abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33144750
Beste medeforummers,

ik heb even jullie hulp nodig want op die van VGZ kan ik nog wel even wachten. (een mailtje wordt binnen zeven werkdagen beantwoord )

Ik ben reeds sinds september 2005 achttien jaar oud. Hierdoor kom ik in aanmerking voor de Jongeren Xtra Verzekering (JXV) van VGZ. Echter, als ik mijn huidige verzekering wil aanvullen met dit pakket krijg ik die optie niet toegereikt.

Ik kan slechts kiezen uit drie voor mij ongunstige aanvullingen waarbij bovengenoemd pakket dus niet bij zit. Mijn vraag is nu ofdat er meer mensen (18-27 jaar) hier problemen mee hebben (gehad)?
En zo ja, hoe hebben jullie dat dan opgelost?

Alvast bedankt voor de reacties!
pi_33145344
Ik ben - tot ik overging naar een particuliere verzekering- ook bij VGZ verzekerd geweest met een Jongeren Extra pakket. Het standaard antwoord is "binnen 7 dagen" maar in de praktijk was dit altijd binnen een paar uur. Ik kan me voorstellen dat het nu, met het nieuwe stelsel, iets drukker is, maar binnen 48 uur zou toch wel moeten lukken?
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:32:24 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33145697
Bel ze gewoon maandag even, luie aap, dan kun je het navragen en meteen een aanmeldformulier van die verzekering laten opsturen.

Bij mij ging het aanmelden gewoon goed toen ik het nodig had... het afmelden echter
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_33149101
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef Tja... het volgende:
Ik ben - tot ik overging naar een particuliere verzekering- ook bij VGZ verzekerd geweest met een Jongeren Extra pakket. Het standaard antwoord is "binnen 7 dagen" maar in de praktijk was dit altijd binnen een paar uur. Ik kan me voorstellen dat het nu, met het nieuwe stelsel, iets drukker is, maar binnen 48 uur zou toch wel moeten lukken?
Iets drukker? Toch wel héél erg veel drukker... binnen 48 uur ......
Blij zijn als je binnen een week antwoord hebt
pi_33154436
Op de site van het VGZ is die optie toch mogelijk en kun je toch de offerte aanvragen? VGZ vind ik overigens een prima maatschappij qua service en qua kwaliteit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 december 2005 @ 15:38:46 #6
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_33218192
Ben je inmiddels al iets wijzer?
pi_33247795
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Ben je inmiddels al iets wijzer?
Nee, helaas ben ik er nog niet wijzer op geworden. Het mailtje van VGZ laat, zoals reeds eerder aangekondigd, lang op zich wachten. Ik mag hopen dat het wachten op een gegeven moment wordt beloond.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:29 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33258934
Bellen, BELLEN!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_33338890
Zijn er hier overigens mensen die reeds (zonder problemen) gekozen hebben voor de VGZ Jongeren Xtra Verzekering? Ik begrijp nog steeds niet waarom ik niet kan kiezen voor deze aanvullende verzekering, aangezien ik al achttien ben.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:29:22 #10
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33338909
Je hebt wel een baantje? Anders mag je niet het ziekenfonds in tot 1 januari he.
pi_33344663
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Je hebt wel een baantje? Anders mag je niet het ziekenfonds in tot 1 januari he.
Ja, ik heb er zelfs meerdere.
  maandag 26 december 2005 @ 21:06:28 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33421979
Al gebeld naar VGZ? Of is het je inmiddels al gelukt?
pi_33472221
Ben je al iets wijzer????En zo nee, wat wil je dan graag weten of geregeld hebben.

De jxv kun je nl gewoon afsluiten vanaf je 18 verjaardag. Je moet dat wel zo snel mogelijk doorgeven! Wanneer je zelf geen actie onderneemt, komen ze het echt niet zomaar even langsbrengen hoor!!!

Wees dus even duidelijk, wanneer was je jarig, hoe ben je nu verzekerd en welk pakket heb je nu nog???

Enne die service bij VGZ die zit wel goed hoor!!!!! Niet zeuren dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')