grappig welk programma gebruik jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Kijk, Regenworm... ik kan het ook
[afbeelding]
Paint Shop Pro X... geweldig programma.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
grappig welk programma gebruik jij
Is ook zo in dit landje wordt altijd van een mug een olifant gemaakt,quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, iedereen is het zo weer vergeten.
En dan slaan we hem platquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is ook zo in dit landje wordt altijd van een mug een olifant gemaakt,
maar voor je het weet is de olifant weer een mug![]()
Had je Nathalie gewild dan... die al fietsend, constant in de spiegels zit te kijken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
Mijn god Lieske in paniek "Ik ga nu bijna huilen hoor"...
Erg jammer dat ze er nog in zit
gebruik ik ook heb jjj enig idee hoe je een zwarte rand op een caps krijgtquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Paint Shop Pro X... geweldig programma.
wel nee ik zou het lieske bash gaan missen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier de engelse versie... en daar is het:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
gebruik ik ook heb jjj enig idee hoe je een zwarte rand op een caps krijgt
Ja om Nathalie kon ik wel lachen, Lieske wekt echt alleen maar irritaties bij mij op, wat een trutjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had je Nathalie gewild dan... die al fietsend, constant in de spiegels zit te kijken?
Ach ja de meningen verschillen, en laat dat vooal zo blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja om Nathalie kon ik wel lachen, Lieske wekt echt alleen maar irritaties bij mij op, wat een trutje
Lekker... wil je er ook 1 voor mij maken dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat ik even boodschappen ga doen:
een paar burgertjes, wat uitjes, ketchup een cola![]()
Ik lust er ook wel éénquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat ik even boodschappen ga doen:
een paar burgertjes, wat uitjes, ketchup een cola![]()
Dat is dan 2. 3quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker... wil je er ook 1 voor mij maken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |