Jouw moeder heet Jett, of Jetti of in het ergste geval ben je een kind van een Yeti...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef charmed-more het volgende:
[..]
zeg eens wat is de naam van m'n moeder dan he ?
waar slaat dat opquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze is een vmbo'er met kapsones. Gelukkig weet toch niemand waar ze woont![]()
not!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jouw moeder heet Jett, of Jetti of in het ergste geval ben je een kind van een Yeti...
ze chat met jongens van 12, meisjes hebben een voorsprong van 3 jaar, dus ze is 9quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben stiekem toch een beetje nieuwsgierig hoe oud je eigenlijk bent.
gelukkig , thanxquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dus voor de laatste keer: NEEEEEEEEEEEEEEE, hij kan niet zien waar je woont zolang jij verstandig met je prive-gegevens omgaat en netjes een firewall met anti-virus draait.
Complete onzin! Ben jij soms diegene die de TS bedreigd, of ben jij een van zijn handige vriendjes? Handige Harry.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:43 schreef Realzm het volgende:
Om je maar uit de klauwen van de boze fokkertjes te redden:
Tenzij hij een supernerd is kan ie helemaal geen fuck. Alleen als je je achternaam op het internet hebt dan is het vrij gemakkelijk om te gokken door gewoon via de telefoongids te zoeken. Verder kan ie je echt niet hacken of nix.
Heeft ie al gezegd dat ie je niet zou hacken als je naaktfotos zou sturen?
idd. Maar die opmerking over cu2 profiles waarin je zelf je msn adres met daarbij allerlei aanvullende info hebt gezet zou ik wel maar serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:43 schreef Realzm het volgende:
Om je maar uit de klauwen van de boze fokkertjes te redden:
Tenzij hij een supernerd is kan ie helemaal geen fuck. Alleen als je je achternaam op het internet hebt dan is het vrij gemakkelijk om te gokken door gewoon via de telefoongids te zoeken. Verder kan ie je echt niet hacken of nix.
Heeft ie al gezegd dat ie je niet zou hacken als je naaktfotos zou sturen?
Even rustig he, ik weet waar je huis woont hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef charmed-more het volgende:
[..]
waar slaat dat opach je mag denken wat je denk
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jett is de naam van je moeder als ze aan het werk is.![]()
je snapt er ook niks van die heeft mij toegevoegd ik heb die gene al lang gebloktquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:43 schreef Herald het volgende:
[..]
ze chat met jongens van 12, meisjes hebben een voorsprong van 3 jaar, dus ze is 9
maak je maar geen zorgen. ze zitten je gewoon te naaien hier. wel lollig tot op zekere hoogte, maar wel zielig zo voor een meisje vind ik hoor. foei!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef charmed-more het volgende:
what the fuck ! echt maar hoe . . . . . . . er is toch geen progamma die dat kan !
Niets mis mee. Er zijn ergere manieren om haar te misbruikenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Stelletje flauwerds, een beetje zo'n liev meisje plagen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |