Owww lekkerrrrrquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding]
Voor Foreverblue, met liefde gemaakt![]()
[afbeelding]
Voor White_Pearl, met olijfolie gemaakt![]()
En voor * I_doubt
een superburger! met
[afbeelding]
Nee, ik denk het ook niet F4iTH, maar toch denk ik dat ze het gaan halenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef F4iTH het volgende:
Wordt denk ik geen makkie die magische grens passeren.
Maar hey...we blijven er gewoon voor gaan!
Dat deden ze bij die vorige fietsopdracht ook al..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef I_doubt het volgende:
Zagen jullie dat!
Slim van die Lieske. Dat even versnellen voor het wisselen.
Dat had ik niet verwacht van zo'n 1 dimensionaal karakter
Ik had er nog een, speciaal voor de kraaiende haanquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef kukeleku het volgende:
Krijg opeens erg veel trek in een hamburger
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik had er nog een, speciaal voor de kraaiende haan![]()
[afbeelding]
Ik ben nog niet zo lang bij dit BB-gebeuren betrokken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat deden ze bij die vorige fietsopdracht ook al..
Wordt zwaar, maar ik denk het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef melke het volgende:
Gaan ze de opdacht halen!?
Nog wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef melke het volgende:
Gaan ze de opdacht halen!?
Nee daar kon je wel eens gelijk aan hebben, maar heb het idee dat die meiden hun er dan wel door slepen, Ing had er soieso al niet veel zin aan dus het valt idd te betwijfelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef melke het volgende:
Lieske en Ingrid kunnen het fysiek wel aan. Roel en Joost, geen idee, denk het eerlijk gezegd niet
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:45 schreef pullup het volgende:
Ik heb net even naar de internetuitzending gekeken
Een grappig detail dat me opviel was dat Linda uitgebreid aan de knie en bovenbeen van Rikkert aan het wrijven was gedurende langere periode.
Zou dit wat zijn geworden tussen die twee onderhand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |