Aanvalsbuit (en andere transporten) kun je altijd kwijt, het enigste nadeel is dat voor die grondstof niets meer geproduceerd door de mijn op die planeet.. geef je de grondstoffen meteen weer uit dan is zo'n opslag niet nodig.. (of als je mijnen maar weinig produceren)quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb m'n eerste silo nodig om aanvalsspul kwijt te kunnen..
Gelukkig hoef je op het begin nog geen kristal te hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Kreator het volgende:
Voor niveau 4 hypermotor: 80k, 160k, 48k
[afbeelding]. Die fucking kristal groeit me toch niet uit de aars of wel... [afbeelding].
welkomquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:46 schreef Blixar het volgende:
sinds vandaag ben ik lid van de fok-alliantie in uni4![]()
thx _o_quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef Blixar het volgende:
je hebt geluk, ik kan wel wat missen
ik sta nu op nr2 van de alliantie
Intergalactisch Onderzoeksnetwerk ; 240.000 metaal, 400.000 Krystal, 160.000 deuteriumquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand al wat een intergalactisch onderzoeks netwerk moet kosten eigenlijk?
Ik ga morgenNanorobot bouwen, dan nog een berg slagschepen eruit knallen en daarna ga ik ook s naar Intergalactisch toewerken...op elke kolonie een lvl 5 lab en je onderzoekt met een lvl 40 labquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:10 schreef DJKoster het volgende:
Plus gigantische hoeveelheden kristal voor Onderzoeks lab(niveau 10) en Hyperruimte techniek(niveau 8)
* DJKoster is er nu mee bezig..
Das netjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zal me ook maar eens registreren op uni4 danop uni3 ga ik wel lekker opzich, 1500 metaal per uur vind ik wel lekker als je dan een dagje weg bent kan je je lol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |