Zuipen dan!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef hallo_mensen het volgende:
k heb een emmer rumrozijnen en een fles rum tot mijn beschikking
Maar dan mag je niet meer drinken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ja ben aan het kijken voor goeie kliniek
een bierdrinker die anderen voor pauper uitmaaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Revelation het volgende:
[..]
Pauper, als je je pils snel opzuipt dan raak je na een x aantal slobberpotten wel naar de sjaak gek!
Ik meende het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dan mag je niet meer drinken..
De afkick-kliniek Kutzooi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef Conflict het volgende:
ga je nog naar alchohol afkick kliniek kut zooi![]()
Ooh, ooh wat zijn we weer mans. Wat drink jij lafaard? Bier is zeker te goed voor je? Kaffer krijg een leven of sterf. Moeilijke keuze of niet? Onee, sterf maar meteen met je kansloze uitspraak die je nieteens onderbouw gek!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef BennyNL het volgende:
[..]
een bierdrinker die anderen voor pauper uitmaakt![]()
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.quote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Revelation het volgende:
En nog kakkerlak ook!Nee, jou leven is bij voorbaat al kansloos. Stop er mee, spring van het hoogste gebouw dat er is en vertoon je hier nooit meer, want met deze laffe opmerkingen kom je er niet in 't leven knul!
hij heeft tenmiste een echt punt, jij een semi puntje...quote:Op zondag 18 december 2005 07:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.
Sorry, ik had te veel bier gedronken, hihihquote:Op zondag 18 december 2005 07:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.
Drank, de kater komt laterquote:Op zondag 18 december 2005 08:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Ochtends bier kotsen is raar, hoe kan 't de hele nacht in mn maag blijven en er dan pas uit komen?..
Hoe nutteloos om iemand op zijn club aan te vallen in een discussie waar het niet relevant is. Als je zo wilt beginnen kan je al beginnen met weglopen, dat doen die Joden toch.quote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Revelation het volgende:
En nog kakkerlak ook!Nee, jou leven is bij voorbaat al kansloos. Stop er mee, spring van het hoogste gebouw dat er is en vertoon je hier nooit meer, want met deze laffe opmerkingen kom je er niet in 't leven knul!
Is dat alles?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister was ik naar Fortuna met VIP kaartendan kun je gratis drinken.
Maar als de wedstrijd begint mag er niet meer getapt worden..
Dus ik zo 10 pils bestellen voor tijdens de wedstrijd en opgedronken bleek de wedstrijd nog bezig te zijn..
Dus ik naar spelershome gegaan ( van de tegenstander) kon ik daar mooi 1.50 betalen voor elke pils, maar anders zou ik uitdrogen.
In de pauze natuurlijk weer gratis drinken en de 2de helft ging ik naar spelershome van eigen club.
Na de wedstrijd weer gratis telkens 2 pils voor je neus.
Ik was zo dronken dat ik me een sigaret draaide en blies ik er keihard in dus alle shag weg
Kon ik 2de sigaret super rustig draaien.
Toen kwam ik laat thuis en alles draaien en toen naar bed gegaan.
Ik kwam er niet uit dus ben ik er ,maar uit gekropen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |