Een kerstpakket van vorig jaar....quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit te wachten op mijn kerstpakket. Ik hoop dat het dit jaar iets fatsoenlijks is, het kerstpakket van vorig jaar staat nog ongeopend in de schuur.
Wat hebben jullie dit jaar gehad in je kerstpakket?
Het waren geen zaken die eetbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Een kerstpakket van vorig jaar....
Is die niet allang weggelopen, door al die 'lekkere' kerstdingen?![]()
Dat klinkt goed. Iets wat je kunt eten en drinken doet het altijd wel goed, zeker als er gekozen wordt voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:07 schreef Pool het volgende:
Twee redelijke flessen wijn, doosje Merci. Ik ben wel tevreden, liever zoiets dan zo'n heel pakket met theelichtjes en kaasknabbels.
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit te wachten op mijn kerstpakket. Ik hoop dat het dit jaar iets fatsoenlijks is, het kerstpakket van vorig jaar staat nog ongeopend in de schuur.
Dat was wel zichtbaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:12 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!![]()
Hij vond de doos niet mooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:12 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!![]()
Wat is dat, 'het ronde archief'?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Wij kregen in het verleden ooit eens een "pluim" uitgereikt. Wazig gebeuren, kon je een jaarabonnement op de Viva afsluiten ! Waar je vervolgens nooit meer wat van hoorde. Kostte geloof ik ¤ 16,00 p/stuk. De meeste kwamen in het ronde archief terecht.
Dat is waar je tussen de middag je klokhuis in smijt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is dat, 'het ronde archief'?
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is dat, 'het ronde archief'?
een vuurkorfjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.
Haha, was te beredeneren maar had die uitdrukkign nog nooit ergens gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is waar je tussen de middag je klokhuis in smijt.
Jij bedoelt ws de map met zoekgeraakte stukken ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.
Beter dat je het gewoon zelf mag kiezen. Een goed doel heeft overigens evenveel nut als een kerspakket waar ik niet op zit te wachten...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
beter naar een goed doel dan een doos rotzooi waaar je niet op zit te wachten
Zo wordt het in communicatie met de buitenwereld ook wel genoemd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij bedoelt ws de map met zoekgeraakte stukken ?![]()
och die organisaties doen best oed werk en moeten het toch hebben van de giften, het is natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat, maar alle beetjes maken een heleboel.. verder is het natuurlijk ook wel goed voor je eigen gevoel. En het geeft je gewoon een keus. Wil je wel die doos met rotzooi kun je hem gewoon kiezen en wordt hij bij je thuis bezorgd. Wil je wat anders staan er ook legio andere dingen, waaronder arrangementjes, of bioscoopbonnen. Ik vind het ideaal!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beter dat je het gewoon zelf mag kiezen. Een goed doel heeft overigens evenveel nut als een kerspakket waar ik niet op zit te wachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |