abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33121875
Vertigo...nog niet zo'n oud, fris Haags bandje. Als ze zich doorblijven ontwikkelen gaan ze een gouden toekomst tegemoet en dus mogen ze hier ook wel wat aandacht genieten.

Check www.vertigotheband.com voor info EN hun muziek.

Owww, en laat hier even weten wat je ervan vind.

Ik ben fan in ieder geval.
pi_33122293
Ze stonden toch ook een keer bij het voorprogramma van een grote band? Effe vergeten wie dat waren.. Ik zag ze bij vlietpop? volgens mij.. Wel aardige band, maar ik had niet het gevoel van dat het een grote band kan worden.. Maar wie weet, misschien zie ik ze nog wel een keer optreden. Ik hoop het wel voor ze!
pi_33122358
Live in ieder geval. En volgens mij ook Coldplay.
pi_33124768
Ik heb ze een keer als voorprogramma gezien voor Golden Earring in Bergen op Zoom. Hun muziek werd door het publiek niet helemaal gewaardeerd, maar dat kwam denk ik doordat het toch een stukkie ruiger is, het publiek was ook niet echt open minded denk ik.

Ik vond ze in ieder geval erg goed, en de zanger was energiek, hij deed echt z'n best.

Ze hebben ook een cover gemaakt van Seven Nation Army van de Stripes.

Kan nog wel wat worden met ze denk ik
pi_36719424
yeah te vet hun!
Azwethinkweiz
pi_36719923
Ik heb cd al een tijdje en aantal keren geluisterd. Op zich prima muziek. Ze moeten echter wel wat diverser worden willen ze echt doorbreken.
pi_36722828
ik heb de cd al heel veel keren geluisterd, en klinkt elke keer erg goed,
en live zijn ze ook super!
komen zondag in rotown rotterdam en de 21e in de gigant in apeldoorn, kan beide niet bijzijn, maar afgelopen weekend in itervoort was het te gek!
en ze zijn druk bezig met pr en nieuwe liedjes!
Azwethinkweiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')