dat voor de 30e van deze maand is.
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Ik had inderdaad 1 gemist gesprek op mijn defecte!!! toestelquote:Geachte heer van Wisse ,
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.
Wij hebben tot op heden uw brief niet ontvangen ,wel hebben wij bij uw gegevens op 17 december een uitgebreide notitie aangetroffen met de mogelijkheden die u zijn aangedragen en de verwijzing van onze klantenservice medewerker naar de wijze van afmelden.
U kunt zich uitsluitend afmelden voor Tele2 Mobiel door een brief te sturen naar:
Tele2 Nederland BV
T.a.v Afdeling Afmelden Tele2 Mobiel
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Voor een juiste afmelding verzoeken wij u in uw brief de volgende gegevens te vermelden:
- uw naam,
- uw mobiele telefoonnummer,
- uw Tele2 klantnummer,
- de reden van afmelden.
Tele2 zorgt na het ontvangen van deze gegevens dat uw abonnement na uw contractsperiode en uw opzegtermijn van 1 maand wordt stopgezet. U ontvangt van ons hierover nog een schriftelijke bevestiging.
Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 ( 10ct/pm ), wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 08:00 tot 20:00 uur. Voor algemene informatie over Tele2 kunt u terecht op onze website www.tele2.nl
Met vriendelijke groet,
Mimi Wolthuis
Tele2 Nederland BV
Ohw en google voor de gein is op kut tele2quote:Geachte mevrouw wolthuis,
Ik ga er van uit dat U nu een grapje maakt? Immers, mijn toestel is defect. UW bedrijf (extern bedrijf ingeschakeld door tele2) heeft mij een toezegging gedaan voor een nieuw toestel.
Ik zal de brief, die ik gericht had aan de klantenservice (Het gaat immers om 2 A4tjes vol met de problemen die jullie veroorzaakt hebben) nogmaals sturen. Hoewel ik verwacht dat het niet (willen?) ontvangen van mijn brief een poging is mij langer abonnements kosten te laten betalen.
Bij deze beschouw ik jullie dreigbrief ('herinnering' ?) als nooit gelezen. Immers, mijn opzeg en klachten brief is al meer dan een week onderweg.
Met wat minder vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Beide doen niets als je niet betaald, tenzij er meerdere mensen zijn met het probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 18:58 schreef Mr_Booze het volgende:
LeeHarveyOswald misschien helpt het mijn moeder had percies hetzelfde probleem.![]()
Ik denk dat wij ook een brief naar Kassa gaan sturen of naar de Ombudsman.
quote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
TIP: zoeken op het internet naar goedkope aanbiedingen!
Webshops gooien je dood, met belachelijk lage tarieven![]()
Zoek, en gij zult vinden (quote van Bruce Willis)
![]()
goedkoopste wat ik kon vindenquote:Specificaties Telfort Samenbellen abonnement:
Maandelijkse abonnementskosten: ¤ 12,50
GRATIS minuten per maand: 500(*)
Aansluitkosten: GRATIS
Looptijd: 24 maanden
Bellen naar vast: ¤ 0,20
Bellen naar mobiel: ¤ 0,20
Wappen: ¤ 0,15
Voicemail beluisteren: GRATIS
SMS per bericht: ¤ 0,15
GPRS per MB data: ¤ 1,50
MMS per bericht: ¤ 0,45
Starttarief: ¤ 0,05
Ik net de klantenservice wéér gebeld en gekozen voor "afmelden" in dat menu. Kreeg iemand aan de telefoon, heb nu de toezegging op 20 euro retour, 2 Motorola Razr, en dat bij een abonnements verlenging....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:58 schreef Mr_Booze het volgende:
LeeHarveyOswald misschien helpt het mijn moeder had percies hetzelfde probleem.![]()
Ik denk dat wij ook een brief naar Kassa gaan sturen of naar de Ombudsman.
Het is ook wel een beetje typisch, maar nu is er tenminste een oplossing. Ik kan weer bellen, én krijg dus een deel van mijn geld terug (20 euro). Ik heb er nl. geen idee van hoe sterk ik zou staan zodra tele2 automatisch een incasso bureau in zou schakelen, met alle bijhorende kosten. De enige andere oplossing zou dus een aangetekende brief naar Groningen zijn, met 1 maand opzeg termijn. ( Aangetekend omdat blijkbaar andere post nooit aankomtquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het wel typisch dat als jij Tele2 zo kut vindt, dat je er wel voor kiest om er weer klant te worden voor een lange periode
En natuurlijk proberen ze je ook te bellen op je mobiel; als je mobiel kapot gaat kan je je simkaart nog wel in een oude telefoon doen
Ik ben er ook achter gekomen dat we in het klanten bestand van Tele2 zitten. Die studenten van een of ander belcentrale willen dat we overstappen op Tele2 ze bellen nu ons constant. Ik had gehoord van vrienden die waren overgestapt op hun mobiel. Ze konden na de overstap niet meer bellen, heel easy had tele2 nog gezegd om hun over te halen om over te stappen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik net de klantenservice wéér gebeld en gekozen voor "afmelden" in dat menu. Kreeg iemand aan de telefoon, heb nu de toezegging op 20 euro retour, 2 Motorola Razr, en dat bij een abonnements verlenging....
Dat is beter dan een deurwaarder op de stoep, een kapotte telefoon, en opzoek gaan naar een nieuwe aanbieder, dacht ik zo
Nou, dan is het toch allemaal goed gekomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beide toestellen (twee dagen later) binnen.
quote:Geachte meneer, mevrouw,
Ongeveer een week geleden heb ik mijn V3 toestel ontvangen.
Ik ben hier heel tevreden over.
Vandaag lag mijn toestel werkend naast mij, ik pak dit op, en het toestel gaf een melding over de simkaart. Ik zet de telefoon uit, en weer aan, en kreeg de melding 'Controlleer simkaart'.
Ook na het verwijderen en opnieuw plaatsen van de kaart bleef ik die melding krijgen.
Hierna heb ik de kaart in het oude toestel van mijn vriendin geplaatst, welke de melding gaf 'plaats kaart'.
Het lijkt er dus op dat mijn simkaart is overleden. Wat erg raar is, want mijn toestel heeft letterlijk niet bewogen sinds de laatste keer dat ik keek of ik smsjes had.
Graag wil ik weten wat ik moet doen om een nieuwe kaart te ontvangen.
Ik wacht uw antwoord (of de simkaart) af,
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Het zit je ook niet mee he...Misschien komt het omdat je em als modem wou gebruiken?quote:
quote:Van: <Tele2Mobiel-Vragen-nl@tele2.com>
Aan:
Onderwerp: Re: Contact form (Private) : Overig
Datum: donderdag 9 februari 2006 19:49
Geachte heer van Wisse,
Het probleem wordt inderdaad veroorzaakt door uw SIM-kaart aangezien deze
in meerdere werkende toestellen een foutmelding geeft. Wij hebben bij deze
een nieuwe SIM-kaart met behoud van uw oude nummer voor u besteld. U kunt
deze binnenkort thuis verwachten. Uiteraard zijn hier verder geen kosten
aan verbonden.
Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice
opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 ( 10ct/pm ), wij zijn maandag t/m
zaterdag geopend van 08:00 tot 20:00 uur. Voor algemene informatie over
Tele2 kunt u terecht op onze website www.tele2.nl
Met vriendelijke groet,
Hans Gremmer
Tele2 Nederland BV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |