abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33126720
quote:
Meisjes van 14 vaker dronken dan jongens

Van een onzer verslaggeefsters

AMSTERDAM, vrijdag
Meiden van veertien zijn vaker dronken dan jongens van die leeftijd. Een op de vijf zegt minstens een keer per maand dronken te zijn tegen een op de zes jongens.
In een dronken bui gaan de jonge meiden heel snel over hun grenzen, concludeert het nationaal gezondheidsinstituut (NIGZ). „Ze gaan verder met seks dan ze aanvankelijk wilden, waardoor ze achteraf spijt en schaamte voelen. Bovendien vrijen ze met hun dronken hoofd vaak niet veilig”, vertelt de woordvoerder.
Om deze problematiek aan te pakken, begint het instituut met een nieuwe confronterende overheidscampagne: Drank. De kater komt later. Op een van de posters is een totaal uitgetelde jonge vrouw in ondergoed te zien, die voor geld uit de kleren is gegaan.
De campagne wordt vooral gedragen door andere jongeren, die hun leeftijdsgenoten op hun gedrag aanspreken. Dat doen ze onder meer door festivals, campings en stranden, dansfeesten en discotheken te bezoeken. Op deze manier werden dit jaar al 40.000 jongeren bereikt.

WTF
Kindertjes van 14 jaar dronken, ik dacht dat de leeftijdsgrens voor alcoholverkoop nog steeds op 16 lag in Nederland.
Natuurlijk is het zo lastig niet om aan drank te komen als je wilt maar is het geen tijd om horeca ondernemingen eens aan te gaan pakken op drankverkoop aan minderjarigen?
Zonder ID kaart geen alcohol verstrekken, doe je dat toch, 1) boete 2) boete 3)vergunning kwijt
Zelfde geld voor winkeliers.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33126797
Welke ouder merkt niet op dat z'n dochter iedere week laveloos is.

[ Bericht 22% gewijzigd door sol1tair op 16-12-2005 10:36:46 ]
pi_33127208
Zonder ID-kaart moet je ze eigenlijk nog niet eens binnenlaten in een discotheek. Maar volgens mij is het overal wel bekend waar het kleine grut rondloopt. Je kan niet alles gaan controleren...
pi_33127856
Alleen doordat gebeuren veel ongelukken

Ik pleit voor Verbod voor BIER EN ALCOHOL
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33127906
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef Meki het volgende:

Dat is wel erg overdreven he, een biertje is wel lekker zo op ze tijd
really..
pi_33127916
quote:

verbod in zijn algemeenheid? Wat is overigens het verschil tussen Bier en Alcohol?
it's better to burn out than to fade away...
pi_33127982
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef lammegiraf het volgende:
verbod in zijn algemeenheid? Wat is overigens het verschil tussen Bier en Alcohol?
Er zijn ook nog anderen dranken die alcohol bevatten, die mogen ook gelijk verboden worden stelt hij.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 11:18:05 #8
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33128116
quote:

Dat er mensne zijn die niet met alcohol om kunnen gaan betekend niet dat het een verbod moet zijn voor iedereen. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_33128221
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[afbeelding]

WTF
Kindertjes van 14 jaar dronken, ik dacht dat de leeftijdsgrens voor alcoholverkoop nog steeds op 16 lag in Nederland.
volgens mij heb jij geen kinderen van 14..

want zo gek is dit niet hoor.. ze worden steeds eerder "volwassen" en gaan dingen proberen.. dus daar hoort dronken zijn ook bij.. leeftijd grens van 16 help echt geen donder.. zo'n leeftijd grens zorgt d'r alleen voor dat de winkeliers geen schuld hebben. een jongen of meisje van 14 laat zijn of haar drank wel kopen door iemand van 16 of neemt het stiekem van huis mee!
Dit keer zonder signature
pi_33128227
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef sol1tair het volgende:
Dat is ook mijn eerste gedachte idd.
Maja, bij de cafébrand in Volendam waren ook 13-jarigen aanwezig. Vraag me dan ook af hoe die ouders hun eigen (gebrek aan) opvoeding bezien...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33128261
Het zijn altijd dezelfde sneue types die zich dronken drinken.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:25:46 #12
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33128354
Komen elke vrijdag bij mij in de winkel 3 14-15 jarige tieners (2 meisjes, 1 jongen) die alcohol willen kopen, dit wordt keer op keer geweigerd en ze worden de winkel uitgezet.

Vervolgens vragen ze aan een volwassen klant of ze voor hun een fles bacardi breezer willen meeneemen

Is het onze verantwoording niet meer. laat ze zichzelf maar klemzuipen
pi_33128526
Toen ik nog jonger was probeerde ik ook gewoon altijd na discotheken te gaan waarvoor ik nog niet oud genoeg was. Ik denk dat iedereen dat wel wil..
en zodra je binnen bent dan krijg je zoveel alcohol je wil
pi_33128544
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef sol1tair het volgende:
Welke ouder geeft er nog om?
Elke week laveloos is misschien wel een beetje overdreven, maar als ze een keer in de maand zat zijn zullen de meeste wel denken "ach, laat ze ook eens een pleziertje hebben."

Maar er mag idd wel wat strenger gecontroleerd worden op leeftijd bij discotheken ed.
Kom er veel te vaak tegen waarvan ik weet dat ze nog maar een jaar of 14 zijn (hoewel sommige meiden met wat makeup best voor 16 kunnen doorgaan )

Aan de andere kant, ik ben ook begonnen met uitgaan toen ik 14 was,
en voelde me ook dik genaaid als er wel een keer gecontroleerd werdt.
Helemaal aan banden leggen lijkt me ook niks, want uitgaan is gewoon leuk,
en anders gaan ze alleen maar thuis zuipen.
Was er maar een manier te bedenken waardoor ze bijvoorbeeld maar 2 of 3 drankjes per weekend kregen...
pi_33128580
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef RogerR het volgende:

[..]

Elke week laveloos is misschien wel een beetje overdreven, maar als ze een keer in de maand zat zijn zullen de meeste wel denken "ach, laat ze ook eens een pleziertje hebben."
Dan ben je een alcoholist.
pi_33128635
Ik ben op m'n 14e ook wel eens dronken geweest hoor.
pi_33128675
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef Roellio het volgende:
Ja wie niet?

Dit hele land zit vol met dronken, onverantwoordelijke Tokkie's.
pi_33128679
Maar meisjes van 14 neuken is dan vast weer wel not-done...
maar het is eigen schuld want ze doen zich voor als 16
pi_33128822
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

volgens mij heb jij geen kinderen van 14..

want zo gek is dit niet hoor.. ze worden steeds eerder "volwassen" en gaan dingen proberen.. dus daar hoort dronken zijn ook bij.. leeftijd grens van 16 help echt geen donder.. zo'n leeftijd grens zorgt d'r alleen voor dat de winkeliers geen schuld hebben. een jongen of meisje van 14 laat zijn of haar drank wel kopen door iemand van 16 of neemt het stiekem van huis mee!
Dronken zijn is geen volwassen gedrag
Bovendien het verstrekken van alcohol aan minderjarigen is ook strafbaar en zoals eerder gezegd de ouders hebben hier ook mee te maken, tollereer jij dat je 14 jarige regelmatig dronken thuiskomt.....

Wat bovendien zorgwekkend is is dat dit de onderzochte leeftijdsgroep is hoe zit dat met 12 jarigen?
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 11:45:36 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33128930
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:37 schreef T1andonly het volgende:
Maar meisjes van 14 neuken is dan vast weer wel not-done...
maar het is eigen schuld want ze doen zich voor als 16
Idd, gewoon neuken die hap. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_33129353
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef Roellio het volgende:
Wel eens.. of regelmatig
Ik kreeg van mijn ouders bier en wijn (een beetje) vanaf dat ik oud genoeg was om er intresse in te hebben.
Ik heb nooit dat taboe gevoel met alcohol gehad, als ik wilde mogt ik een glas dus helemaal drang om mezelf te bezatten,
Ik kan me ook jog heel goed de eertse keer herrineren dat ik dronken binnenkroop ik moet een jaar of 15 geweest zijn, dat werd toch wel afgestraft, door mijn ouders.

Als kinderen zo graag volwassen willen zijn hoort daar ook verantwoordelijkheid bij.
Dronken zijn is niet zo erg maar regelmatig??
pi_33131644
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef RogerR het volgende:

[..]

Als ik op m'n 14e iedere maand een keer laveloos was geweest had m'n vader m'n beentjes gebroken denk ik. Bij de ouders die ik ken zie ik het ook niet zo snel gebeuren dat ze dat zullen accepteren van hun kinderen.
pi_33131733
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Malt bier.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:18:53 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33131839
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef desiredbard het volgende:

Ik kan me ook jog heel goed de eertse keer herrineren dat ik dronken binnenkroop ik moet een jaar of 15 geweest zijn, dat werd toch wel afgestraft, door mijn ouders.
Bij mij werd dat de dag erna wel afdoende door mijn lichaam zelf afgestraft.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_33131972
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Bij mij werd dat de dag erna wel afdoende door mijn lichaam zelf afgestraft.
Ja maar dat heb ik nog steeds
We hebben allemaal vast al meerder keren "Dat doe ik nooit meer" gezegd
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:25:25 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33132027
Ach, ik zeg het niet eens meer, want het gebeurt toch wel weer eens. En verder sta ik niet zo te kijken van het bericht. Maar ja, ik woon in de kop van Noord-Holland en hier loopt al dat grut met elke kermis in elk dorp straalbezopen te zijn. Niets nieuws.
pi_33132347
Ik zei dat gisterren nog maar zonder dollen ik ben geen 14 meer, en ik ben niet zo straalbezopen als sommige koters die ik zie rondstuiteren. Dat is gewoon ene gebrek aan controle/opvoeding
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:40:27 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33132456
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef desiredbard het volgende:
Ik zei dat gisterren nog maar zonder dollen ik ben geen 14 meer, en ik ben niet zo straalbezopen als sommige koters die ik zie rondstuiteren. Dat is gewoon ene gebrek aan controle/opvoeding
Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:41:58 #29
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33132498
Onder de 16 krijgen mijn kinderen later echt geen alcohol :|

Ze drinken maar Cola e.d.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:48:08 #30
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33132686
Handig, zodat ze absoluut niet weten wat alcohol is als ze eens uitgaan of een biertje aangeboden krijgen op een verjaardag?
pi_33132853
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil mezelf geen veer geven of achterlijk arrogant overkomen, maar ik heb nooit ook maar één druppel alcohol naar binnen gewerkt, ik weet zeker dat dat er voor gezorgd heeft dat ik alles zo helder zie en heel simpel zaken kan relativeren, mijn hersens zijn nog 100%, niet aangetast door welk middel dan ook.

²
Nee jouw hersenen zijn door iets anders aangetast
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:55:50 #32
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33132889
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, zodat ze absoluut niet weten wat alcohol is als ze eens uitgaan of een biertje aangeboden krijgen op een verjaardag?
Ik vertel ze er wel over en ze mogen af en toe thuis best iets alcoholisch drinken maar verder ook niet. Tis ontiegelijk slecht voor je lichaam als je nog in de groei bent.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 14:02:16 #33
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33133056
quote:

[..]

²
Nee mijn hersenen zijn helemaal aangetast hoor. . Je kan heel goed relativeren maar de gevolgen van alcohol kan je nog niet echt goe relativeren he, misschien moet dat wat helderder worden?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 december 2005 @ 14:43:14 #34
18921 freud
Who's John Galt?
pi_33134440
Tja, kinderen krijgen het goeie voorbeeld van de ouders in veel gevallen. Ik zie in de buurt waar ik woon genoeg kids van 14-15 met een biertje in hun hand die ze in het jeugdcentrum hebben gekregen. En wie staan er daar achter de bar? Juist, de ouders. Maar goed, het is hetzelfde als roken imo, een kwestie van opvoeden.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_33137785
sja...ik ben dan geen meisje maar toen ik 14 was was ik toch ook wel maandelijks zo lam als een cent. Erop terugkijkend vind ik het vrij jong inderdaad maar was gewoon heel normaal in mijn omgeving. Nu een dikke 10 jaar later kan ik zeggen dat ik er niks aan over heb gehouden. Sterker nog...i still love to drink!

Een kater zette je wel ff op je plek....was je wel een tijdje genezen en leerde je de grenzen kennen. Kan me niet herinneren dat ik keer op keer de grens overging.
it's better to burn out than to fade away...
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:56:17 #36
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33141489
quote:

goede argumentatie.

dan ook een verbod op de islam, daardoor heb je ook veel moorden en mensenrechtenschendingen!

onlangs kwam ik op een feestje het zusje van de vriendin van mijn vriend tegen.
ging uit en dus voor de gein geeft mijn vriend mijn condoom aan haar.

later bleek ze dat ding dus opgeblaast te hebben. ze neukt wel in dronken toestand alles wat los en vast zit zonder condoom

toen ik haar op de gevaren daarvan wees snapte ze niet eens hoe dom ze bezig was
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33141573
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef SpuitSnuit het volgende:
goede argumentatie.
dan ook een verbod op de islam, daardoor heb je ook veel moorden en mensenrechtenschendingen!
Ja, en een verbod op FOK! want sporten is veel gezonder!

Maar ontopic, sancties voor de verkoop aan minderjarigen (en ook sancties voor ouders/broers/zussen/vrienden die minderjarigen zat laten worden!)

En waarom waren de meisjes toen ik 14 was nooit zat
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:13:41 #38
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33141971
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Italo het volgende:

[..]

Ja, en een verbod op FOK! want sporten is veel gezonder!

Maar ontopic, sancties voor de verkoop aan minderjarigen (en ook sancties voor ouders/broers/zussen/vrienden die minderjarigen zat laten worden!)

En waarom waren de meisjes toen ik 14 was nooit zat
verkeerde vriendengroep.

met hemeltvaart waren we wel eens kats dronken, maar dat was incidenteel.
tja, dan scoren is makkelijk. ik was ook verliefd op een meisje waar ik ook heel goed mee kon opschieten. ze wou zoenen maar ik vond het hele idee om het meisje te nemen die dronken was niet echt een leuke herrinnerijng aan mijn eerste grote liefde

(zou nu wel beter weten )
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33141975
quote:

[..]

²
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............
pi_33160620
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, niet door de alcohol maar wel door geloofswaanzin, dat is veel erger..............
pi_33161014
quote:

[..]

²
alleen roken moslims hashj alsof het zuurstof is..
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:44:20 #42
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_33161065
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik ben moslim, ik rook geen hasj
pi_33161099
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik ben moslim, ik rook geen hasj
Fijn voor je.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:52:16 #44
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_33162652
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Fijn voor je.
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 15:56:16 #45
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33162763
quote:

[..]

.
pi_33163072
quote:

Ja en ik op moskeen, immers er worden terroristen geworven.
Kom op zeg, elk verschijnsel heeft ze uitwassen, je kan niet zomaar alles verbieden omdat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan. Bovendien is dronken worden in je jeugd gewoon iets wat bij je opvoeding hoort. Allemaal commotie om niks.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:06:55 #47
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_33164444
Ik begin een beetje te begrijpen waarom "wij mannen" vrouwen zolang min of meer onderdrukt hebben. Zodra ze eigen verantwoording krijgen gaan ze zuipen, raken gestressed, baren minder kinderen en worden ze labiel. For man kindssake: laten we die emancipatie heel snel weer terug draaien voor dat we collectief uitsterven!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 17:09:48 #48
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33164515
Ik hou eigenlijk wel van een dronken sletje. .
pi_33164560
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik hou eigenlijk wel van een dronken sletje. .
Dan spartelen ze niet tegen?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 17:23:47 #50
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33164850
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dan spartelen ze niet tegen?
Nee, minder.
pi_33166067
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:30 schreef lammegiraf het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik keer op keer de grens overging.
To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:52:14 #52
13462 BansheeBoy
pi_33167201
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nee hoor, nooit gedaan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 18:54:02 #53
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167237
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, nooit gedaan.

²
De uitzondering die de regel bevestigd. .
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:56:22 #54
13462 BansheeBoy
pi_33167290
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigd. .
Ja klopt, ik zat met de uitzondering in de klas, die jongen rookte hasj alsof het zuurstof was. De regel is uiteraard dat het overgrote deel van de Moslims geen hasj roken. us je hebt gelijk dat je mij gelijk geeft.

²
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 18:57:14 #55
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167310
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zat met de uitzondering in de klas, die jongen rookte hasj alsof het zuurstof was. De regel is uiteraard dat het overgrote deel van de Moslims geen hasj roken. us je hebt gelijk dat je mij gelijk geeft.

²
Je bent hier al zo lang op Fok en nog steeds lees je geen PI's?
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 18:57:34 #56
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167324
Niks mis met marokkaanse hash trouwens. .
pi_33167429
Meiden van 14 die dronken zijn.
En dan zijn er nog onnozelen hier die het geen sletjes durven noemen als het verkeerd afloopt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:02:22 #58
13462 BansheeBoy
pi_33167449
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Je bent hier al zo lang op Fok en nog steeds lees je geen PI's?
Wat zijn PI's???

²
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 19:04:44 #59
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167501
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zijn PI's???

²
Je reageerde zonder naar de PI te kijken, je weet heus wel wat PI's zijn.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:06:36 #60
13462 BansheeBoy
pi_33167568
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
En dan zijn er nog onnozelen hier die het geen sletjes durven noemen als het verkeerd afloopt.
Weet jij wat PI's zijn? Er is hier iemand die mij wijsmaakt dat ik het wel weet, ik weet het echt niet.

²
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 19:07:51 #61
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167602
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet jij wat PI's zijn? Er is hier iemand die mij wijsmaakt dat ik het wel weet, ik weet het echt niet.

²
Oke, voor het geval dat het zou betekenen dat ik zou happen, boeind

Dat zijn dus die soort van smileys die boven je post staan, posticons.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:10:08 #62
13462 BansheeBoy
pi_33167645
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Oke, voor het geval dat het zou betekenen dat ik zou happen, boeind
Oh oké. Ja ik zie het nu pas.

Ik wist echt niet wat je bedoelde. Maar ik kijk er inderdaad altijd overheen, ik ben meer het type van de inhoud.

²
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 19:13:20 #63
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33167708
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh oké. Ja ik zie het nu pas.

Ik wist echt niet wat je bedoelde. Maar ik kijk er inderdaad altijd overheen, ik ben meer het type van de inhoud.

²
Maar ik had dus een http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/12.gif als posticon, zo kan je dus aanduiden dat je het niet helemaal meent.

Als ik zou zeggen tegen iemand die ik ik een kutuser vind 'Je bent geweldig!' zou ik er een kunnen gebruiken als pi, of een . Ze hebben dus veel te maken met de inhoud, mits goed gebruikt.
pi_33167730
quote:

[..]

²
Niet zo naief, geestveruimde middelen (bij eenmalig of heel af en toe gebruik) kunnen je een boel nieuwe inzichten geven die je anders nooit zult verkrijgen.

Overigens niet bedoeld voor minderjarigen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2005 @ 19:48:10 #65
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33168740
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Niet zo naief, geestveruimde middelen (bij eenmalig of heel af en toe gebruik) kunnen je een boel nieuwe inzichten geven die je anders nooit zult verkrijgen.

Ik krijg onder invloed anders ook heel wat goede inzichten die nog kloppen ook als ik weer nuchter ben.
pi_33211818
quote:

[..]

Ik weet niet of je dat zo mag schrijven hier, ik had/heb hetr ook politiek correcter geformuleerd.
Lionsgouy en Bansheeboy hebben samen het I van een achterlijke garnaal
pi_33211908
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Inderdaad Banshee doe ons een lol neem eens een shotje van het een of ander....
.... samen met Lionsguy Jullie zijn wel aan wat geestverruiming toe.

Paar LSD Pilletjes ...snuifje charlie .... fles olie...zou me bij jullie homofobe geloofswaanzinnigen niet verbazen dat onder de invloed van wat geestverruimende middellen er wat meer verruimd wordt dan alleen je geest.

[ Bericht 0% gewijzigd door desiredbard op 19-12-2005 10:16:05 ]
  maandag 19 december 2005 @ 10:12:35 #68
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_33212073
Dit is geen nieuws, loop een discotheek in en je ziet 't zelf ook. .

Lekker belangrijk .
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:40:28 #69
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33258068
Ze moeten eens onderzoek doen naar het opleidingsniveau van deze vroege drinkertjes Ik denk dat het niveau best laag ligt, want ik was ook wel dronken op mn 14e, maar niet meer dan 4x per jaar en geen 1x per week
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33258189
quote:

Ik pleit voor Verbod voor MOSLIMS en ISLAMIETEN.

Die veroorzaken veel ongelukken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33259128
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zijn we meteen van het probleem van de drugskoeriers af.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33275058
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat Israeliers en Palestijnen al jaren elkaar het leven zuur maken, pleit ik voor een verbod op besnijdenissen. Blijkbaar zit tolerantie in de voorhuid.
pi_33275687
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef maniack28 het volgende:
Ze moeten eens onderzoek doen naar het opleidingsniveau van deze vroege drinkertjes Ik denk dat het niveau best laag ligt, want ik was ook wel dronken op mn 14e, maar niet meer dan 4x per jaar en geen 1x per week
Op je 14e hoor je sowieso niet dronken te zijn
  woensdag 21 december 2005 @ 15:16:41 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33275788
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Hymn het volgende:

[..]

Op je 14e hoor je sowieso niet dronken te zijn
Tsja... ik kreeg in die tijd nog gewoon een literfles passoa mee Maar ja, die moet je ook niet in 15 min achterover gooien Maar je hebt gelijk, alleen in het geval van mij (en klasgenoten) was het dus 4x per jaar ofzo, in tegenstelling tot dit bericht dat 1 op de 5 meisjes en 1 op de 6 jongens van 14 1x per week dronken is.... dat vind ik idd best erg...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33277188
Nou ja. We moeten de subsidies ergens aan spenderen.

Ik vraag me af in hoeverre het echt een structureel probleem is.
  Eindredactie Games woensdag 21 december 2005 @ 18:20:31 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33281929
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
je kijkt zelf stoned uit je ogen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 21 december 2005 @ 21:00:43 #77
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33287462

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 21 december 2005 @ 21:09:13 #78
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33287786

[ Bericht 40% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 21-12-2005 21:21:34 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33292205
moeten ze zelf weten hoor.. mensen buiten de ouders zijn toch niet verantwoordelijk voor 14 jarige sletten die zich bezatten
  donderdag 22 december 2005 @ 18:28:29 #80
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_33315992
Het verbaasde me al dat ik vanaf het begin van mijn carrière steeds het woord Breezerchicks hoorde.

Dit probleem kun je niet verhelpen met campagnes. Je hebt nog steeds van de jongeren die zich nog steeds straalbezopen stuiten. Dat zijn de types die de grenzen willen verleggen. Wel pleit ik voor strenge preventies in en rond de scholen, het liefst schokkende campagnes om de aspirant-drinkezussen op gevaren te laten wijzen.
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:18:22 #81
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_33352931
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]

Waar is de Sake op de foto?

Ik moet zeggen dat ze in Duitsland veel beter op leeftijd controleren in de winkels. Terwijl ze sterke drank gewoon in de supermarkt verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')