Ze zijn minder dan een jaar oud. Ik heb even op de Creative site gekeken en daar staat dat je 2 jaar garantie hebt, dat betekent dat je nog iets meer dan een jaar garantie hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoe oud zijn ze? Zit er nog garantie op? Stuur je eventueel ook op?
Ik vind die 15 incl. te weinig, omdat ik er dan maar 9,50 aan over houd. Voor 17,50 excl. mag je um hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:20 schreef WalkingDisaster het volgende:
15 incl gebode
Ik gok dat 't setje wel zwaarder is dan 5 kg dan wordt 't al 7.25 voor 't verzenden. Boven de 10 kg kan ook maar zo en dan is 't al 11 euro.quote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef RickWagter het volgende:
[..]
Ik vind die 15 incl. te weinig, omdat ik er dan maar 9,50 aan over houd. Voor 17,50 excl. mag je um hebben
Dan moet ik wel heel erg dicht in de buurt zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef RickWagter het volgende:
Hmm, bied 17,50 en je mag um komen ophalen wanneer je wilIk lees morge je reply wel
Waar woon je dan?quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef Shagya het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel erg dicht in de buurt zijn.![]()
ligt eraan wat je ervoor wil gevenquote:Op zondag 18 december 2005 19:58 schreef pandabeer het volgende:
Heb je de bon nog?
Ik vin ut goed. Kom hier maar heen, dan laat ik je ze horen en kan je besluiten ze wel of niet te kopenquote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef kikoooooo het volgende:
15 eu geboden
in Leidschenveen en als je dat niet kent, het hoort bij Den Haagquote:
En quote jij het effe.quote:Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Anders gooi jij even je adres open en bloot op een forum neer incl. telefoonnummer. Slim![]()
Hij kan het toch editten, idioot.quote:Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Dat boeit, et staat er nou toch al![]()
Ja, idioot en dan haal ik mijn quote ook weg he, ben je nou zo simpel. Maar om jou gerust te stellen zal ik em nu alvast weghalen ben jij ook weer blijquote:Op maandag 19 december 2005 12:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij kan het toch editten, idioot.
Jouw quote kan hij weinig aan veranderen...
dat kan je in minder dan een minuut ff opzoeken op google oid. de speakers zijn nu al verkocht dus het topic kan dicht.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
wat is het piekvermogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |