Ik bedoelde dat het een moslima geweest zou zijn...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Hockyquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
hahaha ja. Dan had je net als Wilders en Ali echt kunnen onderduikenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het een moslima geweest zou zijn...
Ik vond joost vandaag 1000000000x erger dan Lieske.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske zoals ik haar 't liefst zie (bek dicht).
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is zo geef ik je 100% gelijk in maar ja de grootste boosdoener is nog altijd talpa
zelf ze wouden toch zo graag op het i-net dan kan je dit verwachten, en dan
hadden ze het maar niet in beeld moeten brengen, dus vind dat die mensen dan
maar de schuld bij Talpa moeten liggen, we zijn een vrij land dus kan je dit verwachten.
Dat bedoel ik... maar dan had ik hem waarschijnlijk al in eerste instantie niet op internet gezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hahaha ja. Dan had je net als Wilders en Ali echt kunnen onderduiken![]()
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de streams een volgende keer ook gratis zijn?
quote:
Ik denk dat die kans klein is... dit is meer een lokkertje voor Versatel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat is niet goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik vond joost vandaag 1000000000x erger dan Lieske.
Joost gaat slapen en gelijk is er rust in de tent.
Versatel gaat naar Tele2.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans klein is... dit is meer een lokkertje voor Versatel.
Betwijfel het Wickedangelquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dat komt niet meer dan is afgelopen de vier maanden nog nooit gebeurt,quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed.
Wij (het volk) willen herrie kabaal intriges natgooien
en geen halfslapende watjes....![]()
Wie belt RTL Boulevard?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je had wél ff DE CAP van het jaar te pakken FB, iets om trots op te zijn....![]()
Hele volkstammen komen in beweging...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |