Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef desiredbard het volgende:
Ik zei dat gisterren nogmaar zonder dollen ik ben geen 14 meer, en ik ben niet zo straalbezopen als sommige koters die ik zie rondstuiteren. Dat is gewoon ene gebrek aan controle/opvoeding
Nee jouw hersenen zijn door iets anders aangetastquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.²
Ik vertel ze er wel over en ze mogen af en toe thuis best iets alcoholisch drinken maar verder ook niet. Tis ontiegelijk slecht voor je lichaam als je nog in de groei bent.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, zodat ze absoluut niet weten wat alcohol is als ze eens uitgaan of een biertje aangeboden krijgen op een verjaardag?
Nee mijn hersenen zijn helemaal aangetast hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.²
goede argumentatie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef Meki het volgende:
Alleen doordat gebeuren veel ongelukken
Ik pleit voor Verbod voor BIER EN ALCOHOL
Ja, en een verbod op FOK! want sporten is veel gezonder!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef SpuitSnuit het volgende:
goede argumentatie.
dan ook een verbod op de islam, daardoor heb je ook veel moorden en mensenrechtenschendingen!
verkeerde vriendengroep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Italo het volgende:
[..]
Ja, en een verbod op FOK! want sporten is veel gezonder!
Maar ontopic, sancties voor de verkoop aan minderjarigen (en ook sancties voor ouders/broers/zussen/vrienden die minderjarigen zat laten worden!)
En waarom waren de meisjes toen ik 14 was nooit zat![]()
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............
alleen roken moslims hashj alsof het zuurstof is..quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ben moslim, ik rook geen hasjquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
alleen roken moslims hashj alsof het zuurstof is..
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ben moslim, ik rook geen hasj
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............
Ja en ik op moskeen, immers er worden terroristen geworven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef Meki het volgende:
Alleen doordat gebeuren veel ongelukken
Ik pleit voor Verbod voor BIER EN ALCOHOL
Dan spartelen ze niet tegen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik hou eigenlijk wel van een dronken sletje..
Nee, minder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan spartelen ze niet tegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |