abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:52:26 #151
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_34408292
Ik vind vooral de figuren die wanneer ze flink achterliggen even snaken om weer dichterbij te komen irritant... uiteindelijk halen ze me vaak vlak voor de finish al snakend in
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_34417684
Tsja, morgen met 8 man lannen, 1 persoon is heel goed in snaken en die zegt ook gelijk, als ik niet win ga ik snaken. >_< Das net alsof je zegt dat je standaard double damage cheat gaan invoeren of zo omdat je te slecht bent.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:22:14 #153
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34421898
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
Tsja, morgen met 8 man lannen, 1 persoon is heel goed in snaken en die zegt ook gelijk, als ik niet win ga ik snaken. >_< Das net alsof je zegt dat je standaard double damage cheat gaan invoeren of zo omdat je te slecht bent.
kicke die hap.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34423790
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
slecht is hij dus niet, want hij kan snaken
moh
pi_34425101
Ik wordt er zo gek van om in de 150 cc telkens genaaid te worden door de CPU.
Elke keer als ik ze inhaal worden ze in een keer veel sneller, en dat doen ze zonder mushrooms. Waarom kan Nintendo ipv een comeback mode niet gewoon een goede AI inbouwen, het is zo treurig dat ik een race niet win omdat ik na 4 keer 1e worden toch elke keer die 1e plaats verlies terwijl ik alles perfect doe maar de CPU die nb een langzamere kart heeft mij gewoon voorbij raast omdat hij plots een snellere kart heeft. Ik heb een race echt continue hier last van, ik haal ze in, ze worden sneller en halen mij in. Nee das leuk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:11:53 #156
125053 stefmans
pi_34428105
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt er zo gek van om in de 150 cc telkens genaaid te worden door de CPU.
Elke keer als ik ze inhaal worden ze in een keer veel sneller, en dat doen ze zonder mushrooms. Waarom kan Nintendo ipv een comeback mode niet gewoon een goede AI inbouwen, het is zo treurig dat ik een race niet win omdat ik na 4 keer 1e worden toch elke keer die 1e plaats verlies terwijl ik alles perfect doe maar de CPU die nb een langzamere kart heeft mij gewoon voorbij raast omdat hij plots een snellere kart heeft. Ik heb een race echt continue hier last van, ik haal ze in, ze worden sneller en halen mij in. Nee das leuk
Ze moeten wel waar moeten ze de AI dan verbeteren.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34428451
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ze moeten wel waar moeten ze de AI dan verbeteren.
Tsja, minder stuurfoutjes maken, dat soort kleine dingen. Ze doen het verkeerd, zodra een CPU drift heeft ie de turbo boost te pakken op 150CC, dit is gewoon onmogelijk voor een mens om te doen helaas, ik krijg het inmiddels aardig onder de knie, maar zelf op mijn best krijg ik het niet zo radicaal snel voor elkaar als de CPU. En opzich heb ik liever dat dat gebeurt dan dat wanneer ik er voorbij ben ze plots gewoon terug mogen komen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:23:44 #158
125053 stefmans
pi_34428589
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, minder stuurfoutjes maken, dat soort kleine dingen. Ze doen het verkeerd, zodra een CPU drift heeft ie de turbo boost te pakken op 150CC, dit is gewoon onmogelijk voor een mens om te doen helaas, ik krijg het inmiddels aardig onder de knie, maar zelf op mijn best krijg ik het niet zo radicaal snel voor elkaar als de CPU. En opzich heb ik liever dat dat gebeurt dan dat wanneer ik er voorbij ben ze plots gewoon terug mogen komen.
Wat kunnen ze verbeteren bijna niets, en als je en beetje powerboost in de bochten pown je die cpu's zo hoor.
pi_34428665
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:

[..]

Wat kunnen ze verbeteren bijna niets, en als je en beetje powerboost in de bochten pown je die cpu's zo hoor.
Heb jij 150CC wel gespeeld. Zodra ik ga powerboosten, of nog erger, zodra ik flink ga snaken, en geloof op sommige circuits ben ik daar goed in, gaan de CPU's dat ook doen, ze passen zich continue aan aan mij. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar het geeft een onrealistisch gevoel dat ik met dezelfde voorsprong win of ik nu 2 sterren haal of een A ranking.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:28:05 #160
125053 stefmans
pi_34428779
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heb jij 150CC wel gespeeld. Zodra ik ga powerboosten, of nog erger, zodra ik flink ga snaken, en geloof op sommige circuits ben ik daar goed in, gaan de CPU's dat ook doen, ze passen zich continue aan aan mij. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar het geeft een onrealistisch gevoel dat ik met dezelfde voorsprong win of ik nu 2 sterren haal of een A ranking.
ik heb hem helemaal uit met alles 2 sterren of meer. Ze kunnen niets anders als ze dan als de cpu's achter rijden bijv, en ster of en kogel geven dan gaat iedereen daar over zeuren.
pi_34429233
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik heb hem helemaal uit met alles 2 sterren of meer. Ze kunnen niets anders als ze dan als de cpu's achter rijden bijv, en ster of en kogel geven dan gaat iedereen daar over zeuren.
Een ster of kogel is niks mis mee, zolang het niet elke race moet. En ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om te winnen, ik zeg alleen dat ik me irriteer aan de comeback mode die geprogrammeerd is.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:38:56 #162
125053 stefmans
pi_34429264
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:38 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een ster of kogel is niks mis mee, zolang het niet elke race moet. En ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om te winnen, ik zeg alleen dat ik me irriteer aan de comeback mode die geprogrammeerd is.
Ja het is wel irritant maar ik bedoel maar liever en comeback mode als helemaal niets, dat heb je bij iedere race-game bijna die comeback mode.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:40:21 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34429316
Ik word gewoon makkelijk overal 1e hoor. Ook op 150 cc. Als je ingehaald wordt suck je gewoon
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:41:00 #164
125053 stefmans
pi_34429340
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gewoon makkelijk overal 1e hoor. Ook op 150 cc. Als je ingehaald wordt suck je gewoon
dat bedoel ik dus ook.
pi_34430540
quote:
Heb je al overal 3 sterren als ranking gehaald ook

maar serieus is het idd niet zo moeilijk
als je gewoon goed start ben je ze zo kwijt, als ik ze eenmaal kwijt ben zie ik ze niet meer terug vaak hoeveel blauwe en rode schildjes er op mn harsens getieft worden
en dat zonder te snaken, want de kart die ik meestal kies kun je voor geen meter mee snaken
moh
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:45:08 #166
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34438000
Ik vind het een beetje een kul-argument dat de CPU vals speelt omdat hij goede items krijgt als jij eerste ligt. Als ik een klote-potje speel en lig dik laatste krijg ik ook de leuke items; zo werkt het spel nu eenmaal.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_34452816
quote:
Ik ga nu heel hard lachen en hoop dat je dan weg bent, heb het niet zo op totaal onzinnige opmerkingen.
pi_34452843
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het een beetje een kul-argument dat de CPU vals speelt omdat hij goede items krijgt als jij eerste ligt. Als ik een klote-potje speel en lig dik laatste krijg ik ook de leuke items; zo werkt het spel nu eenmaal.
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg de CPU cheat omdat hij plots sneller wordt zodra ik hem in haal.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:55:05 #169
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34453665
Als ik 3e lig race ik meestal ook harder en ben ik geconcentreerder. Cheat ik ook?
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:58:30 #170
125053 stefmans
pi_34453781
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet, ik zeg de CPU cheat omdat hij plots sneller wordt zodra ik hem in haal.
Dus jij zou willen dat alle races zoals 50 cc zijn, nee dat is erg leuk.
  Donald Duck held woensdag 25 januari 2006 @ 18:01:48 #171
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34453895
Mario Kart op de SNES, dat was pas oneerlijke CPU.
Maar ook op de DS gaat het niet echt eerlijk vind ik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34454533
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario Kart op de SNES, dat was pas oneerlijke CPU.
Maar ook op de DS gaat het niet echt eerlijk vind ik.
Laatst weer gedaan, en die versie blijft gewoon de allerbeste! (je kan niet snaken )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34466831
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dus jij zou willen dat alle races zoals 50 cc zijn, nee dat is erg leuk.
wil je gewoon expres mijn mening omlaag halen of snap je het echt niet. Tuurlijk moet ie op 150 CC rijden. Ik zeg toch hij gaat harder zodra ik hem inhaal, en dan maakt het dus niet uit of ie met Bowser, Yoshi, Mario of Daisy rijdt.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:00:41 #174
125053 stefmans
pi_34484492
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

wil je gewoon expres mijn mening omlaag halen of snap je het echt niet. Tuurlijk moet ie op 150 CC rijden. Ik zeg toch hij gaat harder zodra ik hem inhaal, en dan maakt het dus niet uit of ie met Bowser, Yoshi, Mario of Daisy rijdt.
Nee ik wil je mening niet omlaag halen, maar ik probeer uitteleggen dat ze zoiets wel MOETEN doen anders is iedere race zoals 50 cc, En de verschillende Characters maken zowiezo vrij weinig uit.
pi_34489416
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee ik wil je mening niet omlaag halen, maar ik probeer uitteleggen dat ze zoiets wel MOETEN doen anders is iedere race zoals 50 cc, En de verschillende Characters maken zowiezo vrij weinig uit.
Ik snap je probleem, maar de AI moet wel gewoon constant zijn, ik irriteer me aan inconsequente AI.

En chara's kunnen hoop uitmaken merkte ik tijdens lannen gisteravond.

Vandaag trouwens ff online geweest, 1e van de 4 races, ik lig de hele tijd 1e, en jawel, vlak voor de finish, 2 rode schilden. Nu begrijp ik waarom mensen snaken. Dat doe ik dan nog niet, ik gooi gewoon in wat bochten de boosts erdoorheen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:48:02 #176
125053 stefmans
pi_34489950
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik snap je probleem, maar de AI moet wel gewoon constant zijn, ik irriteer me aan inconsequente AI.

En chara's kunnen hoop uitmaken merkte ik tijdens lannen gisteravond.

Vandaag trouwens ff online geweest, 1e van de 4 races, ik lig de hele tijd 1e, en jawel, vlak voor de finish, 2 rode schilden. Nu begrijp ik waarom mensen snaken. Dat doe ik dan nog niet, ik gooi gewoon in wat bochten de boosts erdoorheen.
Ja maar de AI veranderd niet als de cpu gewoon sneller word hoor, anders hebben de verschillende klassen ook geen nut.
pi_34491525
Well duh! Net voor de finish je beste items gooien is gewoon een strategie. Bochtjes maken is 1 deel van het spel, weten wanneer je de items gebruikt is een tweede. Anders moet je gewoon niet aan een funracer beginnen!
pi_34492148
Sorry voor deze vraag maar wat is snaken?
pi_34492331
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Well duh! Net voor de finish je beste items gooien is gewoon een strategie. Bochtjes maken is 1 deel van het spel, weten wanneer je de items gebruikt is een tweede. Anders moet je gewoon niet aan een funracer beginnen!
Tsja, behalve natuurlijk als het het totaal aan rode schilden op 4 brengt, en ze allebei in de laatste box opgepakt waren.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:06:11 #180
125053 stefmans
pi_34492574
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef unstoppablemark het volgende:
Sorry voor deze vraag maar wat is snaken?
ken je het boosten in de bocht? je hebt mensen die kunnen dit ook op de rechte stukken daardoor krijgen ze dus hele tijd boosts. das snaken.
pi_34492690
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

ken je het boosten in de bocht? je hebt mensen die kunnen dit ook op de rechte stukken daardoor krijgen ze dus hele tijd boosts. das snaken.
snaken omdat het is alsof ze snake spelen
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:37:26 #182
125053 stefmans
pi_34493906
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

snaken omdat het is alsof ze snake spelen
Ja en omdat ze van ene kant van de weg na de andere gaan en dit op en slang beweging lijkt.
pi_35473424
Ik heb een paar hele domme vragen misschien hoor maar ik heb het spel nog maar pas. Ik krijg het niet voor elkaar een snelle start te maken werkt dit anders dan op n64 en gc ofzo? Moet ik eerder of juist later? Ik schijn de timing niet in de gaten te hebben.

En wat betekenen de sterren als je online speelt. Laatst speelde ik met 2 mensen die beiden 1 ster hadden en die gingen echt onwijs veel harder en die 'hopsten' ook raar naar links en rechts. Vond het een beetje apart.
pi_35473470
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef lelibel het volgende:
Ik heb een paar hele domme vragen misschien hoor maar ik heb het spel nog maar pas. Ik krijg het niet voor elkaar een snelle start te maken werkt dit anders dan op n64 en gc ofzo? Moet ik eerder of juist later? Ik schijn de timing niet in de gaten te hebben.

En wat betekenen de sterren als je online speelt. Laatst speelde ik met 2 mensen die beiden 1 ster hadden en die gingen echt onwijs veel harder en die 'hopsten' ook raar naar links en rechts. Vond het een beetje apart.
Zodra de 2 van de teller helemaal groot is gassen => turbostart

Dat online sterren betekend dat ze het hele spel uitgespeeld met 1 ster of meer.
Dat hoppen heet dus snaken, zo krijgen die gasten turboboosts all the time.
pi_35473515
Ja kan ik dat ook dan dat hoppen? Raar op de 2 trouwens even proberen .
pi_35473555
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef lelibel het volgende:
Ja kan ik dat ook dan dat hoppen? Raar op de 2 trouwens even proberen .
schouderknop indrukken terwijl je stuurt en dan afwisselend links rechts sturen totdat je banden orange vonken achter laten, als je dan los laat ga je snel weg
pi_35473601
Pff allejemug nou met de 2 is gelukt dank je wel . Ik dacht al dat ik gek aan het worden was en te lang niet had gespeeld ofzo . Nu maar proberen met dat gehop .
pi_35473918
Nee dat krijg ik niet voor elkaar ik krijg alleen blauwe vonken...

edit! Ik heb het voor elkaar ! Dankje wel!
pi_35508435
Volgens mij is dat 'hoppen' wat ze in het spel zelf doen toch wat anders, dat je zo'n straaltje boven je krijgt zo'n soort boost. Hoe krijg je die dan?
  zondag 26 februari 2006 @ 17:18:34 #190
3415 Webby
1 omhoog!
pi_35515666
Enkele secondes achter iemand blijven plakken (in zijn slipstream rijden).
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_35516733
Hoe blijf je achter iemand plakken dan?
  zondag 26 februari 2006 @ 18:29:09 #192
3415 Webby
1 omhoog!
pi_35517649
"Bumperkleven"
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  maandag 27 februari 2006 @ 12:46:53 #193
125053 stefmans
pi_35538793
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:00 schreef lelibel het volgende:
Hoe blijf je achter iemand plakken dan?
er achter gaan rijden.
pi_35548828
En hoe hops je naar links en rechts dan, want ze bewegen gewoon de hele tijd heen en weer..
  maandag 27 februari 2006 @ 18:06:40 #195
125053 stefmans
pi_35548878
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:05 schreef lelibel het volgende:
En hoe hops je naar links en rechts dan, want ze bewegen gewoon de hele tijd heen en weer..
je linker schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van links naar rechts en dan je rechter schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van link naar rechts. veel sucses met oefenen je zal het nodig hebben.

en noem het hopsen maar snaken.
pi_35548894
Ik vrees het ook ik kende het niet eens... Dank je wel voor jullie hulp!
pi_35682158
Heb m zelf pas een paar dagen maar vind m errug tof
Vanavond ff online proberen (wanadoo livebox, iemand ervaring mee icm met DS ?)
Alleen dat snaken, wasda ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:16:45 #198
125053 stefmans
pi_35682764
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef dapluiz het volgende:
Heb m zelf pas een paar dagen maar vind m errug tof
Vanavond ff online proberen (wanadoo livebox, iemand ervaring mee icm met DS ?)
Alleen dat snaken, wasda ?
lees even 2 post hierboven, blijf het niet uitleggen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:11:33 #199
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_35684831
argh.. een snake-cursus
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_35686466
Sorriew
Had ff paar pagina's overgeslagen en had daardoor net die reactie gemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: