Ook de waskamer en het bubbelbad nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef essie05 het volgende:
Die Roel zoekt een plekje waar hij kan slapen zeker,en geen muziek word gedraaid.Zelfs de badkamer is niet geschikt![]()
ja de stemming zit er lekker in...vind het hier gezelllligggg!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
dodenmars
kabels luidsprekers doorknippen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:28 schreef bunnyma het volgende:
Ze mogen zeker geen kussens om de luidsprekers binden?![]()
Ze haalt nu herrinneringen op van toen ze bij de marjorette vereniging zat....Probeer me haar ff voor te stellen in korte rok met marjorette stokquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef Bartoli het volgende:
totdat Hummie klaar is met luisteren van haar bejaarde MP3 liedjes
Nou, ik niet eigelijk... dan slaap ik helemaal niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze haalt nu herrinneringen op van toen ze bij de marjorette vereniging zat....Probeer me haar ff voor te stellen in korte rok met marjorette stok![]()
Hij heeft het blije nieuws nog niet gehoord he....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: En Sylvi Meis is ongesteld
En dat word ze voorlopig niet omdat ze zwanger schijnt te zijn maar dat weten zij natuurlijk niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: En Sylvi Meis is ongesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |