abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33150041
Heb net voor men ma 4 bertolli actie codes ingevoerd op hun sites, maar natuurlijk niks gewonnen.

1. Behalve dan dat de code bestond uit 7cijfers plus daarvoor nog een letter en dus de kans erg klein is dat je iets wint, Kun je zowiezo wel wat winnen. Tis het internet hoe betrouwbaar zijn zulke acties?

2. Stel dat het eerlijk is en maar 1procent daadwerkelijk zo'n duffe code invoert. Wat gebeurt er dan met de overgebleven prijzen?

3. heb jij ooit iets gewonnen met zo'n duffe actie?

4. Kots *hier* op zulke duffe internet marketing acties
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:14:51 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33150290
Denk je dat ook echt alle combinaties uit zijn gebracht
Dan zou het wel makkelijk zijn om er steeds eentje bij te tellen en dan te proberen
Overgebleven prijzen zijn natuurlijk voor het personeel.
Ik heb er nog niks mee gewonnen, maar ik ken twee mensen die zo'n beertender wonnen met die brand actie laatst.
pi_33150458
Ik weet uit ervaring dat de overgebleven prijzen dus NIET voor het personeel zijn.
De nummers zijn meestal wel opeenvolgend, maar om de prijs te krijgen moet je wel aantonen dat jij die code ook echt hebt.
pi_33150538
off-topic @ Fliepke
pi_33239096
From : <Info@Bertolli.nl>
Sent : Tuesday, December 20, 2005 9:33 AM
Subject : Bertolli 1245150.

| | | Inbox

Graag komen wij terug op uw reactie over Bertolli.

Wij hebben uw reactie inmiddels doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling
en komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,
Bertolli

Mevrouw M. van Dongen
----
Nou ben benieuwd
pi_33239646
We hadden laatst een kaartje of 50 van de edah ennuh natuurlijk wonnen wij ook niets, tis gewoon om je aan het werk te zetten voor niets..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33246471
Tja, je hebt mensen die altijd geluk hebben met zulke dingen..
Helaas is dat geluk niet voor mij weggelegd
pi_33247554
Ik had op school eens een presentatie van een bedrijf die websites en dergelijken ontwikkeld. Hun lieten onder andere zien wat ze gemaakt hadden. Op 1 ding gingen zij dieper in. Ze hadden voor een bedrijf een prijspuzzel gemaakt. Je had een groot overzicht met 200 stoelen. Daarvan kon iedere deelnemer er een aantal kiezen. Ze lieten dus ook het systeem erachter zien en hoe het beheerd word. Om dat te zien logden ze in op de site en gingen naar de beheer sectie toe. Wat bleek nou, het bedrijf had de prijs niet aan een stoel toegekend.

Sindsdien heb ik dus niet zoveel vertrouwen in online acties.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:20:32 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33247617
Ik vertrouw het niet. Bij een kitekat-actie moest ik ook naam en adres invullen en vervolgens aangeven of ze mijn gegevens mochten gebruiken voor reclame. Toen ik nee had aangevinkt bleek natuurlijk dat ik niks had gewonnen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_33656112
Reactie... dat was snel
---

Graag komen wij terug op uw reactie over de Bertolli code-actie.

De actiecodes zijn getrokken door een notaris. Er waren meer dan 2 miljoen
Bertolli producten met actiecodes, hierbij zaten 500 actiecodes met een prijs.

De prijzen die niet gevallen zijn worden bewaard en bij toekomstioge acties
gebruikt.

Wij vertrouwen hiermee uw vragen te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Bertolli

Mevrouw M. van Dongen
------

gerecycled dus. ze slaan alles op in een grote schuur. en als ze over drie jaar weer een actie beginnen. pleuren ze die prijzen erbij.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:01:59 #11
16976 Fling
Fan o' man
pi_33656268
Da's hetzelfde verhaal als met die Bentley bij de Free Record Shop, daar kon je een code voor SMSsen maar de winnende code was niet gebruikt. Iedereen bedankt voor de SMS maar niemand heeft gewonnen en we houden de Bentley, doei. Stond vanochtend in de krant.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:13:26 #12
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33658808
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef Fling het volgende:
Da's hetzelfde verhaal als met die Bentley bij de Free Record Shop, daar kon je een code voor SMSsen maar de winnende code was niet gebruikt. Iedereen bedankt voor de SMS maar niemand heeft gewonnen en we houden de Bentley, doei. Stond vanochtend in de krant.
owned
pi_33658955
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef Fling het volgende:
Da's hetzelfde verhaal als met die Bentley bij de Free Record Shop, daar kon je een code voor SMSsen maar de winnende code was niet gebruikt. Iedereen bedankt voor de SMS a 1 euro vijftig maar niemand heeft gewonnen en we houden de Bentley, doei. Stond vanochtend in de krant.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')