Voorbestemming heeft haar werk weer belabberd gedaan dan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar misgelopen op mijn afstudeerfeestje. Gezellig, niet?
Wat Christine even vergeet te vermelden is dat dat voornamelijk lag aan het belabberde werk van de NS, waardoor ik die avond niet verder dan Utrecht CS gekomen ben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorbestemming heeft haar werk weer belabberd gedaan dan...![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Litpho het volgende:
- Hou je van een glas wijn? Nee
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken? Ja
- Niets over Plato wat boeiend is nee
- Een toekomstige stalker van dawg? nee
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's ok
- Wil je een boek lezen of ritueel verbranden? laatste
- Net wakker? Nee al 8 uur op
- ook ongesteld? Nee dat mag zijn vrouw zijn
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna![]()
![]()
![]()
Congrats.
Dan moet je hier zijn. Oh ik dacht ergens anders
Het lag ook aan AirwiN's prioriteitenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat Christine even vergeet te vermelden is dat dat voornamelijk lag aan het belabberde werk van de NS, waardoor ik die avond niet verder dan Utrecht CS gekomen ben.
Feestjes waar alleen mannen komen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lag ook aan AirwiN's prioriteiten
De helft van de aanwezigen was vrouw hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Feestjes waar alleen mannen komen!![]()
Daar kom je nu mee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
De helft van de aanwezigen was vrouw hoor
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar afquote:
Het sarcasme... Een man naar m'n hart...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar af.
Meer dan de helft was vrouw zelfs.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar af.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Christine
Het is niet waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |