Dat is staatsgeheim.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:
stond je net achter me in de supermarkt toevallig?
Jij begrijpt het, amice!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef thefunny het volgende:
Merci, klinkt een beetje zoals: "Ik heb een hoge functie, ben slimmer dan jij en ik spreek frans."
Hoe voorspelbaar die reactie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Merci dat jij er bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yup.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:14 schreef Vipers het volgende:
En voel je je beter nu het eruit is..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is wel lekker op zich, behalve de marsepein.
Okay, ik heb een idee. We kopen allebei een doos Merci en dan stuur ik de marsepein naar jou en jij alle andere naar mij. Deal?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef rena het volgende:
[..]
De marsepein is juist het lekkerst, daar pleeg ik een moord voor![]()
![]()
Maar da's wél fijn!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Of een stokbroodje met paturain.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Of een stokbroodje met paturain.
Wahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Nu heb ik daar gelijk trek in, lul!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
No mercy voor die merci galbakken!
You're welcome!quote:
Merci klinkt een beetje gay eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Wriker het volgende:
Ik zeg ook vaak merci. Klinkt een stuk beter dan dankjewel.![]()
Ik vind het een beetje frans klinken eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Merci klinkt een beetje gay eigenlijk.
Hiphop is gay, merci is tof!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als je homofoob bent wel ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat is een geweldig liedjequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Caramels, bonbons et chocolats
Si tu n'existais pas déjà je t'inventerais.
Merci, pas pour moi
Mais tu peux bien les offrir à une autre
qui aime les étoiles sur les dunes
Moi, les mots tendres enrobés de douceur
se posent sur ma bouche mais jamais sur mon c½ur
Encore un mot juste une parole
Parole, parole, parole
Ecoute-moi.
Parole, parole, parole
Je t'en prie.
Parole, parole, parole
Je te jure.
Parole, parole, parole, parole, parole
encore des paroles que tu sèmes au vent
Que tu es belle !
Parole, parole, parole
Que tu est belle !
Parole, parole, parole
Que tu es belle !
Parole, parole, parole
Que tu es belle !
Parole, parole, parole, parole, parole
encore des paroles que tu sèmes au vent
Zo mooi kan merci zijn.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef remlof het volgende:
ik flap mhet er ook wel eens uit![]()
maar nog vaker betrap ik mezelf op cheers!
Ik zeg altijd "kinderkens".quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef NoBody122 het volgende:
Net ziets als die zogenaamd "hippe" ouders die "kids" zeggen ipv gewoon oud-Hollandsch "kinderen"
Je werkt toch niet bij de C1000 bij de Brusselse Poort?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:51 schreef Maikuuul het volgende:
Yeah dat zeggen best vel mensen hoor in de C1000 tegen mij, merci he jong.
Ik zeg meestal : Yo of oke
Ga dan terug naar Oud-Oud-Hollandsche tijden: "koters".quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef NoBody122 het volgende:
Net ziets als die zogenaamd "hippe" ouders die "kids" zeggen ipv gewoon oud-Hollandsch "kinderen"
quote:
@ beide quotes: zolang het maar geen "kids" isquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga dan terug naar Oud-Oud-Hollandsche tijden: "koters".
Ik zeg altijd: abortus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef NoBody122 het volgende:
Geen merci hiervoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:34 schreef DjDev het volgende:
Ze motten allemaal dood 14.gif
Die bovenbuurjongen bij mij in de flat zegt dat altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
Van een Fransman kan ik het snappen, maar ik gruwel er van als een Nederlander 'merci' zegt. Ik heb er tot nu toe altijd m'n mond over gehouden, maar ik vind het zo'n verschrikkelijk woord!Het klinkt zo.... ik kan het niet onder worden brengen, maar ik krijg er de kriebels van.
[afbeelding]
Zo... dat lucht op.
*points a shotgun at you!quote:
en dan erachteraan bij de engelsen 'from me to you'quote:Op zondag 18 december 2005 21:28 schreef rucksichlos het volgende:
merci beaucoup
Waaronder ikquote:Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef Zjwegel het volgende:
kom jij maar nooit naar maastricht, want daar zegt 30-40% van de inwoners het.
slecht geïntegreerde nep-Nederlanders daar dusquote:Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef Zjwegel het volgende:
kom jij maar nooit naar maastricht, want daar zegt 30-40% van de inwoners het.
Dankbaar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
Het klinkt zo.... ik kan het niet onder worden brengen
jongen, júíst die met marsepeinquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is wel lekker op zich, behalve de marsepein.
Idd, behalve die moord dan, zó lekker is het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef rena het volgende:
[..]
De marsepein is juist het lekkerst, daar pleeg ik een moord voor![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
In de supermarkt word het stééds vaker gezegt.
Tof dat je gelijk een oordeel over mij hebt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nederlanders die merci zeggen, staat gewoon niet.
Het zijn boerenpummels in pakkies en als die (deftig) merci (proberen te)zeggen..
Need I say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 't ook irritant. 'Merci' staat trouwens wel gewoon in Van Dale. Misschien dat je je dan wat beter voelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
Van een Fransman kan ik het snappen, maar ik gruwel er van als een Nederlander 'merci' zegt. Ik heb er tot nu toe altijd m'n mond over gehouden, maar ik vind het zo'n verschrikkelijk woord!Het klinkt zo.... ik kan het niet onder worden brengen, maar ik krijg er de kriebels van.
[afbeelding]
Zo... dat lucht op.
Irritant is ook Frans.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind 't ook irritant. 'Merci' staat trouwens wel gewoon in Van Dale. Misschien dat je je dan wat beter voelt.
wat is er mis met * Mercy_symbol ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Zo... dat lucht op.
ik zeg altijd "Graag gedaan!"quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaha![]()
daar zeg ik 't ook vaak als ik het wisselgeld krijg ofzo![]()
Mercy is Engels en iets heel anders, maar wel iets waar je dankbaar voor moet zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met * Mercy_symbol ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |