De boeken zijn niet chronologische volgorde geschreven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:08 schreef Muck het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik wil graag de narnia-boeken voor mijn broer kopen, maar ik ben er niet helemaal zeker van wat nou het eerste boek is.
Hier en hier staat dat "het neefje van de tovenaar" het eerste deel is, maar de eerste film die uitkomt is "the lion the witch and the wardrobe"
Maken ze nou een film van het tweede boek, of ligt het aan mij?
Mijn vraag is dus: wat is nou het eerste boek, en in welke volgorde dienen ze gelezen te worden?
Ja zo zat het inderdaad, ik had wel willen reageren, maar ik wist het neit meer preciesquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De boeken zijn niet chronologische volgorde geschreven.
The lion, the witch and the wardrobe is wel het boek dat als eerste geschreven is, maar The magicians nephew, wat als 6e boek geschreven is, is in de tijdlijn het eerste boek.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
The lion, the witch and the wardrobe is wel het boek dat als eerste geschreven is, maar The magicians nephew, wat als 6e boek geschreven is, is in de tijdlijn het eerste boek.
okee bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo dat the magician's nephew het verrassende van the lion, the witch, and the wardrobe weghaaltquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
okee bedankt!![]()
Ik ga "het neefje van de tovenaar" dan maar bestellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |