quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:30 schreef lammegiraf het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik keer op keer de grens overging.
Nee hoor, nooit gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
alleen roken moslims hashj alsof het zuurstof is..
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:
Ja klopt, ik zat met de uitzondering in de klas, die jongen rookte hasj alsof het zuurstof was. De regel is uiteraard dat het overgrote deel van de Moslims geen hasj roken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd..
Je bent hier al zo lang op Fok en nog steeds lees je geen PI's?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zat met de uitzondering in de klas, die jongen rookte hasj alsof het zuurstof was. De regel is uiteraard dat het overgrote deel van de Moslims geen hasj roken.us je hebt gelijk dat je mij gelijk geeft.
²
Wat zijn PI's???quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent hier al zo lang op Fok en nog steeds lees je geen PI's?
Je reageerde zonder naar de PI te kijken, je weet heus wel wat PI's zijn.quote:
Weet jij wat PI's zijn? Er is hier iemand die mij wijsmaakt dat ik het wel weet, ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Meiden van 14 die dronken zijn.
En dan zijn er nog onnozelen hier die het geen sletjes durven noemen als het verkeerd afloopt.
Oke, voor het geval dat het zou betekenen dat ik zou happen, boeindquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet jij wat PI's zijn? Er is hier iemand die mij wijsmaakt dat ik het wel weet, ik weet het echt niet.²
Oh oké. Ja ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oke, voor het geval dat het zou betekenen dat ik zou happen, boeind
Maar ik had dus een http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/12.gif als posticon, zo kan je dus aanduiden dat je het niet helemaal meent.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh oké. Ja ik zie het nu pas.
Ik wist echt niet wat je bedoelde. Maar ik kijk er inderdaad altijd overheen, ik ben meer het type van de inhoud.²
Niet zo naief, geestveruimde middelen (bij eenmalig of heel af en toe gebruik) kunnen je een boel nieuwe inzichten geven die je anders nooit zult verkrijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.²
Ik krijg onder invloed anders ook heel wat goede inzichten die nog kloppen ook als ik weer nuchter ben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet zo naief, geestveruimde middelen (bij eenmalig of heel af en toe gebruik) kunnen je een boel nieuwe inzichten geven die je anders nooit zult verkrijgen.
Overigens niet bedoeld voor minderjarigen.
Ik weet niet of je dat zo mag schrijven hier, ik had/heb hetr ook politiek correcter geformuleerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............
Inderdaad Banshee doe ons een lol neem eens een shotje van het een of ander....quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet zo naief, geestveruimde middelen (bij eenmalig of heel af en toe gebruik) kunnen je een boel nieuwe inzichten geven die je anders nooit zult verkrijgen.
Overigens niet bedoeld voor minderjarigen.
Ik pleit voor Verbod voor MOSLIMS en ISLAMIETEN.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef Meki het volgende:
Alleen doordat gebeuren veel ongelukken
Ik pleit voor Verbod voor BIER EN ALCOHOL
Zijn we meteen van het probleem van de drugskoeriers af.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pleit voor Verbod voor MOSLIMS en ISLAMIETEN.
Die veroorzaken veel ongelukken...![]()
Omdat Israeliers en Palestijnen al jaren elkaar het leven zuur maken, pleit ik voor een verbod op besnijdenissen. Blijkbaar zit tolerantie in de voorhuid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pleit voor Verbod voor MOSLIMS en ISLAMIETEN.
Die veroorzaken veel ongelukken...![]()
Op je 14e hoor je sowieso niet dronken te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef maniack28 het volgende:
Ze moeten eens onderzoek doen naar het opleidingsniveau van deze vroege drinkertjesIk denk dat het niveau best laag ligt, want ik was ook wel dronken op mn 14e, maar niet meer dan 4x per jaar
en geen 1x per week
Tsja... ik kreeg in die tijd nog gewoon een literfles passoa meequote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Hymn het volgende:
[..]
Op je 14e hoor je sowieso niet dronken te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |