Telegraaf.nlquote:Explosie bij Russische kernreactor
MOSKOU - Bij een kerncentrale bij de Russische stad Sint Petersburg heeft donderdag een explosie plaatsgevonden. Volgens Russische media raakten daardoor drie mensen zwaargewond, maar was er geen sprake van verhoogde straling in het gebied.
De explosie gebeurde bij een smeltoven in de buurt van het Leningrad Atoomkrachtstation. Aan de tweede kernreactor van de centrale worden sinds juli werkzaamheden uitgevoerd, meldden de Russische persbureaus RIA Novosti en Interfax
spannend nieuwsquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zie niet wat die explosie met de kerncentrale te maken heeft, behalve dat het er in de buurt was...
Bron? Volgens mij viel zelfs dat wel mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
In Tsjernobyl viel het ook allemaal mee.
Totdat opeens de spinazie hier gekookt van het veld kwam.
Beter bewijs voor dat het dus goed gaat en mensen niet op jonge leeftijd doodgaan aan 1 of andere stralingsziekte is er dus niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef .elxmetalhead het volgende:
er gaat egt veel geld naar toe van o.a. amerika voor de beveiliging en onderhoudt. Ik heb wel es gelezen dat de meeste centrales in oud Sovjet landen onderhouden worden door oud medewerkers die nu richting de 60-70 gaan. Wat er daarna gebeurt... het gaat egt nog een keer fout...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |