het zei je vergeven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef dapluiz het volgende:
Sorriew![]()
Had ff paar pagina's overgeslagen en had daardoor net die reactie gemist
en de R wel, ? anders is je ds kapot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef lelibel het volgende:
Nou het zal maar ik krijg het dus niet voor elkaar hoor, die L button doet bij mij niet veel
gewoon beginnen bij 50 cc en daar alle cups winnen en dna krijg je er steeds meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de R indruk en dan links-rechts doe dan krijg ikwel vonken, maar dat staat ook gewon in de manual, als ik dat alleen met L doe gebeurt er nix.
Enne, hoe krijg ik meer tracks ?
Moet ik dan alles perse op 150cc winnen of moet je gewoon in een klasse alles winnen om een track te krijgen?
Of kan je die alleen bij een andere spelonderdeel vrijspelen ? Zie het namelijk zo gauw niet in de manual staan
En uiteindelijk krijg je allemaal prettige presentjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
de eerste 2 cups winnen, dan unlock unlock je de 3e. Win je die, dan krijg je de 4e.
zo voor allebei de grand prix (nitro en retro)
en voor elke snelheidsklasse (50/100/150), moet je het apart unlocken
valt best tegen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg je allemaal prettige presentjes.
Begrijp ik goed dat je met je 'schiet'-knop probeert te driften?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de R indruk en dan links-rechts doe dan krijg ikwel vonken, maar dat staat ook gewon in de manual, als ik dat alleen met L doe gebeurt er nix.
Enne, hoe krijg ik meer tracks ?
Moet ik dan alles perse op 150cc winnen of moet je gewoon in een klasse alles winnen om een track te krijgen?
Of kan je die alleen bij een andere spelonderdeel vrijspelen ? Zie het namelijk zo gauw niet in de manual staan
't stomste vind ik nog dat je voor de missies niks krijgt.quote:
toen ik dat hoorde ben ik er meteen mee gestopt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't stomste vind ik nog dat je voor de missies niks krijgt.
een vriend van mij heeft alles 3 sterrenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu tot level 3 overal 2 sterren. Maar ik ga er ook niet mee verder voorlopig, 't levert toch niks op
Na de volgende uitleg ja :quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef League het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je met je 'schiet'-knop probeert te driften?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
je linker schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van links naar rechts en dan je rechter schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van link naar rechts. veel sucses met oefenen je zal het nodig hebben.![]()
en noem het hopsen maar snaken.![]()
sorry daarvoor, ik heb het al lang niet meer gespeeld dus ik weet het niet meer precies maar ik meende dit wel. Zit nu meer in Tony hawk american sk8eland.quote:
Met Y kan je idd ook schieten, en met X misschien ook wel. Maar het makkelijkst is L.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef lelibel het volgende:
L blijft het niet doen en ik vind die uitleg toch nog te vaag. De R doet het prima. En bij mij is de schietknop Y of ik ben gek ofzo.
L klopt ook niet, het is alleen Rquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef lelibel het volgende:
L blijft het niet doen en ik vind die uitleg toch nog te vaag. De R doet het prima. En bij mij is de schietknop Y of ik ben gek ofzo.
jah dat kan ook dan moet je niet dat op en neer gaan op je d-pad en gewoon 1x op R klikken dan spring jequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef lelibel het volgende:
Ja maar het is toch iets anders dat ze doen want de springen meer inplaats van dat ze sliden.
Keigoei man!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb gisteren Mario Kart DS uitgespeeld! Alle cups in alle klasses gewonnen, en alle missies gehaald, that is.
alles ook al op 3 sterren?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb gisteren Mario Kart DS uitgespeeld! Alle cups in alle klasses gewonnen, en alle missies gehaald, that is.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1641quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Frankeinstein het volgende:
bij gcshop.nl is mario kart nog maar ¤ 22,50!
Snaken in bochten lijkt me niet handigquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef Maaark het volgende:
Hmm.. mag dat snaken wel in bochten?
Of ook niet
Kwantiteit van het aantal post zegt niets over de kwaliteit & houdbaarheid van de game.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:03 schreef Blinker het volgende:
Laatst gespeeld voor de eerste keer, echt een leuk spel
Aan het aantal topics te zien van Mario Kart DS is de houdbaarheidsdatum niet erg hoog
Vaak is het wel een indicatie, maar betekend niet dat het zo is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Kwantiteit van het aantal post zegt niets over de kwaliteit & houdbaarheid van de game.
Dit noemen we kunstmatige beademing.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Sammetje het volgende:
hmmm, wel bijzonder stil hier.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |